Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:secricible schreef:Femke_Tweety schreef:
Klopt.
Zitten we serieus al aan 20% met natuurlijke antistoffen nu?
Niemand weet precies hoe lang die antistoffen blijven natuurlijk.
En er is een stuk overlap tussen mensen die geeent zijn en mensen die Covid19 gehad hebben.
Maar al dit soort dingen maakt dat ik zo zeker ben dat het kantelpunt eraan komt.
Stel dat er 1 miljoen overlap is. Dus mensen die zowel Covid19 hebben gehad als de enting.
Dan zit je toch nú al op ongeveer 3,5 miljoen mensen die in meer of mindere mate immuun zijn.
Tel daarbij op dat het enten doorloopt.
AZ valt tegen qua snelheid. Moderna en Pfizer gaan gewoon door en Jansen komt eraan (we krijgen daar 3 miljoen doses van in kwartaal 2)
Maakt dat ergens het kantelpunt gaat komen, dat het voor het virus steeds moeilijker wordt om nog ergens 'voet aan de grond' te krijgen.
Echwel schreef:Diederik Gommers: corona-aanpak kabinet was niet goed, 'je moet juist naar buiten' - https://nos.nl/l/2373604#UPDATE-container-51910089
Hoezo we hebben het fout
Sizzle schreef:Echwel schreef:Diederik Gommers: corona-aanpak kabinet was niet goed, 'je moet juist naar buiten' - https://nos.nl/l/2373604#UPDATE-container-51910089
Hoezo we hebben het fout
Daarom zei ik al: die open ski pistes waren zo dom nog niet
Relaxed schreef:Er werd vooral heel veel geroepen, blijf binnen en #stayhome..
Jessix schreef:Relaxed schreef:Er werd vooral heel veel geroepen, blijf binnen en #stayhome..
Oh echt? Ik dacht dat dat de boodschap vorige voorjaar was. Volgens mij wordt er elke persconferentie wel weer gezegd dat je lekker naar buiten moet voor frisse lucht en beweging. Alleen inderdaad zorgen dat het niet te druk wordt en je afstand kan houden van elkaar.
Ik heb in elk geval nog net zo veel beweging in de frisse lucht als voor corona. Heerlijk, moet er niet aan denken hele dagen binnen te zitten.
Jessix schreef:Relaxed schreef:Er werd vooral heel veel geroepen, blijf binnen en #stayhome..
Oh echt? Ik dacht dat dat de boodschap vorige voorjaar was. Volgens mij wordt er elke persconferentie wel weer gezegd dat je lekker naar buiten moet voor frisse lucht en beweging. Alleen inderdaad zorgen dat het niet te druk wordt en je afstand kan houden van elkaar.
Ik heb in elk geval nog net zo veel beweging in de frisse lucht als voor corona. Heerlijk, moet er niet aan denken hele dagen binnen te zitten.