Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Speelt ook wel mee dat de meeste mensen toch de ervaring hebben met, zeker de oudere types Stubben zadeltjes, dat die knoerthard zijn op het zitvlak. Mensen hebben verwende billen tegenwoordig dus ze zullen niet meer de hoofdprijs neerleggen voor een oudere Stubben als ze voor dat geld ook een fijn zittende Rossner van heel wat jaartjes jonger kunnen halen.
Vjestagirl schreef:Ik denk dat ik dan als ik jou was m'n advertentie aan zou passen. Ik had er bijvoorbeeld al volledig overheen gelezen dat het recent nog helemaal nagekeken is.
GamblersCup schreef:upendo schreef:Speelt ook wel mee dat de meeste mensen toch de ervaring hebben met, zeker de oudere types Stubben zadeltjes, dat die knoerthard zijn op het zitvlak. Mensen hebben verwende billen tegenwoordig dus ze zullen niet meer de hoofdprijs neerleggen voor een oudere Stubben als ze voor dat geld ook een fijn zittende Rossner van heel wat jaartjes jonger kunnen halen.
Juist niet. Stübben zadels zijn super comfortabel! Heerlijke, goede kwaliteit zadels waar je echt uren lang mee kunt rijden zonder houten reet te krijgen! Maar ja, kijk hoe ze er uit zien... dát zal meespelen, want wat ik net schreef is alleen maar bekend bij de Stübben gebruikers. Mooi zijn ze gewoon niet. En dit zadel kan rustig 20 jaar oud zijn, de zadels "van tegenwoordig" redden de 10 niet zonder kapot te gaan. Vertel iemand die de kwaliteit van moderne zadels maar eens dat dit zadel misschien al tegen de 20 jaar loopt, die schrikken zich rot, want dan moet ie toch wel kapot zijn? Zo zien ze er wel uit in ieder geval... beetje jammer. Ik heb echt flink gebaald toen mijn oude Stübben niet op mijn nieuwe Fries paste toendertijd. Na 3 paarden heb ik m moeten verkopen...
Shirley schreef:Ik vind van niet, rijd (of liever gezegd: laat mijn man rijden) er rustig zelfs voor om of wat extra kilometers, wat maakt dat nou uit ?
Als je het moet inpakken en opsturen is dat toch ook ?
Maar ik ben erg gemakkelijk, geloof ik, als ik dat allemaal zo lees ...