Foto van de Bracco hangend op een hekje: 85 likes.
Ik snap er niks van, het blijft toch maar een Sjors-account denk ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mlies schreef:Ik vind het echt zielig... Actiefoto´s van mijn superstoere Duitse Herder: amper 40 likes.
Foto van de Bracco hangend op een hekje: 85 likes.
Ik snap er niks van, het blijft toch maar een Sjors-account denk ik
Maarja, de likes ben ik onbewust (ofja
) toch mee bezig. Wil wel graag groeien en dat zoveel mogelijk mensen de foto's leuk vinden. Maar voorlopig nog niet zo succesvol, haha.
Joscaa schreef:xTitanic schreef:Pff ik wou dat ik instagram vroeger had ontdekt, heb altijd zo'n leuke foto's gehad van mijn paard! Ik wil weer een paard
Je mag mijn pony's wel op de foto zetten en gebruiken op je insta hoor..![]()
Heb al wel weer een leuk idee voor een nieuwjaarsfoto.

Wel benieuwd of het invloed heeft op de likes op de 1 of andere manier. mirriejj schreef:Joscaa schreef:Je mag mijn pony's wel op de foto zetten en gebruiken op je insta hoor..![]()
Misschien moeten we Titanic dan uitnodigen op onze instagramdate Josca![]()
de samenwerking met Fenna van Hoefwijzer werpt zijn vruchten af
likes ben ik niet zo mee bezig, maar merk ik wel dat ik vooral ook meer reacties krijg op mijn posts en dat vind ik altijd erg leuk. 
Snap ik niet, nouja ook weer wel want veel volgen je omdat ze dan willen dat je hun ook volgt en als je dat niet doen zijn zij ook gelijk weer weg. Ben nu ook niet zo super actief maar probeer nog wel elke dag een foto te plaatsen. Nu weer even genoeg "vakantie" kiekjes dus dat moet lukken.
Op naar een mooi Insta-jaar!
Zag dat jij ook lekler ging Granoek! 'Nog 3 volgers en dan heb ik er 3000', kijk ik op je profiel: 3011.. HOEI!