Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 08:36

Ik wil hier toch even waarschuwen, want na de bundelkorting die ik gisteren ben misgelopen ben ik er wat ‘dieper’ ingedoken. Blijkbaar, als je als verkoper een bundel aanvraagt met bv 30% korting, kan de verkoper de bundelkorting wijzigen en wijzigt ook jou korting.

Ik ben er gisteren op gaan letten. Ik heb wat dingen aangevraagd. En er waren dus mensen met 20% korting, die deze omzette naar 10% en dan pas de bundel goedkeuren. Je koopt deze dan zonder er op te letten en zij hebben meer geld en jij hebt meer betaald zonder dat je er echt op lette. Als je dan betaald gaat de bundelkorting daarna terug omhoog.

Urbanus

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 08:56

Ah goed dat je het zegt! Ik zet meteen mijn bundelkorting aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 09:20

Veel succes ermee!

Nee, het werd mij allemaal net wat te toevallig dat zelfs mensen die zoveel verkopen per week het ‘niet wisten’. Als je er dus niet op reageert dat de bundelkorting niet klopt dan tik je dus mooi een hoger bedrag af en na betaling zie je de korting direct terug op het origineel komen. Slim, je moet er maar op komen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 10:22

Ik wissel regelmatig tussen de kortingen maar maak er geen promo mee. Diegene die het geluk hebben dan wat goedkoper te scoren gun ik het iig van harte.
In het begin eens die korting over het hoofd gezien en tjah, dat was dan toch mijn pech vond ik zelf. Gaan foefelen met die korting wil ik bewust niet doen, daar snij je jezelf alsnog mee in de vingers. Want die mensen kopen nadien niet meer en zoiets als review zit je niet op te wachten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 10:36

Ik ben te gierig om iets met korting te verkopen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 10:45

Ik heb wel bundelkorting aan staan maar pas bij meerdere items

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 11:16

Hier is vanochtend voor de zoveelste keer een betaling mis gegaan... geld wel afgeschreven, maar betaling mislukt :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 10:09

Iemand hier nog ervaring mee? Ik heb af en toe een pakketje waarbij de melding komt dat de koper het heeft afgehaald, waarbij ik kort daarna een bericht krijg dat ze er nog niet zijn achter geweest.
Dit zijn vaak de pakketjes die langer blijven liggen. Is dit de garantie van vinted uit dat ik mijn geld krijg, ook al wordt het niet opgehaald?
De koper nu geeft aan direct naar het pakketpunt te zijn geweest maar dit was toe. Morgen zou ik uitbetaald krijgen volgens vinted. Ik heb nu zoiets van: Niet mijn probleem dat je het meer dan een week laat liggen. Voorlopig heeft ze nog geen bezwaar ingediend…

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 10:19

Laat me raden.. Homerr? Dit heb ik ook een keer gehad als koper zijnde echter was ik toen aan het werk en kón ik hem dus niet eens afgehaald hebben...
Heb hem ook niet een tijdje laten liggen of tenminste smorgens stond er nog dat het pakketje nog onderweg was.. waar het pakket is beland weten we tot op de dag van vandaag nog steeds niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 11:11

Nee, Mondial en ligt nu anderhalve week op het afhaalpunt :)

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 12:50

Ik heb dit omgekeerd enkele keren gehad. Pakket komt aan in mijn afhaalpunt en plots krijgt ik bericht ‘pakket afgeleverd, bevestig of alles ok is’, terwijl ik helemaal niets afgehaald had. Dan altijd vinted gecontacteerd en die zetten het dan op ‘in hold’ tot ik het echt afhaalde. Geen idee waarom dat zo ging.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:30

Dat laatste heb ik ook wel gehad, super maf.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 13:22

Ik heb toch weer wat paardenspullen op vinted, 1 artikel is er nu af gehaald, want je mag geen dierbenodigdheden verkopen, echter, de andere 3 staan er nog op.. is er een logica hier achter?
allemaal in dezelfde categorie ook

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 13:43

Gewoon dat ze de andere nog niet gevonden hebben...? :=

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 19:09

siskeh schreef:
Ik heb toch weer wat paardenspullen op vinted, 1 artikel is er nu af gehaald, want je mag geen dierbenodigdheden verkopen, echter, de andere 3 staan er nog op.. is er een logica hier achter?
allemaal in dezelfde categorie ook

Mijn dekje werd er ook afgehaald, terwijl er over de 400 op staan :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 23:19

Oké deze snap ik niet. Ik wil 2 pokemonkaarten bij iemand kopen en vroeg of deze toevallig nog meer had. Zegt die ja ik kan wel even kijken. Krijg ik opeens terug of ik wel echt geïnteresseerd ben en dat die geen tijd wil steken hierin met dat ik straks niks koop want dat is respectloos etc. Ik denk echt van huh? Ik wil sowieso al 2 kaarten kopen, verzendkosten zijn 5 euro dus zou het fijner vinden om nog meer te kunnen kopen, maar dan moeten het uiteraard wel kaarten zijn die ik nog zoek.., zegt die nu dat ik alles toch weer ga verkopen etc… wauw :') ik zoek kaarten voor mijn eigen verzameling, wat ik te koop heb staan, heb ik dubbel. Het is dus blijkbaar ontzettend veel moeite wat foto’s te sturen, terwijl ik heb gezegd dat het echt niet vandaag hoeft en ik geen haast heb.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 09:33

Mijn pakket is nog steeds niet aangekomen en is 15 maart verzonden. Er staat dat is vanaf 8 april 2 dagen heb om een probleem te melden. Volgens vinted moet ik op ‘ik heb een probleem’ klikken, maar dat staat niet in de chat, alleen ‘markeren als ontvangen’.
Hoe krijg ik contact met vinted?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 11:42

Ik moest laatst ook 2,5 week wachten op een pakketje. Kwam uiteindelijk tegelijk binnen met een pakketje wat een week later verzonden was. Maar dit duurt wel erg lang voor jou! Zou via klantenservice even contact met hun opnemen en mocht je niets op tijd te horen krijgen via het artikel zelf . Het is wel nog onderweg dus?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 12:40

verootjoo schreef:
Mijn pakket is nog steeds niet aangekomen en is 15 maart verzonden. Er staat dat is vanaf 8 april 2 dagen heb om een probleem te melden. Volgens vinted moet ik op ‘ik heb een probleem’ klikken, maar dat staat niet in de chat, alleen ‘markeren als ontvangen’.
Hoe krijg ik contact met vinted?

Staat er in de Chat iets over verwachte levertijd?

Afbeelding
Hier gaat ook iets niet helemaal goed -O-

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 13:22

Ja hij was 11 maart verzonden, en zou 20 maart komen en na 8 april heb ik 2 dagen de tijd om te melden dat het er nog niet is.

Dat heb ik net gedaan, en ze zeiden dat ik nog moet wachten :+

Dus ik wacht maar af. Had per ongeluk homerrr genomen, doe ik nooit meer, altijd ellende.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 14:19

Homerr heb ik idd ook uit staan, vreselijk!

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 17:38

Hier laatst ook per ongeluk gekozen voor Homerr, had snel een betaling gedaan en niet goed gekeken, bleek ik voor Homerr te hebben gekozen. Pakketje is inmiddels ook al bijna een maand onderweg, twee keer naar een verkeerde locatie gestuurd en inmiddels weten ze geloof ik helemaal niet meer waar ie is. Ik denk niet dat ik dat pakketje ooit ga krijgen… ging gelukkig maar om € 7,50 maar was wel een leuk shirt dat ik graag wil hebben. Nooit meer Homerr dus

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 17:42

Mo_86 schreef:
Hier laatst ook per ongeluk gekozen voor Homerr, had snel een betaling gedaan en niet goed gekeken, bleek ik voor Homerr te hebben gekozen. Pakketje is inmiddels ook al bijna een maand onderweg, twee keer naar een verkeerde locatie gestuurd en inmiddels weten ze geloof ik helemaal niet meer waar ie is. Ik denk niet dat ik dat pakketje ooit ga krijgen… ging gelukkig maar om € 7,50 maar was wel een leuk shirt dat ik graag wil hebben. Nooit meer Homerr dus

Hier dus precies hetzelfde verhaal. Ook per ongeluk gekozen, wat een hel met homerr.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 17:49

Ik heb echt nog nooit problemen gehad met homerr. Gebruik homerr en mondial afwisselend evenveel

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 20:51

Hoi, ik val even binnen hoor! Weinig ervaring, ik zit sinds kort op Vinted.

Nu heeft iemand 3 weken geleden een bod gedaan op een item van mij, daar heb ik akkoord op gegeven en nu wordt er niet betaald. Hoe lang duurt deze situatie? Tot de koper besluit om wel een keer te betalen? :P