Detroit schreef:Daphx93 schreef:Wurgneigingen aan mijn vriendin.. die heeft echt het verantwoordelijkheid van een kleuter.
kan je vast oefenen met kleutergedrag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rambogirl schreef:Aan mn vriend die stevast 1 dag in het weekend helemaal niks wil doen dan bankhangen. Daar wordt ik toch zo lamlendig van!
Flowery schreef:Overspannen zijn en zo snel mogelijk willen reïntegreren omdat mijn contract bijna afloopt. Continue een conflict in mijn hoofd, gevoel zegt rustig aan doen maar mijn hoofd zegt doorzetten want zonder werk komen zitten als ik mij zo voel is ook bagger (zacht uitgedrukt)
Dit is reparatie uhm...8 of 9 wat we nu moeten gaan uitvoeren.
Telpeva schreef:Ik erger mij aan mensen die hun kat buiten laten rondlopen hier in de woonwijk. De vrijheid van die ene kat is de onvrijheid van mijn knaagdieren en vogels want dat kreng jaagt, en ik krijg het *** beest momenteel dus ook niet uit mijn tuin geweerd. Leuk, ik kan weer geld gaan uitgeven en mijn tuin aanpassen vanwege een huisdier van een ander grrr.
Volgens mij zijn ze een beetje gefrustreerd dat de musjes liever de maden uit onze groen bak halen dan die grote broodstukken uit het bakje van de buren. Is brood überhaupt wel goed voor vogels? Ivm uitzetten in de maag?