Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 18:55

Gaten in je broek is toch hip?

Op het werk vanmorgen geërgerd dat het zo chaotisch en niet ging zoals het hoort voor mij

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 19:23

Mijn next level blaar op mijn hak. Huid is er helemaal af gewoon. Dankjewel dr Martens. :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 19:53

Mensen die je overladen met pb's zodra je iets op de weggeefhoek zet, ondanks dat er duidelijk in het bericht staat dat pb'en geen zin heeft en dat ik ook niet omkoopbaar ben met chocola of bossen bloemen. Of van die mensen die er dan een zielig verhaal bij ophangen of foto's van hun interieur gaan sturen om te laten zien dat mijn tafel écht in hun huis zou moeten komen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 20:07

Foaly schreef:
:(:) Verder wel alles nog heel?

Doet me btw denken aan mijn oma vroeger. Als mijn vader uit het klimrek viel, werd er eerst altijd gekeken naar de spijkerbroek. Open wonden gingen vanzelf wel weer dicht, maar die spijkerbroek kostte geld :')

Hebben wij dezelfde oma? :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 20:52

black_kelpie schreef:
Foaly schreef:
:(:) Verder wel alles nog heel?

Doet me btw denken aan mijn oma vroeger. Als mijn vader uit het klimrek viel, werd er eerst altijd gekeken naar de spijkerbroek. Open wonden gingen vanzelf wel weer dicht, maar die spijkerbroek kostte geld :')

Nou, dat laatste dus inderdaad. Dat been zal wel, maar al mijn broeken hebben gaten en een nieuwe was echt nodig. Verder alles heel hoor, maar ik baal gigantisch -O-

Gelukkig dat alles nog nog heel is.
Ik ben inderdaad ook zo iemand die er harder van baalt dat ik er een gat in de broek zit, dan dat ik een gat in mijn knie heb bijv.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 21:23

dat ik mijn ex-bijrij (verzorgpaard hoe je het maar wil zien) erg mis. Ik denk dat ze echt wel een leuk plekje heeft hoor. Ze staat nu bij de amsterdamse bossen?

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 22:11

Mijn ouders :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 22:58

Dat ik nog moet afwassen. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 23:17

MarlindeRooz schreef:
Mijn next level blaar op mijn hak. Huid is er helemaal af gewoon. Dankjewel dr Martens. :=

Sporten met blaar is 1, maar daarna douchen.... het is echt een rode plek ter grote van een euromunt. ;(

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 23:17

Dat mijn man de hele week al loopt te zaniken dat de strijk niet is gedaan nog en als ik dan (geïrriteerd) aan de slag ga hoeft dat ook weer niet. Wat wil je nou kerel?!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 23:27

Kan hij zelf niet strijken?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 23:28

Wou net zeggen, heeft hij wat aan zijn handen ofzo. :=

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 23:31

Mijn vriend zeurt ook altijd, dan denk ik ook van ja doe het zelf dan. :') hij doet altijd net alsof ik minder werk dan hem. :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 23:36

MarlindeRooz schreef:
MarlindeRooz schreef:

Sporten met blaar is 1, maar daarna douchen.... het is echt een rode plek ter grote van een euromunt. ;(

Kan echt Compeed blaren pleisters aanraden. Prijzig, maar geweldig! Zit nu in Rome en loop 25.000-30.000 stappen per dag op All Stars, en compeed maakt het doenbaar :))

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 23:48

Aan een bokker. :+

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 23:51

Dat de dichtstbijzijnde klimzaal echt belachelijk duur is. Voor één beurt is het al 11 euro (wat ik toch best wel veel vind als ik het vergelijk met 'paardrijden is een dure sport' + er is geen studentenkorting, dag sportkaart). Maar, dan staat er ook nog eens op de site 'het nuttigen van meegebrachte etenswaren en drank is niet toegestaan!'. Really? Je komt daar toch om te klimmen, moet je straks nog 2 euro betalen voor een klein flesje water.
Vind het echt te belachelijk voor woorden. :+ Maar op zoek naar een andere plaats, klinkt misschien belachelijk maar het komt niet gastvrij over vind ik. :')

Edit; het wordt nog beter. _O- Materiaal is blijkbaar niet inbegrepen, moet je nog eens 3euro50 extra voor betalen. :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 23:54

De spin die hoog op mijn muur zit waardoor ik er niet bij kan.

Stofzuiger pakken is dus geen optie want er slapen hier mensen |(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 00:16

Met de bezem een zetje geven?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 00:21

Dat ik graag het viertalseizoen wil uitrijden met het viertal, ik mijn commandant een berichtje stuur over mijn gezondheid en of ik morgen wat korter kan aansluiten bij de training omdat ik gewoon nog niet fit ben. Krijg ik gewoon geen reactie. En ze reageert wel in andere groepsapps. Een simpele "Nee dan hoeft het niet" volstaat ook hoor :roll:

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 00:23

Aan mijn maag die spontaan midden in de nacht besluit om van streek te zijn.
En waar ik overnacht met de camion is geen wc na 24.00 tot 4:00 ‘s ochtends.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 00:54

Fireheart schreef:
De spin die hoog op mijn muur zit waardoor ik er niet bij kan.

Stofzuiger pakken is dus geen optie want er slapen hier mensen |(

Nou.,, de spin kroop eindelijk omlaag dus ik plet hem met een kartonnen doos... LEEFT HIJ GEWOON NOG.
Nu zit hij verstopt onder een lamp aan mijn muur.

poedersuiker fobie.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 01:08

__Sannne schreef:
Kan echt Compeed blaren pleisters aanraden. Prijzig, maar geweldig! Zit nu in Rome en loop 25.000-30.000 stappen per dag op All Stars, en compeed maakt het doenbaar :))

Of lekker op airmaxies lopen!
Loop zo’n 20.000-25.000 stappen per dag gemiddeld in het seizoen op werk en ik heb nergens last op die wolkjes van schoenen

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 01:11

DezeNaam schreef:
Dat de dichtstbijzijnde klimzaal echt belachelijk duur is. Voor één beurt is het al 11 euro (wat ik toch best wel veel vind als ik het vergelijk met 'paardrijden is een dure sport' + er is geen studentenkorting, dag sportkaart). Maar, dan staat er ook nog eens op de site 'het nuttigen van meegebrachte etenswaren en drank is niet toegestaan!'. Really? Je komt daar toch om te klimmen, moet je straks nog 2 euro betalen voor een klein flesje water.
Vind het echt te belachelijk voor woorden. :+ Maar op zoek naar een andere plaats, klinkt misschien belachelijk maar het komt niet gastvrij over vind ik. :')

Edit; het wordt nog beter. _O- Materiaal is blijkbaar niet inbegrepen, moet je nog eens 3euro50 extra voor betalen. :')

Dat is hier ook de prijs.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 06:14

De drukte op Schiphol. Ben heel bang dat we onze vlucht gaan missen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-19 08:21

Dat ik zometeen de auto weer naar de garage moet brengen terwijl ik nog een uur had kunnen slapen.. omdat ze blijkbaar niet competent genoeg zijn om een koplamp vast te lijmen en deze nu nog losser zit dan voorheen.

En ik om 10.30 moet beginnen met werken, de mise en place-lijst is gigantisch en ik werk met mijn sous chef die zogenaamd geen stress heeft (wel dus) en dat gaat afreageren op iedereen om zich heen.

Dit wordt een lange dag..