Chasey schreef:Hoe kan dat dan dat het daar meestal gebeurd, hoogte van het land ofzo?
Zou best kunnen, net zoals Almelo heel vaak de dans ontspringt. Zal iets met warmte van de grond zijn ofzo. Heel apart iig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Starbreeze schreef:Nou ik woon ook in een soort van gehucht maar onze buurman is snachts al eens verrast in zijn slaap... stond er iemand met een wapen naast zijn bed. Nee ik hou alles dicht, alarm erop etc.
Lijkt alleen ook bij Zeeland de zee op te trekken. Essxan schreef:Hoop eerlijk gezegd dat het hier toch niet al te erg wordt. Maar als jullie vanaf Apeldoorn gaan wachten verwachten jullie hier toch wel het e.o.a.
En dan voornamelijk voor de westkust.
Man, dat was even een angstig momentje. Annash schreef:Rightmovers! Hahaha... dat hadden wij toen we in Amerika in het donker aan het chasen waren. Gaat ie ineens hard naar rechts, dus wij moesten maken dat we wegkwamen (tornado aan de grond). Zit de spoorboom dicht!!!Man, dat was even een angstig momentje.
Wij hadden het tegenovergestelde op onze eerste chasedag in de Texas panhandle: we moisten naar het hotel zien te komen en daarbij moesten we zorgen dat we precies tussen twee supercells doorschoten op het juiste moment, anders hadden we een probleem. Was ook leuk.
heb helemaal nergensniksgeen verstand van, maar ik hoop dat het vanavond hard gaat regenen zodat we af kunnen koelen en hopelijk nog iets gaafs kunnen zien
DIe buien lijken het kanaal over te steken
*
Heb met een schuin oog naar de radar gekeken op Netweather, komen buien aan maar denk dat het vooral regen is. Wellicht een klap onweer. De lucht lijkt wel een heel vreemd kleurtje te hebben als ik vanaf hier naar buiten kijk, een beetje paarsig.