Maar hopelijk kan je snel een housewarming houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Warm-koud-warm-koud, spierpijn etc. Als ik 1x naar mijn keuken loop (6 stappen) ben ik direct helemaal naar. Hoe leuk, alleen wonen. Kan alles zelf doen... wordt nog wat met eten koken vanavond.
Pandora2 schreef:Deze actie serieus met een Jimny ?![]()
![]()
Ik krijg hier een beeld bij. Zo'n heerlijk bakbeest met bull-bar en dan die Jimny …![]()
Begrijp je ergernis volkomen, maar was een leuk begin van de dag voor mij. Thanks !
Barramundi schreef:Pandora2 schreef:Deze actie serieus met een Jimny ?![]()
![]()
Ik krijg hier een beeld bij. Zo'n heerlijk bakbeest met bull-bar en dan die Jimny …![]()
Begrijp je ergernis volkomen, maar was een leuk begin van de dag voor mij. Thanks !
Haha! Graag gedaan hoor!
Maar idd, een beetje Calimero effect. Ik rijd in een Toyota Prado wagon, dus niet bepaald een kleine auto zeg maar.
Beterschap Marlinde!
LukieBradley schreef:MarlindeRooz schreef:Is te duur.Maar overweeg tosti als avondeten.
Ach als ik naga wat ik heb gegeten als avondeten allemaal![]()
Echt die moeheid
Barramundi schreef:Ik ergerde mij vanmorgen vooral aan de idioot die kennelijk nogal op zijn p*k getrapt was dat ik invoegde vanaf de invoegstrook (ik dacht dat die dingen daarvoor waren, maar blijkbaar niet). Meneer vond het nodig mij via de vluchtstrook in te halen, zijn auto voor de mijne te smijten en in de ankers te gaan.... juist BOEM!! Ik kon echt niet meer remmen.
Gelukkig ging het allemaal niet zo hard en heb ik een dikke bull-bar voorop (ik vond hem ook nogal dapper in zijn Suzuki Jimny, maar dat terzijde) dus ik heb geen schade. Alleen een beetje zwarte verf eraan wat er eerst niet zat.![]()
Maar wat een opgewonden standje was dat zeg! Scheldend en tierend die auto uit komen, ik ben mooi blijven zitten met de deuren op slot en mijn raam op een kier. Heb door de kier met hem gesproken en hij wilde mijn rijbewijs nummer, dus dat heeft hij over geschreven, net als mijn voornamen (achternaam is hij vergeten) en mijn kenteken. Ik heb zijn gegevens opgeschreven en toen scheurde hij er weer vandoor. Idioot!
Caitlin_K schreef:Buitenrit met paard, liep een vrouw met hond los op ruiterpad. Ik ga netjes stappen en aan de kant. Mevrouw ziet mij aankomen (want ik rij recht op haar af) komt die hond blaffend en springend om paard heen! Proberen te happen. Paard in paniek, om zich heen trappen en proberen te vluchten (richting sloot) en vrouw die begint te roepen naar hond, maar geen stap harder loopt. Al met al paard rustig gekregen zegt die vrouw, “is maar goed dat je paard mijn hond niet geraakt heeft.” Pardon?!?! Ik was zo boos, maar paard was paniekerig dus maar verder gereden. Denk als ik nog heisa ga staan maken flipt ze helemaal.