Ik moet opletten dat ik er met mijn haar niet in zit
ILC heeft de 'slechte' egyptian musk jar getest en zij rook hem minimaal in een straal van 2 meter. Ben blij dat het dus niet aan mijn neus ligt
BeFunny
Geplaatst: 12-04-16 22:11
Haha omg. Ik heb vroeger eens tijdens het tandenpoetsen, dat moest ik vroeger in de keuken mijn haar verbrand in de geiser. Ik ben vrij lang dus toen ik bukte is er een haar pluk in de geiser gekomen, had het pas in de tram door toen had ik een sroei plek op mijn hoofd. Niemand had me aangesproken ofzo maar ik dacht wat ruik ik dan een brandlucht en het leek van boven te komen. Ik was op weg naar school. Haha ik moet door jullie daar weer aan denken. Was een heel pluk haar weg en er zat een zwarte plek die ik gelukkig wel schoon kon maken maar was niet leuk.
_sylvia_
Geplaatst: 12-04-16 22:28
Hier staat Flowers in the Sun aan in de gang wat een ontzettend lekkere geur, maar dus wel in een kleinere ruimte, in de woonkamer rook ik hem slecht.
Kirja
Geplaatst: 13-04-16 07:27
Zo eindelijk weer eens even tijd, een hoop gelezen maar haak vanaf hier weer in.
LB lekkere bestelling!
WME Zie het helemaal voor me.
Gisteren bbw vanilla bean marshmallow kaarsje aan gehad, ding wil voor geen meter poolen!
Vandaag niet veel te doen, zo even weg en de rest van de dag lekker thuis. Dus weer eens lekker lang branden.
Fijne bestelling LB! Wat jammer dat die Flowers in the Sun zo licht is.
Ik heb vandaag voor het eerst Berry Trifle van YC aan staan om te testen hoe die het op een elektrische brander doet. Ik dacht nl. dat YC beter geur afgeeft met een theelichtbrander. Maar het werkt perfect! In no time geur door de hele kamer. En hij ruikt heerlijk Vandaag komt 1000poot, ben heel benieuwd!
Moet zeggen dat ik die geur wel 1 van de sterkere van YC vind Maar hij is gewoon heerlijk
Pirouette66
Geplaatst: 13-04-16 11:44
Hij is idd sterk, maar wel wat zachter door de lagere temperatuur Ik ga de komende week wat meer YC testen op de elektrische brander, ook of ze langer geur afgeven. En ook de wat lichtere geuren. Met een theelicht knalt er het eerste uur toch heel veel geur uit, vandaar dit experiment
Skessa_
Geplaatst: 13-04-16 11:48
Ik heb ook al een paar keer YC op de electrische gehad. Gaat prima!! Duurt alleen bij mij wat langer voor er geur af komt. Maar ze houden het ook een stuk langer vol!
Ik had gister YC - Cherry Lemonade aan gehad. Vond er echt niks aan Had m binnen een half uur weer uit. Wilde eigenlijk een jar ervan bestellen, blij dat ik dat niet heb gedaan Daarna Lush Berries, die vond ik droog een stuk lekkerder! Dus die hoef ik ook niet meer