Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Foaly schreef:Verder wel alles nog heel?
Doet me btw denken aan mijn oma vroeger. Als mijn vader uit het klimrek viel, werd er eerst altijd gekeken naar de spijkerbroek. Open wonden gingen vanzelf wel weer dicht, maar die spijkerbroek kostte geld
Nou, dat laatste dus inderdaad. Dat been zal wel, maar al mijn broeken hebben gaten en een nieuwe was echt nodig. Verder alles heel hoor, maar ik baal gigantisch
MarlindeRooz schreef:MarlindeRooz schreef:Mijn next level blaar op mijn hak. Huid is er helemaal af gewoon. Dankjewel dr Martens.
Sporten met blaar is 1, maar daarna douchen.... het is echt een rode plek ter grote van een euromunt.
Fireheart schreef:De spin die hoog op mijn muur zit waardoor ik er niet bij kan.
Stofzuiger pakken is dus geen optie want er slapen hier mensen
__Sannne schreef:Kan echt Compeed blaren pleisters aanraden. Prijzig, maar geweldig! Zit nu in Rome en loop 25.000-30.000 stappen per dag op All Stars, en compeed maakt het doenbaar
DezeNaam schreef:Dat de dichtstbijzijnde klimzaal echt belachelijk duur is. Voor één beurt is het al 11 euro (wat ik toch best wel veel vind als ik het vergelijk met 'paardrijden is een dure sport' + er is geen studentenkorting, dag sportkaart). Maar, dan staat er ook nog eens op de site 'het nuttigen van meegebrachte etenswaren en drank is niet toegestaan!'. Really? Je komt daar toch om te klimmen, moet je straks nog 2 euro betalen voor een klein flesje water.
Vind het echt te belachelijk voor woorden.Maar op zoek naar een andere plaats, klinkt misschien belachelijk maar het komt niet gastvrij over vind ik.
Edit; het wordt nog beter.Materiaal is blijkbaar niet inbegrepen, moet je nog eens 3euro50 extra voor betalen.