maralyn schreef:Waarom iedereen steeds duurdere en hippere spullen willen... -.-"
Omdat de tijd veranderd
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Okee, daar kan ik in komen...
Maar toch zie ik, dat mensen daardoor toch sneller in problemen komen...
Veel mensen lenen geld voor een auto... zelfs voor een TV En daar kan ik écht niet bij.
Ja.. het is waar, ik ben zo'n iemand die veel op mn spaarrekening zet.. Voor als ik het echt eens nodig ben. Denk aan een hoge dierenarts rekening, of als mijn auto stuk gaat, dan kan ik er mee naar de garage. Ook voor de wasmachine/droger/koelkast.
Eens in de zoveel tijd, kopen we een wat nieuwere auto. Maar alleen als de oude auto totaal af is.. Anders niet. En ook daar sparen we voor.
Vandaar dat ik die vragen heb, want ik ken dat gevoel niet..
Nou danique, ik heb dan misschien niet last van jou... Maar wel van mijn omgeving.
niet te spreken over verjaardagen, waarbij er voor de helft van de tijd niet eens normaal een gesprek plaats vind, omdat iedereen maar met hun mobieltjes zitten te spelen.
Knert schreef:Waarom sommige bokker wel heel vaak een topic openen. Mensen herken van foto's, koosnaampjes en tot aan voerschema's aan toe.
Dat ik al bijna de kribbels krijg bij het zien van bepaalde topic titels...oh nee weer een.
. En dat juist in de BNb (bekende Nederlanderse bokker) ook geen commentaar wordt geaccepteerd, terwijl men bij de wat onbekendere juist weer wel doet.
Tuurlijk kan ik er omheen. Maar stiekem stoort het mij wel.. maar dat zal vast meer over mij zeggen.
Captain schreef:Ook mee eens.. Tegenwoordig krijg je ook vrijwel geen reacties meer op fototopics terwijl bekende bokkers steeds bij uitgelicht staan en 3 pagina's vol krijgen.. Ach ja.. Voor mij een reden om geen topics meer te openen. Steek er energie in maar krijg 3 of 4 reacties, laat dan maar.
Captain schreef:Ook mee eens.. Tegenwoordig krijg je ook vrijwel geen reacties meer op fototopics terwijl bekende bokkers steeds bij uitgelicht staan en 3 pagina's vol krijgen.. Ach ja.. Voor mij een reden om geen topics meer te openen. Steek er energie in maar krijg 3 of 4 reacties, laat dan maar.