Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy1978

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 13:04

Oh welke jans?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 13:04

Ik twijfel tussen Bianca's of laarzen. Welke weet ik nog niet dat zie ik tegen de tijd van voldoende geld wel :))

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 16:55

Super leuk Wendy! Ik ben vooral fan van het jurkje en de sneakers <3 !

Oh Louboutins :+: , heel mooi spaardoel :j .

Jammer genoeg moet ik afscheid nemen van zowat al mijn pumps. Mijn grote teen van mijn rechtervoet wordt steeds minder mobiel en ik kan daardoor in de meeste schoenen niet meer in :(.

Onze huis designer spullen :D

Falcon Classic Deluxe 100, mijn favo huisgenoot naast mijn vriend :+
Afbeelding

Farrow&Ball behang Bumblebee en Ranelagh, hebben ook de kleuren Pointing, Lime White, Vardo en Cooks Blue. Foto van het Bumblebee behang is uiteraard nog zonder de plinten :=
Afbeelding
Afbeelding

Eetkamerstoelen zijn Vitra .03 van Maarten van Severen. Hebben ze tweedehands gekocht aangezien 475,- per stoel me wat te prijzig is haha. De oude versie heeft ook die donkere stukjes niet op het eind van de poten, daar ben ik zelf niet zo'n fan van dus dat was ook mooi meegenomen. Mijn ouders hebben deze stoelen al jaren en het zijn de enige waar ik geen rugpijn op krijg bij lang tafelen. Ik wilde graag ook Panton chairs van vitra, maar vriendlief heeft daar veel te lange benen voor.
Afbeelding
(We hebben specifiek voor de niet stapelbare variant gekozen, die vinden we zelf mooier qua design)

Verder komen er hier nog wel genoeg items om ons de komende jaren blut maar gelukkig te houden :D

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 22:28

Prachtige stoelen heerlijk zo'n soort eenvoud en toch niet zeg maar <3

Oh en je fornuis ziet er ook echt super kicke uit zeg :))
Snap idd dat je daar voor blut wilde raken :j :')

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:12

Ik zie dit topic nu voorbij komen. leuk zeg :)
Heb een vraag, iemand mss geïnteresseerd in nieuwe MK tas?
Toch niet helemaal wat ik zocht. 100% origineel.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 22:32

Aaaaah activiteit :D

Oeee mooi spaardoel jans! Ik wil dezelfde loubies die ik in het zwart heb ook in nude. Ben er verliefd op <3

Ine ook lekker aan het shoppen geweest! Mooi inventaris hoor!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:16

Ik zou zo graag louboutins willen, maar wanneer doe ik ze aan... Praktisch nooit. Ik zag zo'n mooi jurkje van 200 euro bij de bijenkorf hangen, van Karen Millen. Die wil ik zo graag... Ik krijg bijna een dikke bonus dus misschien dat ik er dan nog een keer achter aan ga.

Verder heb ik niet echt designer spul. Een MK tasje voor uitgaan, een Guess tas en jassen.. Maar dat noem ik nog goedkoop, als je naar Chanel ofzo kijkt. Zo'n tasje is trouwens goals, zo'n Chanel tas. Ik moet wegblijven bij dit topic want wil nu geld uitgeven wat ik niet heb.
Laatst bijgewerkt door sureido op 13-11-16 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:20

Karen Millen <3 ! Heb daar zoveel jurken van :+: , echt prachtig en zijn geld waard! Heb ook een prachtige trenchcoat van KM, ben echt fan.

Chanel is inderdaad ook voor mij m'n ultieme spaardoel, hopelijk is dat ooit mogelijk :D!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:26

klik

Deze was het, hij hing toen aan een paspop en vond het voor een jurkje te duur.. Daarna wel een leren jasje van Arma gekocht :')

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:40

Cute! Lange mouwen sta ik nooit mee, daar scheur ik meestal bijna uit :+ . Wel de moeite waard om eens te kijken bij een outlet zoals in Maasmechelen Village, daar zijn ze altijd veel goedkoper!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:52

xlisza schreef:

Fotooooooo O:)

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:53

sureido schreef:
klik

Deze was het, hij hing toen aan een paspop en vond het voor een jurkje te duur.. Daarna wel een leren jasje van Arma gekocht :')

Oh wat een schatje <3

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 00:01

Wendy1978 schreef:
xlisza schreef:

Fotooooooo O:)

Deze reactie verwachtte ik al :D

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 00:11

Ik ben ook heel benieuwd naar de foto! Ik zoek eigenlijk een grotere.. maar ik zoek zoveel. Met 30€ op je rekening kom je niet ver :)F

Hij is leuk he! Thanks voor de tip.. zou Van Tilburg ook wat zijn? Hij is wel net nieuw in de rekken dus denk dat ie daar nog niet hangt en wil deze zo graag.. begin langzaam verliefd te worden.. maar dat ie nieuw is betekent wel dat ie ooit nog in de sale gaat komen toch #)

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 09:40

Die Falcon Ine! <3 Werkt deze net zo als een Aga dan, of meer als "normaal" fornuis?
Ik spaarde ook voor Loubi's, maar er kwam een nieuw huis tussendoor. :') Wat dat betreft hebben wij redelijk dezelfde (dure :D) smaak Ine, wij willen ook nog een 90 of 100 cm fornuis en waren gister toevallig aan het kijken naar Farrow&Ball verf, haha.

Karen Millen vind ik altijd heel stijlvol!

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 12:22

Niwla schreef:
Die Falcon Ine! <3 Werkt deze net zo als een Aga dan, of meer als "normaal" fornuis?
Ik spaarde ook voor Loubi's, maar er kwam een nieuw huis tussendoor. :') Wat dat betreft hebben wij redelijk dezelfde (dure :D) smaak Ine, wij willen ook nog een 90 of 100 cm fornuis en waren gister toevallig aan het kijken naar Farrow&Ball verf, haha.

Karen Millen vind ik altijd heel stijlvol!

Nieuw huis <3 ! Ik beklaag het me soms dat we zo'n dure smaak hebben, maar aan de andere kant: je vervangt niet elke 5 jaar je keuken of verf (wij toch niet, verven kost teveel tijd :+ ), dan kan je het ineens goed doen.

De verf is echt geweldig! Kost een fortuin (maar dat kost goede verf altijd denk ik) maar ik vind ze zó fijn werken en de afwerking is echt prachtig!

Falcon heeft traditionele fornuizen, met gaspitten (of inductie of elektrisch) waarbij je een grillplaat en wokring krijgt en dan 3 ovens: een kleine grill, een multifunctionele en een hetelucht oven.
De enige AGA die dat ook een beetje heeft is de six-four (mooi!!! Maar nog eens dubbel zo duur als de falcon) en de masterchef (veel minder mooi dan de falcon vind ik).

Ooit komt er nog wel ergens een AGA city 60 denk ik, om toch ergens dat AGA gevoel te hebben zonder een mega geldverslindend bakbeest te hebben (hoe mooi ze ook zijn :'( ).

Mijn vriend heeft het fornuis mee gekocht omdat hij toch graag lekker eten op tafel krijgt en ik daar écht die Falcon voor nodig had hoor O:) .

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 13:17

Mooie spullen Ine!! Ik krijg vrijdag de sleutel van m'n nieuwe huis. Ik ga samenwonen en voor het eerst op mezelf. Dus we moeten echt alles kopen! Hebben een deel al de afgelopen tijd gekocht ook, het is een nieuwbouw huis, dus we hebben er even op moeten wachten, dus lekker kunnen sparen in de tussentijd.

Het afgelopen jaar ontzettend veel designerspul gekocht/gekregen dat ik er nu wel weer even klaar mee ben haha.
Sowieso ligt alle focus bij ons nu ook op het huis. Al vind ik het wel leuk dat ik straks in mijn schoenen kamer wat mooie parels kan plaatsen O:)

@ Jans, ik zou eerder voor een laars gaan, als ik jou was. Ik heb een paar nude Bianca's, maar een laarsje is praktischer.
Het is sowieso altijd ook maar afwachten welke goed zitten en er uberhaupt in je maat te krijgen zijn.
Heb je wel eens gepast? Dit maakt je keuze een stuk makkelijker! Sommige modellen kon ik namelijk echt niet op staan, laat staan lopen.. Ze zijn ook echt gemaakt voor smalle voeten.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 16:22

Ohhh ine dat fornuisje <3 <3 Super mooi!!

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 00:10

Jammer dat het topic niet meer actief is. Zijn er geen mensen meer met een designerverslaving? Kon geen ander topic vinden wat hierop lijkt.
Ik ben nu aan het sparen voor een designertas en vroeg me af of jullie adviezen hadden voor het kopen van je eerste designerbag.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 13:02

Leuk flower, wat voor tas zoek je precies (welk merk)?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-17 16:33

_Flower schreef:
Jammer dat het topic niet meer actief is. Zijn er geen mensen meer met een designerverslaving? Kon geen ander topic vinden wat hierop lijkt.
Ik ben nu aan het sparen voor een designertas en vroeg me af of jullie adviezen hadden voor het kopen van je eerste designerbag.

Koop een tas waar je echt ENORM verliefd op bent. Ga niet zomaar voor een tas omdat het merk is of omdat het de goedkoopste vd collectie is :)

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:11

Niet aan beginnen Flower :')
Koop iets dat redelijk tijdloos is zodat je er nog lang gebruik van maakt en evt zou kunnen verkopen. Al zou ik dat met "je eerste" niet doen haha.
Wat staat er op je verlanglijstje dan?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:41

Ooooh wat heerlijk! Ik zou voor een tijdloos model gaan. Ben heel lang verliefd geweest op de city modellen van Balenciaga maar uiteindelijk gezwicht voor een oxblood bayswater van Mulberry. <3 Elke dag een feestje met die tas.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 09:41

Wat ze hier idd zeggen. Kies een tijdloos model dat over 20 jaar nog goed is.
En vooral geen seizoens/modekleur.

Overigens doe ik dat nog steeds zo. Heb nu 5 tassen en allemaal hele klassieke modellen.

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 11:52

Ok bedankt allemaal. Ik wil op mijn 30ste (duurt nog 6 jaar :+) een chanel flapbag kopen in zwart kaviaar leer waarschijnlijk in medium. Maar dat duurt nog even voordat ik het van mijn bucketlist kan afstrepen (eerst flink sparen :$, wel mooi spaardoel vind ik zelf ).

binnen 1 a 2 jaar wil ik een ruimere tas kopen die je ook crossbody kan dragen en er moet een rits inzitten. Mulberry bayswater zag er wel goed uit qua formaat. Zijn er echte afraders qua merken of is alles goed als het maar van leer is? (duurzaamheid, waar je niet zo snel beschadigingen op ziet e.d.)