Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 17:04

Goof schreef:
Ja true, houd het op 'iemand die daadwerkelijk in je geïnteresserd is'. ;)

Overigens ging het volgens mij over het contact na de eerste date? Dan weet je wel of het zo leuk was dat je elkaar echt graag weer wil zien of niet. Niet meer reageren of kort of laat reageren betekent dan gewoon geen interesse, als er wel interesse was behoud je namelijk wel contact.

Ja, we hebben al een date gehad. Voor alsnog houdik het erop dat ze niet zo'n apper is. Ik zie wel hoe het loopt, ben ook nog niet verliefd, maar wel geïnteresseerd ;)

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 17:09

Tussen onze dates zit ook vaak wel wat tijd. Nou ook, afgelopen donderdag gezien en aanstaande donderdag hebben we pas weer tijd. Of nou ja, tijd... dan matchen onze agenda's :)) Hypotheekadviseur (dus vaak 's avonds op pad) en horecaman (vaak ook tot 24.00 uur aan het werk). Maar wel elke dag (veel) contact :)

Wat een date Renee :') Je komt soms figuren tegen...

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-17 17:15

http://www.nsmbl.nl/7-soorten-net-niet- ... ingsangst/

:')

Precies wat berdien zegt, als je elkaar leuk vindt dan maak je tijd voor elkaar :j. Ondanks je drukke schema, kijk maar naar shirley, desnoods boek je een hotelletje. Tijd heb je niet, tijd maak je...

OMG, die van mij is ook zo'n zoetsappige flapdrol, ik kan daar echt niks mee :'). Het is wel lief wat ie zegt, maar jezus, te zoet :r _O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 17:27

Leuk alle verhalen hier! Een andere vrouw kussen tijdens je date, ik zou het niet zo snel doen. Zou eerder gewoon zeggen dat het 10x niks is en vertrekken.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 17:34

Hier ondertussen nog steeds met dezelfde aan het daten. Date 7 gehad gisteren/vandaag. Ondanks gisteren het rotweer hebben we toch een leuke dag gehad. Meneer is super zorgzaam voor mij en wil echt dat ik me goed voel, om bij weg te smelten <3

Afgelopen week via de app een gesprek gehad over relaties en waar we nu staan. Meneer gaf aan dat hij niet van de relaties is normaliter maar dat het bij mij "gewoon goed voelt". Moet zeggen dat dit voor mij wel wat afstand gecreëerd heeft. Ik hoef echt niet per direct een relatie, 3 weken terug zat ik nog in een (erg slechte) relatie, maar hoe lang gaat hij dat verhaal aan houden? Merk dat ik het lastig vind. Echter houd het me niet tegen om wel met hem verder te blijven daten.
Hij wilde me gisteren overigens wel voorstellen aan zijn vrienden geloof ik, zijn vrienden vroegen of hij mee op stap ging en ik mocht de keuze maken of ik dat wilde of niet, maar ik had daar echt totaal geen zin in na een hele dag lopen dus zijn lekker samen op de bank geëindigd.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 17:37

hyppolyte schreef:
http://www.nsmbl.nl/7-soorten-net-niet- ... ingsangst/

:')

Precies wat berdien zegt, als je elkaar leuk vindt dan maak je tijd voor elkaar :j. Ondanks je drukke schema, kijk maar naar shirley, desnoods boek je een hotelletje. Tijd heb je niet, tijd maak je...

OMG, die van mij is ook zo'n zoetsappige flapdrol, ik kan daar echt niks mee :'). Het is wel lief wat ie zegt, maar jezus, te zoet :r _O-

Haha ik bedoelde het eigenlijk andersom. Soms héb je gewoon weinig tijd, of is het lastig afspreken. We wonen op een uur rijden van elkaar vandaan, drukke banen met onhandige tijden. Tja. Is niet anders.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-17 17:45

Ja ok, dat kan, maar dan nog app je elkaar en spreek je af zodra het kan toch, dus klopt nog steeds wel ;) :j.

@colien, als hij je al aan zijn vrienden wilde voorstellen zou ik me er niet te druk om maken, dat is meestal al echt wel een pluspuntje. Als zijn ouders daar ook nog bijkomen is ie helemaal serieus :j. Gewoon rustig aankijken dus

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 17:57

Oké de details van mijn faal date.

Mevrouw had commentaar op alles en iedereen en niks was goed, kon alleen maar over zichzelf praten en vond zichzelf ook helemaal geweldig. Ik doe het zelf wel eens voor de gein maar zulke onzin kan ik echt niet tegen

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-17 17:58

Hahaha, klinkt als mezelf, zijn wij per ongeluk op date geweest soms? :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:06

Hier ook niet zo'n geweldige date :+
Niks mis met de jongen verder, maar gewoon geen klik/match.

Typisch dat ik weer niet verder kom dan date 1 :Y)

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:10

ik denk dat ik maar even stop met daten en tinder, voorlopig druk zat

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:13

Mijn tinderdate is ook één groot mysterie. Vorige weekend een super leuke date met hem gehad, de dagen daarna ook nog gewoon met elkaar geappt enzo. Vrijdag vond ik hem vrij afstandelijk en oppervlakkig in zijn berichten, dus het maar even gelaten voor wat het was. Toch is hij degene die steeds als eerste een bericht stuurt, vandaag ook weer. Gesprek gaat echt nergens over en elke keer als ik interesse toon in wat hij gaat doen ofzo dan draait hij het weer zo dat het gesprek doodloopt omdat hij weer een aparte opmerking maakt. Beetje lastig uit te leggen hier, maar het is gewoon echt raar.

Heb hem gevraagd of hij mij probeert af te schrikken, maar dat was absoluut niet zo zei hij. Nou geloof er niks van :+

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:16

Yvankaxx schreef:
Hier ook niet zo'n geweldige date :+
Niks mis met de jongen verder, maar gewoon geen klik/match.

Typisch dat ik weer niet verder kom dan date 1 :Y)

Oh wat balen :Y) Ook van jou Barryplopper, geen succesdates dus :=
Een vrouw zoenen tijdens je eerste date _O_ _O- held.
Wat romantisch Shirley <3 <3 Super lief van je vriend

Ik heb vrijdagavond een date gehad! We hebben wat gezeten en veel gepraat, en daarna zijn we naar mijn huis toe gegaan. (Heeft hij nog mijn ikea kast in elkaar gezet ~~}> ) Het was echt super gezellig! Helaas gaat hij komende week 2,5 maand naar Spanje.. Ik ga hier straks ook heen dus wss kunnen we elkaar dan nog wel zien, maar het was wel even een domper om te horen...

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:31

Bon_ita schreef:
Mijn tinderdate is ook één groot mysterie. Vorige weekend een super leuke date met hem gehad, de dagen daarna ook nog gewoon met elkaar geappt enzo. Vrijdag vond ik hem vrij afstandelijk en oppervlakkig in zijn berichten, dus het maar even gelaten voor wat het was. Toch is hij degene die steeds als eerste een bericht stuurt, vandaag ook weer. Gesprek gaat echt nergens over en elke keer als ik interesse toon in wat hij gaat doen ofzo dan draait hij het weer zo dat het gesprek doodloopt omdat hij weer een aparte opmerking maakt. Beetje lastig uit te leggen hier, maar het is gewoon echt raar.

Heb hem gevraagd of hij mij probeert af te schrikken, maar dat was absoluut niet zo zei hij. Nou geloof er niks van :+

Lekker laten gaan dan!

hyppolyte schreef:
Ja ok, dat kan, maar dan nog app je elkaar en spreek je af zodra het kan toch, dus klopt nog steeds wel ;) :j.

@colien, als hij je al aan zijn vrienden wilde voorstellen zou ik me er niet te druk om maken, dat is meestal al echt wel een pluspuntje. Als zijn ouders daar ook nog bijkomen is ie helemaal serieus :j. Gewoon rustig aankijken dus

Maak me verder ook geen zorgen, hij heeft zijn vrienden al wel over me vertelt weet ik, en zijn broer weet ook over mij.
Maar ik haat gewoon "onduidelijkheid", hoe lang gaat hij het verhaal volhouden dat hij niet zo van de relaties is.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:45

nou mijn date word niks meer, heb gezegd dat ik vond dat die wel erg druk was, zegt die: Ja dat klopt en ik verhuis vanaf vandaag naar kamers in amsterdam (wat nog is 40km verder weg is) dus dan kan ik door de weeks al helemaal niet meer, misschien een keer in het weekend maar op de korte termijn word lastig..
Dus heb gezegd dat ik er dan geen zin meer in heb als die nooit tijd heeft, vond die erg jammer ik ben een leuke meid maar hij begreep het wel :')
dooeiii :wave:

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 19:24

Jammer Dani, maar wel begrijpelijk.

Ik heb eindelijk weer wat leuks op Tinder (qua gesprek). Maar vind het stiekem nog best spannend om met diegene af te spreken :o

Na ongeveer hoeveel dagen chatten voegen jullie iemand toe op WhatsApp of gaan jullie met diegene op date?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 19:27

Sabini schreef:

Ik heb eindelijk weer wat leuks op Tinder (qua gesprek). Maar vind het stiekem nog best spannend om met diegene af te spreken :o

Na ongeveer hoeveel dagen chatten voegen jullie iemand toe op WhatsApp of gaan jullie met diegene op date?

Dat is echt persoonsafhankelijk. Sommigen hebben het nooit tot whatsapp gered, anderen binnen een dag, weer anderen naar een paar dagen.
Daten was ik wat voorzichtiger mee, ik was toch wel minstens 2 week aan het chatten, denk ik. Was nog al een schijterd :+

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 19:46

Sabini schreef:

Mijn record nummer vragen is 20 berichten op Tinder :'). Maar heb ook wel mensen die ik 2 weken op Tinder heb voor de nummers werden uitgewisseld.

Date-record is de ene dag match, de volgende dag date, maar heeft bij de meeste ook wel ff geduurd.

Mijn ervaring is dat als het zo snel gaat het op niks uitloopt xd.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 19:48

Variërend van een maand tot minder dan een week :+ Via whatsapp meestal na een paar dagen, als je wel echt veel praat via tinder en het potentieel datemateriaal is.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 20:12

Sabini schreef:

Je kunt ook "Kik" downloaden dan kun je chatten,foto's sturen etc. zonder dat je je nummer hoeft te geven.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 20:17

Hier eerst met 1 langer geappt en toen afgesproken, was een regelrechte ramp :') hij kwam aan en nam nog ff een hijs van z'n sigaret om die vervolgens naast me neer te gooien de rook in m'n gezicht te blazen en me 3 zoenen te geven. Daarna ging ie elke ober in het restaurant z'n naam vragen en heel blij en populair doen. Was blij toen ik weg kon, vroeg ie ook nog of we bij mij een afzakkertje konden doen.. ehhh nee?

En m'n vriend wilde bijna gelijk al afspreken maar toen was ik ziek dus na 5 dagen een date en nu twee jaar verder nog helemaal blij met elkaar en huis gekocht.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 20:35

Bon_ita schreef:

Als het online zo stroef loopt, kan het dan in het echt nog wat worden?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 20:36

Mijn ervaring is ook dat als je vet lang met elkaar praat, je een beeld van diegene vormt en dan kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen. Krijg zelf meestal na 1 a 2 weken zoiets van, jou wil ik wel meeten :)

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 20:42

@musiqolog geen idee.. Vind dat wel een hele goeie van je eigenlijk. In het 'echt' klikte het erg goed voor mijn gevoel, daarom snap ik ook niet waarom het nu zo stroef loopt.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-17 20:44

Ik wil ook niiet te lang appen voor een date, 2 weken max eigenlijk. Anders krijg je indd teveel verwachtingen en valt het meestal alleen maar tegen. Of het wel of niet online klikt zegt niet altijd wat over hoe het irl klikt :n.

Soms ook wel eens dezelfde avond nog gemeet, wisselt ook sterk met wie je te maken hebt en hoe het gesprek verloopt. Ik geef niet iedereen mijn nummer meer :n. In het begin gebeurde dat nog wel vaker, maar na de zoveelste random dickpic was ik daar wel klaar mee :')

Die van nu stelde in de 1e 3 regels al een date voor, lekker to the point, I like it :j