Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 20:47

Detroit schreef:
Daphx93 schreef:
Wurgneigingen aan mijn vriendin.. die heeft echt het verantwoordelijkheid van een kleuter.

:(:) kan je vast oefenen met kleutergedrag

:') :')

Rambogirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 20:52

Aan mn vriend die stevast 1 dag in het weekend helemaal niks wil doen dan bankhangen. Daar wordt ik toch zo lamlendig van!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 21:06

Rambogirl schreef:
Aan mn vriend die stevast 1 dag in het weekend helemaal niks wil doen dan bankhangen. Daar wordt ik toch zo lamlendig van!

En jij moet mee bankhangen?
Mijn man kijkt op zondag vaak alleen maar sport (op tv)
Meestal ga ik dan mijn paarden rijden.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 21:16

Aan mijn gestress omdat ik morgen weer met stage begin.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 22:26

Vandaag laatste werkdag gehad, morgen gelijk naar het nieuwe werk
Ik heb er zin in maar toch -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 02:00

Iemand het zandmannetje gezien?

Kan niet slapen, eerst houd ik mijzelf weer eens wakker, daarna mijn dochter en nu lukt het weer niet en over 3,5 uur gaat de wekker alweer :Z

Zucht en ik hoor mijn dochter ook alweer :Z

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 02:08

Hier ook een wakkerligger, heel fijnn standaard als ik half 11 ongeveer in slaap val omdat ik een keer normale tijd op bed lig word ik rond 1 iur wakker om vervolgens niet meer te slapen :?

Bijkomende ergernis: van die gekke lichtflitsen in 1 oog, zelfs bij dicht doen _-:(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 05:40

Rambogirl schreef:

Jouw vriend denkt waarschijnlijk, aan mijn vriendin, die altijd perse iets moet gaan doen. Ga lekker wat voor jezelf doen meid, kan hij lekker bijkomen en de andere dag wat leuks met je gaan doen!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 06:42

Moe :Z doodmoe :Z

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 07:43

Nee ik hoef niet mee bank te hangen, maar omdat ik een half uur moet rijden voor ik bij m ben, wil ik ook niet iets anders gaan doen. Normaal gezien, zien we elkaar alleen in t weekend. Doordeweeks werkt tie gemiddeld zo'n 55 tot 60 uur dus ik snap ook wel dat tie ook een dag wil hangen, maarja. We zullen t wel zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 07:55

Flowery schreef:
Overspannen zijn en zo snel mogelijk willen reïntegreren omdat mijn contract bijna afloopt. Continue een conflict in mijn hoofd, gevoel zegt rustig aan doen maar mijn hoofd zegt doorzetten want zonder werk komen zitten als ik mij zo voel is ook bagger (zacht uitgedrukt) |o

Maar herstellen van overspannen zijn heeft voorrang. Als je dat niet goed doet, hou je er je leven lang last van. Je hebt maar 1 gezondheid. Banen zijn er tig van, zelfs al zou je een tijdje zonder zitten.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:18

wyoming schreef:
Dat mijn zoon vanaf maandag weer naar school gaat met de bus maar ze nog steeds geen planning hebben. En mij dus niet kunnen vertellen hoe laat hij opgehaald wordt.

Nou gewoon niet dus _-:(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:28

Jongste kat die niet lekker is en vanmiddag naar de DA voor de zekerheid.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:37

Zucht...ellende met Dell gaat door... Vorige week woensdag kwamen ze het toetsenbord repareren. Bleek het moederbord kapot te zijn. Dus, die vervangen op donderdag. Maar nu is het probleem wat ik voorafgaand had nog steeds niet opgelost. _-:( Dit is reparatie uhm...8 of 9 wat we nu moeten gaan uitvoeren.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:41

Dat ik echt extreem slecht geslapen heb waardoor er nu niks uit handen komt... moet over 15 minuten weg en zit nog in pyjama op de bank.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:51

Sommige hondenfokkers, de ene "vergeet" even anderhalf jaar te vertellen dat een hond epilepsie heeft waardoor er onwetend met nestgenoten gefokt werd.
En een andere (waar ik nb een hond vandaan heb) laat gewoon willens en wetens een teef dekken waarvan de nestbroer pas ingeslapen is vanwegen epilepsie _-:(

Iemand die tegenwoordig nog een border collie wil kopen moet toch over de nodige lef beschikken :n

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:56

Wakker geworden met krullen die alle kanten op gaan :+

TelpevaJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:01

Ik erger mij aan mensen die hun kat buiten laten rondlopen hier in de woonwijk. De vrijheid van die ene kat is de onvrijheid van mijn knaagdieren en vogels want dat kreng jaagt, en ik krijg het *** beest momenteel dus ook niet uit mijn tuin geweerd. Leuk, ik kan weer geld gaan uitgeven en mijn tuin aanpassen vanwege een huisdier van een ander grrr.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:06

Dat mijn complete studeerplan in duigen lijkt te vallen ;(
Zowel ik, als een medestudent, hadden school verkeerd begrepen. Ik heb nu dus enkel een BBL-S plek, met wat geluk 150 euro per maand, en moet daarvan al mijn vaste lasten onderhouden, en mijn benzinegeld heen en weer naar stage.
Ik zou nu niet weten hoe ik het financieel rond moet krijgen ;(

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:49

ben me aan het orienteren op een nieuwe (tweedehands) trailer en ik erger me er aan dat op MP bijna alle trailerboeren de prijsstelling exclusief BTW doen, en ik er pas na 3x doorklikken op hun website achterkomt dat er nog 21% bij de prijs opmoet.... echt......... alsof de grootste markt voor 1,5paards trailer niet particulier is en het ONZIN is om dan zonder BTW te adverteren. Zal vast zijn dat de trailers dan goedkoper lijken, maar vind het gewoon stom..... 1/5de duurder is best een bedragje als iets 4000 of 5000 euro kost....

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:05

Telpeva schreef:
Ik erger mij aan mensen die hun kat buiten laten rondlopen hier in de woonwijk. De vrijheid van die ene kat is de onvrijheid van mijn knaagdieren en vogels want dat kreng jaagt, en ik krijg het *** beest momenteel dus ook niet uit mijn tuin geweerd. Leuk, ik kan weer geld gaan uitgeven en mijn tuin aanpassen vanwege een huisdier van een ander grrr.

Je beseft dat als de kat in je tuin kan, dat een marter en vos ook lukt?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:17

Ik heb precies andersom de ergernis van Telpeva. Hier worden we al een tijd beschuldigd door de buren dat onze katten buiten lopen en de vogeltjes wegjagen uit hun tuin. Die van ons zitten op zolder dus dat is nogal een stug verhaal. Maargoed, er loopt een zwarte kat al tijden in onze tuinen en wij hebben ook een zwarte kat dus is het direct onze kat die buiten loopt :roll: Volgens mij zijn ze een beetje gefrustreerd dat de musjes liever de maden uit onze groen bak halen dan die grote broodstukken uit het bakje van de buren. Is brood überhaupt wel goed voor vogels? Ivm uitzetten in de maag?

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:24

Wespen op stal en de staleigenaar die er niks aan doet... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:51

Zaterdag op zondag lagen we pas 7 uur. Ik was 11 uur weer wakker want slaap gwn slecht op iemand anders z'n bed. Normaal gaat het redelijk maar nu, val steeds half in slaap op het werk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:52

Dat ik denk ik per ongeluk op een poll heb gestemd via een Instagram Storie en nu wordt benaderd door die persoon of ik interesse heb in een product :')

Kan mij niet herinneren dat ik ergens op gestemd heb , niet bewust in ieder geval