Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
billy3105 schreef:Gezien ik nu in de Usa ben vroeg mijn gastgezin zich af of wij (nl) ook iets hebben als Bigfoot, yeti, Loch Ness monster etc. Ik kon niks bedenken, hebben wij niet zo’n verhaal
oomens schreef:billy3105 schreef:Gezien ik nu in de Usa ben vroeg mijn gastgezin zich af of wij (nl) ook iets hebben als Bigfoot, yeti, Loch Ness monster etc. Ik kon niks bedenken, hebben wij niet zo’n verhaal
Waar zouden we bij ons zo'n monster moeten verstoppen? Daar is toch geen plaats voor in Nederland?
Nee, als wij een tot de verbeelding sprekende, mythische, monsterlijke entiteit zouden hebben, dan zouden we die buiten Nederland bewaren. Zwervend over de wereldzeeën met kapotte zeilen en een ondode bemanning bijvoorbeeld.
Veulen84 schreef:Mytische verhalen zijn er genoeg. Maar mytische monsters/wezens... Die niet. Het is niet zo dat er hier berichten opduiken van van verschenen beelden zoals over de yeti of loch ness.
Dichtsbij komen misschien de zeemeerminnen van westerschouwen misschien? Offe de bokkenrijders, maar dat zijn eigenlijk geesten.
Pepperrr schreef:Heb een grote, zeer pijnlijke blaar (open) op mijn vinger aan de binnenkant. Blijft zich telkens vullen met vocht. Iemand dé gouden tip hiervoor? Word er een beetje gek van...
oomens schreef:billy3105 schreef:Gezien ik nu in de Usa ben vroeg mijn gastgezin zich af of wij (nl) ook iets hebben als Bigfoot, yeti, Loch Ness monster etc. Ik kon niks bedenken, hebben wij niet zo’n verhaal
Waar zouden we bij ons zo'n monster moeten verstoppen? Daar is toch geen plaats voor in Nederland?
Nee, als wij een tot de verbeelding sprekende, mythische, monsterlijke entiteit zouden hebben, dan zouden we die buiten Nederland bewaren. Zwervend over de wereldzeeën met kapotte zeilen en een ondode bemanning bijvoorbeeld.