Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

123321

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:45

Ik ben 1.76m, maar gelukkig vooral lengte in mijn benen :D

Vind ze gewoon lekker comfortabel in plaats van een jurkje. Jurkjes zijn echt mn lievelings <3 , maar als je veel moet lopen/bukken/etc, is iets met een broekje gewoon handiger.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:49

Liesje1611 schreef:
Ik heb laatst zo'n highwaist zwart shortje gekocht. Zonder zakken, geen spijkerstof, net iets chiquer als jullie snappen wat ik bedoel.. Met een ritsje op mn heup, wel strak model. Hoe zouden jullie deze combineren?

Als je 'm als zomershort aanwil vind ik het persoonlijk het leukst met wat lossigs erboven. Een los blousje, ruimvallend shirtje, of misschien een strakke top met een los vestje/kimono.

Ik ben zelf absoluut niet van de panty's onder broekjes dus mocht je 'm zo willen combineren dan heb ik geen idee haha.

Wat voorbeeldjes:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... e88c70.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 5ddfb5.jpg (als ie zwart was dan)
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 4da23d.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... c46638.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 9e0193.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 8cf2dc.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... a78a6b.jpg

@Wildrose: ik zou ook gewoon zonder panty gaan hoor! Als je jurkje en je hakken verder chique zijn moet het kunnen vind ik. Vind het altijd raarder om dat te doen met een kerstgala/party ofzo als het zo koud is buiten, maar vind het nu persoonlijk goed kunnen :j

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:53

Ik zou ook zonder panty gaan :j

Aah super Jodie, thanks! Ik ga maar eens opzoek naar wat losvallende topjes en blousjes :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 23:18

50% korting bij H&M!

Ur welcome :D

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 08:52

LidyK97, ik vind de outfit eigenlijk ook niks voor je doen.. Goedkope dingen zijn natuurlijk heel fijn voor de portemonnee, maar vaak is de kwaliteit en pasvorm er ook wel naar. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat jij je er goed in voelt :j

De, leuke outfit! :D

Jodie, prachtig jurkje! Staat je ook heel erg goed :j

Liesje, ik kan heel goed snappen dat het vest comfortabel is, maar vind hem ook niet echt mooi :o
Sakkia, de stechtbroeken van H&M zijn echt pagina’s lang besproken en volgensmij heeft zo’n beetje iedereen in het topic wel 1 paar :+ ik heb zelf overigens niet die van €10 maar die van €20.

Volgensmij bestaan er ook gewoon geen jumpsuits die wat voor je lichaam doen. Ik heb het een aantal keren geprobeerd en elke keer gehoopt dat deze mij dan wel zou staan. Maar helaas, ze zaten allemaal als een complete mislukking dus heb de jumpsuits afgezworen :’)

Korting van H&M had ik gisteren bekeken, maar vind het niet wat aan eigenlijk.

Heb zelf dit topje van Supertrash nog besteld, was met €20 euro korting, I like korting <<)

Afbeelding

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 10:26

Leuke outftis komen er voorbij. Zijn niet allemaal mij style. Ik ben van mezelf niet zo netjes en met blazers.

Aangezien ik me verslapen heb heb ik gekozen om thuis studie dag te houden met lekkere simpele outfit

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:09

superleuk shirt hierboven!!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:33

Ik vind het vest van Liesje juist weer heel erg leuk! Echt mijn smaak. Ik zou hem ook zo aantrekken :P

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:40

Ik denk dat ik 'm leuker gecombineerd zou vinden met een skinny jeans (zonder gaten) en een stel killer heels. Nu ziet het er voor mij vooral heeel comfortabel uit :Y)

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 12:00

xRooss: Super leuk outfit van gister! Zou ik zo dragen. De blazer is inderdaad erg mooi zeg. Mag ik vragen waar je het shirtje vandaan hebt? Die vind ik ook erg leuk!

Jodie_: Wow!! Wat heb jij een mooi lichaam en dat jurkje staat je echt super!!!

Ik ben van plan om deze pumps te bestellen; is weer eens wat anders dan ik normaal heb:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 12:08

Ach, met comfortabel is ook niet altijd iets mis toch? Loop vandaag in een broek die meer een legging is, een wijd gestreept shirtje en m'n Docs eronder. Heb vandaag gewoon even geen zin om m'n best te doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 12:22

Ik vond het ook wel leuk eigenlijk! Heb zelf dat vest ook volgens mij, maar dan in het okergeel. Lekker met sneakers en een oversized t-shirt en een skinny. Maar goed, ik kleed me misschien iets te comfortabel altijd. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 12:23

Bij mij wisselt het. De ene keer als ik naar school ga loop ik op hakken en in een net zwart jurkje, de volgende keer zie ik er best edgy uit en daarna loop ik er weer echt bij als een zwerver. Mensen zijn het ook wel gewend van me _O- Had op m'n intro dag echt een heel mooi jurkje aan, met hakken en super veel make-up. Iedereen dacht echt dat ik een trutje was, tot ik twee dagen later op school kwam in een legging met een super oversized trui er overheen en zonder make-up :')

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:59

Weten jullie waar ik een heel goedkoop zwart kort broekje of short kan kopen waarmee ik kan zwemmen? :D

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:24

Misschien zo'n hip hardloopbroekje oid? Zijn denk ik bijna overal wel te koop van bikini winkel tot sportzaal tot zeeman of wibra. Maar net hoe gek je het wilt maken.

Vandaag naar het Anne Frank huis in Amsterdam geweest en daarna nog wat winkeltjes gekeken en lekker gegeten met m'n moeder. Outfit was een simpele spijkerbroek, witte hoge Allstars, topje wit met blauwe streepjes, witte blazer met 3/4 mouwen, bruine overslag jas en een zwarte hoed.

Nog even bij de Primarkt een spijkerjasje zonder mouwen en een paar lage witte schoentjes met bloemetjes gescoord. Voor op m'n zwarte rok.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:28

Voor school die ik altijd wel mijn best haha, meer omdat ik het leuk vind. Als ik geen zin heb is het ook trui - zwarte broek en het eerste paar schoenen dat ik tegen kom. :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:38

amado7 schreef:
Weten jullie waar ik een heel goedkoop zwart kort broekje of short kan kopen waarmee ik kan zwemmen? :D

Ik hoop niet dat je zo'n dames zwemshortje bedoelt met bloemetjes bijv erop := die dingen doen ieders figuur meer goed dan kwaad. Maar ehm, sportwinkels zoals duosport, perry?

Ik moet (lees: wil) echt zo nodig shoppen maar ik heb eigenlijk helemaal geen geld. :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:43

Mijn outfitje vandaag;
Afbeelding
Die slacks krijg je echt slecht flatterend op de foto :')

Mijn style verschilt ook heel erg. Soms heb ik echt zin om heel dressy te zijn, maar dan ben ik bang dat ik teveel opval en trek ik iets anders aan.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:48

Liesje1611 schreef:
[naam] schreef:

Ik hoop niet dat je zo'n dames zwemshortje bedoelt met bloemetjes bijv erop := die dingen doen ieders figuur meer goed dan kwaad. Maar ehm, sportwinkels zoals duosport, perry?

Ik moet (lees: wil) echt zo nodig shoppen maar ik heb eigenlijk helemaal geen geld. :')

haha nee :+ Bedoel gewoon zo'n beachshort effen zwart eigenlijk.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:58

Vandaag fijn geshopt! Heb de blazer ook gekocht bij de Zara Roos! De binnenkant is echt mooi. Verder een lichte skinny, wit/zwart gestreept jurkje, nog wat festival shirts bij de bershka en een spijkerjasje.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:03

Die blazer is idd errug mooi! T is dat ik zo slecht tegen blazers kan (lees, ik krijg werkelijk in elke blazer klots oksels haha) anders had mijn kast er ook mee vol gehangen :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:20

Oh lauren jij komt echt overal in weg als een foxy lady! Mooie outfit weer!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:24

Ik vind die hakken met die slangenprint niet mooi. Ik vind de hak te laag en val sowieso niet voor de typische pump met zo'n vorm en zool. Zo'n hoogte hak is leuk met cowboy laarsjes of enkel laarsjes die als gewone laars voldoen. Maar dat is zeer smaak gevoelig :j

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:28

Afbeelding

Ik waag het er ook maar eens op om een foto van mijn outfit te posten :') Helemaal in het zwart behalve mijn hemd (bordeaux-donkerblauw-wit).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:47

leuke outfit hierboven!! staat je goed. die schoenen lopen echt heerlijk

ik heb een nieuw kettinkje via marktplaats gescoord. levensboom, stond al lang op mijn verlanglijstje

Afbeelding