Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
, heel mooi spaardoel
.
.

! Heb daar zoveel jurken van
, echt prachtig en zijn geld waard! Heb ook een prachtige trenchcoat van KM, ben echt fan.
!
. Wel de moeite waard om eens te kijken bij een outlet zoals in Maasmechelen Village, daar zijn ze altijd veel goedkoper! sureido schreef:klik
Deze was het, hij hing toen aan een paspop en vond het voor een jurkje te duur.. Daarna wel een leren jasje van Arma gekocht
Werkt deze net zo als een Aga dan, of meer als "normaal" fornuis?
Wat dat betreft hebben wij redelijk dezelfde (dure
) smaak Ine, wij willen ook nog een 90 of 100 cm fornuis en waren gister toevallig aan het kijken naar Farrow&Ball verf, haha.Niwla schreef:Die Falcon Ine!Werkt deze net zo als een Aga dan, of meer als "normaal" fornuis?
Ik spaarde ook voor Loubi's, maar er kwam een nieuw huis tussendoor.Wat dat betreft hebben wij redelijk dezelfde (dure
) smaak Ine, wij willen ook nog een 90 of 100 cm fornuis en waren gister toevallig aan het kijken naar Farrow&Ball verf, haha.
Karen Millen vind ik altijd heel stijlvol!
! Ik beklaag het me soms dat we zo'n dure smaak hebben, maar aan de andere kant: je vervangt niet elke 5 jaar je keuken of verf (wij toch niet, verven kost teveel tijd
), dan kan je het ineens goed doen.
.
Super mooi!! _Flower schreef:Jammer dat het topic niet meer actief is. Zijn er geen mensen meer met een designerverslaving? Kon geen ander topic vinden wat hierop lijkt.
Ik ben nu aan het sparen voor een designertas en vroeg me af of jullie adviezen hadden voor het kopen van je eerste designerbag.
) een chanel flapbag kopen in zwart kaviaar leer waarschijnlijk in medium. Maar dat duurt nog even voordat ik het van mijn bucketlist kan afstrepen (eerst flink sparen
, wel mooi spaardoel vind ik zelf ).