Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 14:28

Met 17 jarige hond gewoon lekker laten genieten van het voer wat die lekker vind.

Stom rotlijf.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 14:29

Britta31 schreef:
De afkeurende blik van de dierenarts assistent toen ik een zak dieetvoer van mijn hondje van 17 terug kwam brengen.Ze eet het met heel veel moeite en het seniorvoer van Bonzo smult ze weg 5 keer per dag.Het hondje is 17 en hoe lang leeft ze nog.Ik geef haar gewoon lekker voer.Maar dat begreep de assistente niet zo.

Die zou ik lekker de middelvinger geven :D.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 14:34

Dat ik echt een geweldig goed idee heb om mijn man te verrassen eind oktober en ik nu afhankelijk ben of de grenzen open gaan van Amerika voor toeristische reizen..

Ik weet dat Canada op 7 september weer open gaat voor de toerist, ik hoop dat Amerika daar ook snel in mee gaat, anders gaat het hele plannetje niet door..

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 14:50

Knellende BH

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 14:53

Britta31 schreef:
De afkeurende blik van de dierenarts assistent toen ik een zak dieetvoer van mijn hondje van 17 terug kwam brengen.Ze eet het met heel veel moeite en het seniorvoer van Bonzo smult ze weg 5 keer per dag.Het hondje is 17 en hoe lang leeft ze nog.Ik geef haar gewoon lekker voer.Maar dat begreep de assistente niet zo.

17 jaar wow <3 en zo zou ik ook denken, lekker van het leven laten genieten en samen leuke dingen doen nu het nog kan!

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 15:00

Britta31 schreef:

Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik heb hetzelfde gedaan met mijn kat van 24, lekker eten waar ze zin in hebben en als dat goedkoop voer van de buurtsuper is.........
Oké, mijn dierenarts en de assistenten gingen daar helemaal in mee.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 15:03

1 Potje bieten dat niet vacuum wil gaan en anders vanavond makkelijk eten, want dan eet ik dat potje leeg. En dat er weer veel wind staat.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 15:36

Ongeveer 8 uur van mijn leven die ik niet terugkrijg omdat ik ineens de Twilight serie wilde kijken. En was vergeten hoe ongelofelijk slecht het verhaal is

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 15:37

Nieuw schooljaar komt eraan, dus ook weer alles regelen voor de bus. Vorig jaar 6 weken bezig geweest om het goed te krijgen. Ook nu staat het nog niet goed, maar ze hadden nog een week nodig zeiden ze. Ben benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 15:37

Hahahaha die snap ik wel :')

Mensen in de wachtkamer die het nodig vinden hier hun hele tas te doorzoeken met bijbehorende herrie.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 15:38

marley93 schreef:
Ongeveer 8 uur van mijn leven die ik niet terugkrijg omdat ik ineens de Twilight serie wilde kijken. En was vergeten hoe ongelofelijk slecht het verhaal is

Soms is dat nodig

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 15:41

marley93 schreef:

Wijsheid komt met de jaren zeggen ze. :knuffel:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 15:57

marley93 schreef:

Oh, daar trap ik om t jaar weer in :)).

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-21 16:06

Vandaag laatste dag op vakantiewerk waar ik vanaf eind januari stage heb gelopen. Iedereen krijgt altijd vlaggetjes op hun laatste dag, en bij mij hing er gewoon niks -O-

Eergister taart gemaakt en die gister meegenomen. Nu waren er al niet zo veel mensen vanwege de vakantie maar dan nog. Een iemand die erbij zat ging na 3 minuten weg samen met de drie die er digitaal bij waren, en toen bleven er drie collega's over waarvan er twee geen taart wilden eten. Niemand die iets van een leuk praatje had voorbereid wat normaal bij een afscheid wel gedaan wordt..

Ik voel me soms zo ontiegelijk ondergewaardeerd door iedereen om mij heen. Mijn moeder, mijn broer, mijn vriend, werk en stage. Volgens mij wil niemand mij als persoon maar vinden ze de dingen die ik goed kan wel handig.

Ga wel in een hutje in Finland wonen dan heb ik tenminste geen last van mensen en zij niet van mij. -O-

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 16:07

Een langdurige stille meelezer.

Maar me vandaag ontzettend geërgerd aan de wachttijden in het ziekenhuis voor een second opinion. Zegt ze keihard maar je bent al in behandeling dus daar ligt niet onze eerste zorg.
Hallo wil niet voor niks deze afspraak maken.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 16:10

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 16:15

Pablo dat is ook echt niet leuk. -O-

Voor wat het waard is een vlaggetje van mij :)F
Met een knuffel erbij :knuffel:

Pff al de hele week zo intens moe en al 5 dagen hoofdpijn. Niet dat ik totaal belemmerd ben door de pijn maar wel alleen maar wat aan de gsm hang.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 16:19

Van mij ook Pablo Y)(^) :)F

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-21 16:22

Jullie zijn lief :(:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 16:22

Afbeelding
Dit is het oude dametje waar het om gaat.Onze Fien van 17.Truitje heeft ze omdat ze een beetje een kaal rugje heeft door haar leeftijd en om haar rug te beschermen voor de felle zon.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-21 16:24

Britta31 schreef:
[ [url=m/Osv2RY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is het oude dametje waar het om gaat.Onze Fien van 17.Truitje heeft ze omdat ze een beetje een kaal rugje heeft door haar leeftijd en om haar rug te beschermen voor de felle zon.

Wat een scheetje <3 trek je niks aan van de assistente, hoor.

Ons hondje is 17 geworden. Helaas in 2018 moeten laten gaan. Toen ook een hele afkeurende blik van de assistente gehad omdat ze heel mager was. Ze was binnen twee dagen 2,5kg afgevallen, daarom stonden we er ook..

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 16:27

Wat een liefie.
Lekker nog voeren.

Onze da zag dat jaren terug toch anders. Onze oude jack Russell.
Zij was ook te dik. Haar zusje pas overleden en die nam haar vaak mee op muizen jacht. Dus dat was niet in het voordeel.
De da gaf aan. Wat dunner zou beter zijn. Maar wat win je ermee? Misschien een paar weken of maanden.
Is het dat waard om op dieet te zetten?
Nee dus :)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 16:46

Aaah Pablo wat een naar gevoel moet dat zijn.
Ook vanuit hier een vlaggetje en een hele dikke knuffel voor jou!

Ik ben over 3 kwartier ongeveer klaar met werken, heb wel zin in een stukje taart. Woon in Gorinchem, mocht je zin hebben :Y)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 16:47

xPabloBokt schreef:
Vandaag laatste dag op vakantiewerk waar ik vanaf eind januari stage heb gelopen. Iedereen krijgt altijd vlaggetjes op hun laatste dag, en bij mij hing er gewoon niks -O-

Eergister taart gemaakt en die gister meegenomen. Nu waren er al niet zo veel mensen vanwege de vakantie maar dan nog. Een iemand die erbij zat ging na 3 minuten weg samen met de drie die er digitaal bij waren, en toen bleven er drie collega's over waarvan er twee geen taart wilden eten. Niemand die iets van een leuk praatje had voorbereid wat normaal bij een afscheid wel gedaan wordt..

Ik voel me soms zo ontiegelijk ondergewaardeerd door iedereen om mij heen. Mijn moeder, mijn broer, mijn vriend, werk en stage. Volgens mij wil niemand mij als persoon maar vinden ze de dingen die ik goed kan wel handig.

Ga wel in een hutje in Finland wonen dan heb ik tenminste geen last van mensen en zij niet van mij. -O-

He wat flauw zeg... hier ook een dikke knuffel en vlaggetjes van mij :knuffel:

Ik ken je niet in real life, maar als Bokker waardeer ik je echt! Je lijkt me een super leuk en lief persoon <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 16:56

xPabloBokt schreef:

Neee wat rot -O- :knuffel: