Ik probeer hier een bankstel te verkopen, moet weg vanwege oplevering van de woning, vader is onlangs overleden. Heb nu 5 biedingen gehad, en op een persoon na reageert niemand meer terug. De persoon die wel reageert kan hem alleen pas ophalen wanneer de woning allang opgeleverd moet zijn.
Ik heb weer wat, mijn jas op marktplaats gezet 1tje bied er heel weinig op maar oke kom maar halen dan! Nu zegt die gene kom ff daar en daar heen met de trein dan wacht ik daar uh jij wilt die jas ook voor al veel minder en ga dan echt geen half uur met trein reizen voor jou
Daar ging het niet om hoor hihi dan snap ik het idd! Maar die gene heeft geen zin om naar me huis te komen en wilt dus op trein station half uur met de auto van me huis afspreken! Dat ga ik dus niet doen om iets te verkopen
Ja dan is het ook zeker geen probleem! Maar ga er niet speciaal helemaal voor heen daar begin ik niet aan. Nu komt ze weer met een ander station nog verder ik heb maar gezegt dat ze beter verder kan zoeken aangezien ze verzenden niet wilt
Jammer dan. Als je per toeval die richting uit moet prima maar dit is toch wel te gek voor woorden.
Het kan dus ook gemakkelijk. Eergisteren een bod gedaan en dezelfde dag nog geaccepteerd. Gisteren overgemaakt en vandaag is het al op de post richting mij.
Ik heb al een tijdje een Herschel backpack (splinternieuw) te koop. Gebruik het model niet, dus nooit gedragen, helemaal netjes. Ik verwacht hier echt geen retail prijs voor maar na een bod van €10 gister krijg ik net een bod van €5. Ik wil de tas best in stukjes knippen, voor €5 stuur ik 1/4de van de tas, mag je de rest erbij kopen
Ik gebruik zelf liever de Retreat's of Little America's haha, dus vandaar dat ik deze weg doe want ik werk teveel buiten de deur met m'n laptop en die laptopvakken zijn wat prettiger haha Ik hoor het wel! Marktplaats is in ieder geval niet het juiste medium ervoor
GamblersCup
Geplaatst: 27-01-17 14:12
Mijn bank ben ik al kwijt voordat ie überhaupt online gaat Vriendin wil m graag hebben. Dat scheelt weer.
Kentaro
Geplaatst: 27-01-17 14:20
En dan weet je ook zeker dat ie een goed adres krijgt....
GamblersCup
Geplaatst: 27-01-17 14:38
Ja, haar huis staat trouwens al vol met mijn oude meubelen... tis net of ik daar in een oudere versie van mijn huis thuiskom
Kentaro
Geplaatst: 27-01-17 14:53
En mocht je ooit ergens spijt van krijgen weg te hebben gedaan, kun je het altijd weer terug halen....
GamblersCup
Geplaatst: 27-01-17 15:42
Dat klopt ook, ik weet ook waar ze de huissleutel verstopt
Saul
Geplaatst: 27-01-17 18:22
Boh ik kan hier niet zo goed tegen even iets van me afschrijven.
Krijg ik een telefoontje over een deken maat 185. Deze wilde ze graag overnemen voor de shet van haar dochter. Netjes gezegd dat deze niet ging passen. Of ik dat zeker wist, ja dat weet ik zeker en nee ook niet dubbelgevouwen. Of ik dan wat kleiners heb. Ja hoor. Hoe groot is de pony? Geen antwoord dat appte ze nog wel en ze wilde de deken de volgende dag komen halen.
Prima savonds nog geen antwoord op de stokmaat van de pony alleen een foto. Daar kan ik niks mee, maar gezegd dat ik er voor zorgde dat er 3 maten klaar lagen kon ze kiezen. Zo geschiedde dekens naar ehv gebracht (woon zelf 30 km verderop maar kom regelmatig in ehv dus daar ophalen is geen enkel probleem). Zegt ze af. Of ik het op wil sturen. Ja natuurlijk geen probleem maar welke deken? Nou eentje gekozen (deze was €5 meer dan die in de advertentie was ook geen probleem).
Overmaken duurt een dag en heb gezegd dat ik de deken nog terug op moest halen in Eindhoven. Helaas werk ik fulltime en heb ik ook de paarden. Aangegeven dat de deken vandaag op de post zou gaan. Was geen probleem.
Wordt ik net bestookt met appjes waar de deken bleef haar dochter in tranen en ze vertrouwde me blabla. Dus gezegd dat ik fulltime werk (Helaas) en de dag nog niet voorbij is en de deken netjes ingepakt klaarstaat en sebiet op de post gaat. Daar kwamen de dreigingen ze ging bellen en ze vertrouwde me. Haar dochter was in tranen en ze moest al meer betalen dan dat er in de advertentie stond.
Pardon? Sorry maar sommige mensen hebben echt geen geduld en geen benul. Als je de deken direct wil hebben ga hem aub voor €50 in de winkel halen en niet voor €15 bij mij... .
Zul je dadelijk ook nog zien dat hij niet past en dan ben ik helemaal de banketstaaf ...
jij mag ook wat meer geduld en vertrouwen hebben haha
Mooie set !!
GamblersCup
Geplaatst: 27-01-17 18:34
Ik zou er gelijk klaar mee zijn Tyrcanol. En als je m toch opstuurt, gewoon het nummer blokkeren als ze moeilijk gaat doen (mocht ie niet passen). Je hebt gelijk, dan haalt ze m maar in de winkel.