Vind ze gewoon lekker comfortabel in plaats van een jurkje. Jurkjes zijn echt mn lievelings
, maar als je veel moet lopen/bukken/etc, is iets met een broekje gewoon handiger. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, maar als je veel moet lopen/bukken/etc, is iets met een broekje gewoon handiger. Liesje1611 schreef:Ik heb laatst zo'n highwaist zwart shortje gekocht. Zonder zakken, geen spijkerstof, net iets chiquer als jullie snappen wat ik bedoel.. Met een ritsje op mn heup, wel strak model. Hoe zouden jullie deze combineren?

ik heb zelf overigens niet die van €10 maar die van €20.
Had op m'n intro dag echt een heel mooi jurkje aan, met hakken en super veel make-up. Iedereen dacht echt dat ik een trutje was, tot ik twee dagen later op school kwam in een legging met een super oversized trui er overheen en zonder make-up
amado7 schreef:Weten jullie waar ik een heel goedkoop zwart kort broekje of short kan kopen waarmee ik kan zwemmen?
die dingen doen ieders figuur meer goed dan kwaad. Maar ehm, sportwinkels zoals duosport, perry?
Liesje1611 schreef:[naam] schreef:Weten jullie waar ik een heel goedkoop zwart kort broekje of short kan kopen waarmee ik kan zwemmen?
Ik hoop niet dat je zo'n dames zwemshortje bedoelt met bloemetjes bijv eropdie dingen doen ieders figuur meer goed dan kwaad. Maar ehm, sportwinkels zoals duosport, perry?
Ik moet (lees: wil) echt zo nodig shoppen maar ik heb eigenlijk helemaal geen geld.
Bedoel gewoon zo'n beachshort effen zwart eigenlijk.