Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
I love it brokjes schreef:Hoi hoi, ik heb nog nooit dr Martens gehad en heb via Zalando twee paar besteld, 40 en 41. 40 was overduidelijk te krap maar 41 zit goed. Twijfel of ik nog 42 moet gaan passen, want als ik het binnenzooltje van de 41 eruit haal, heb ik maar een halve cm over bij mijn langste teen. Wanneer zitten ze goed? Hebben jullie ze ruimer gekocht of juist niet?
zit er echt al 2 dagen mee in mn hoofd, wil ze eigenlijk zooo graag
Ik ben er echt verliefd op maar... ik krijg ze maar niet ingelopen. Ik doe ze zo’n 2/3x in de week aan (vaker lukt niet ivm de blaren) en ik blijf er maar blaren van krijgen op dezelfde plek, heel laag achterop m’n hiel. Ik heb alleen daar last, en de maat is wel goed. Pleisters plakken helpt niet want de pijnlijke wrijving blijft, ik kan ze ook maar een kwartiertje aan voordat het eigenlijk al zoveel irritatie geeft dat ik er een beetje krom van ga lopen
ik zou ze lekker op marktplaats zetten en voor jezelf beter passende schoenen kopen.
MarJon schreef:Jongens, ik heb in november de 1460 lakleer gekocht. En nu zie ik tot mijn schrik dat er een scheur in de schoen zit. Hebben meer mensen dit gehad en is dit nog te repareren? Ik baal er echt gigantisch van, ze lopen zo lekker![]()
[ [url=m/D6eCTe.jpg]Afbeelding[/url] ]