Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CxB

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 19:11

Aar zou dat bv redelijk zijn ?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 19:15

:Z had er weer 1 die beledigd was nadat ik een bod van 5 euro op een nieuwe helm verwijderd had....
Wat ik er dan voor wou hebben.
Nou.... Wat er bij staat :j

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 19:24

upendo schreef:
Speelt ook wel mee dat de meeste mensen toch de ervaring hebben met, zeker de oudere types Stubben zadeltjes, dat die knoerthard zijn op het zitvlak. Mensen hebben verwende billen tegenwoordig dus ze zullen niet meer de hoofdprijs neerleggen voor een oudere Stubben als ze voor dat geld ook een fijn zittende Rossner van heel wat jaartjes jonger kunnen halen. :)

Juist niet. Stübben zadels zijn super comfortabel! Heerlijke, goede kwaliteit zadels waar je echt uren lang mee kunt rijden zonder houten reet te krijgen! Maar ja, kijk hoe ze er uit zien... dát zal meespelen, want wat ik net schreef is alleen maar bekend bij de Stübben gebruikers. Mooi zijn ze gewoon niet. En dit zadel kan rustig 20 jaar oud zijn, de zadels "van tegenwoordig" redden de 10 niet zonder kapot te gaan. Vertel iemand die de kwaliteit van moderne zadels maar eens dat dit zadel misschien al tegen de 20 jaar loopt, die schrikken zich rot, want dan moet ie toch wel kapot zijn? Zo zien ze er wel uit in ieder geval... beetje jammer. Ik heb echt flink gebaald toen mijn oude Stübben niet op mijn nieuwe Fries paste toendertijd. Na 3 paarden heb ik m moeten verkopen... -O-
Laatst bijgewerkt door GamblersCup op 13-03-14 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 19:25

CxB schreef:
Aar zou dat bv redelijk zijn ?

:j

Stel het eens andersom. Jij hebt een zadel te koop staan en wilt er 80,- voor.
Reageer je dan op een bod van 10,- ?
En reageer je op een bod van 75€?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 19:32

Vjestagirl schreef:
Ik denk dat ik dan als ik jou was m'n advertentie aan zou passen. Ik had er bijvoorbeeld al volledig overheen gelezen dat het recent nog helemaal nagekeken is.

Oke, hoe zou jij hem aanpassen dan? Dacht dat het er redelijk goed in stond maar sta open voor tips :)

Ik weet niet precies hoe oud dit zadel is maar vind hem niet hard zitten, stalgenoot heeft ook een stubben maar die is inderdaad knetterhard :P
Heb zelf een kieffer zadel en iedereen vind die echt super fijn zitten terwijl die 'harder' is als de stubben die ik te koop heb.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:38

ik ga ook twee zadels in de verkoop doen, moet je nog steeds betalen op marktplaats voor zadels?

ben ook serieus op zoek naar een eskadron zweetdeken in de maat M maar kom er maar niet eentje tegen die te betalen is, dus als iemand nog iets in zijn kast heeft liggen ;)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:43

Hier ook weer een hele leule ervaring.
Ik ben via marktplaats een hele leuke vetzorger gevonden voor mijn pony.
Een meisne van 8 met heel veel lef.
ze kan wel niet goed rijden, maar dat komt wel goed!
Dat de karaters bij elkaar passen vinx ik veel belangrijker.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:45

Pas je wel goed op, romyloverrr ?
Als er iets met het aapje gebeurt, ben je als eigenaar altijd verantwoordelijk :j

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:53

@Alja, ja je moer nog steeds betalen daarvoor. Ik meen € 2.50

Oei een 8 jarige als verzorgster vind ik wel jong hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 21:03

ja zadel op mp kost idd €2,50

romylover, fijn dat je iemand gevonden hebt!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 23:01

GamblersCup schreef:
upendo schreef:
Speelt ook wel mee dat de meeste mensen toch de ervaring hebben met, zeker de oudere types Stubben zadeltjes, dat die knoerthard zijn op het zitvlak. Mensen hebben verwende billen tegenwoordig dus ze zullen niet meer de hoofdprijs neerleggen voor een oudere Stubben als ze voor dat geld ook een fijn zittende Rossner van heel wat jaartjes jonger kunnen halen. :)

Juist niet. Stübben zadels zijn super comfortabel! Heerlijke, goede kwaliteit zadels waar je echt uren lang mee kunt rijden zonder houten reet te krijgen! Maar ja, kijk hoe ze er uit zien... dát zal meespelen, want wat ik net schreef is alleen maar bekend bij de Stübben gebruikers. Mooi zijn ze gewoon niet. En dit zadel kan rustig 20 jaar oud zijn, de zadels "van tegenwoordig" redden de 10 niet zonder kapot te gaan. Vertel iemand die de kwaliteit van moderne zadels maar eens dat dit zadel misschien al tegen de 20 jaar loopt, die schrikken zich rot, want dan moet ie toch wel kapot zijn? Zo zien ze er wel uit in ieder geval... beetje jammer. Ik heb echt flink gebaald toen mijn oude Stübben niet op mijn nieuwe Fries paste toendertijd. Na 3 paarden heb ik m moeten verkopen... -O-

Mijn 2 stubben zadels zijn anders prachtig <3 en zitten ook heerlijk.
Maar eerlijk is eerlijk mijn prestige is 100x zachter.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 08:58

Ik dacht ook dat het te jong zou zijn.
Maar het gaat echt prima!
Ik ben er altijd bij en de moeder van het meisje rijd ook, dat vind ik ook wel fijn.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:17

dat scheelt zo veel als de ouders weten waar het overgaat, dan is het heel leuk dat zo'n meisje de kans krijgt

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:26

Ik was ook acht dat ik begon met een verzorgpony. Maar mijn paps ging dan meestal met mij heen, of de eigenaren waren op stal.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:31

CxB schreef:
Maar als imand bv 80 vraagt en jij bied 75?

Ik zou uiteraard reageren, maar ik zou denken 'he he, is die laatste 5 euro er dan echt te veel aan?'
Dat vind ik dan ook onzinbiedingen: bij hogere vraagprijzen er net 5 of 10 euro onder gaan zitten.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:42

Ik heb zojuist een leuke pad gevonden. Mevrouw woont een paar dorpen verderop en ze had gereageerd op mijn advertentie. Ik zocht wat dekjes in mijn dorp zodat ik het met de fiets kon komen halen.
Op de FB chat reageerde ze dus dat ze de pad te koop had voor 10,-
Ik was geinteresseerd, was een leuke pad. Goede staat, blauw van QHP.
Vond ik een redelijke prijs. Echter, zei ze dat ze een paar dorpen verderop woonde. Ik reageerde dat ik niet meer geinteresseerd was, gezien dat met de fiets niet te doen was.
Toen zei ze dat ze deze week nog in mijn dorp moest zijn, dus ze kon de pad gelijk wel even langsbrengen.
Ah, dat is helemaal fijn, dacht ik! Maar nu wilt ze dus graag 2,50E extra, omdat ze het brengt.
Mijn reactie: Maar je moest toch zowiezo nog naar mijn dorp? :o?
Ja, maar dat was helemaal aan de andere kant van mijn dorp. (Ik woon echt in een mini dorpje, met een paar honderd inwoners. Van de een naar de andere kant is hooguit 3 minuten met de auto)

Is het redelijk dat ik dan meer moet betalen?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:46

Ik vind van niet, rijd (of liever gezegd: laat mijn man rijden ;) ) er rustig zelfs voor om of wat extra kilometers, wat maakt dat nou uit ?
Als je het moet inpakken en opsturen is dat toch ook ?

Maar ik ben erg gemakkelijk, geloof ik, als ik dat allemaal zo lees ...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:47

Shirley schreef:
Ik vind van niet, rijd (of liever gezegd: laat mijn man rijden ;) ) er rustig zelfs voor om of wat extra kilometers, wat maakt dat nou uit ?
Als je het moet inpakken en opsturen is dat toch ook ?

Maar ik ben erg gemakkelijk, geloof ik, als ik dat allemaal zo lees ...

Tja, zo denk ik er ook over. Heb nu maar voorgesteld om het te komen ophalen op de plek waar zij in het dorp moet zijn, zodat ze niet hoeft om te rijden.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:48

Dat is ook een prima oplossing :j

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:50

ow, haha..wilde het net zeggen..haal het op waar zij moet zijn, maar dat had je zelf al bedacht :D . Voor 2,50 heb jij haar hele reis betaald waarschijnlijk.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:52

IHN schreef:
ow, haha..wilde het net zeggen..haal het op waar zij moet zijn, maar dat had je zelf al bedacht :D . Voor 2,50 heb jij haar hele reis betaald waarschijnlijk.

Heen en terug waarschijnlijk ja.... -O-

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:00

Ik zou eerder 2,50 korting geven als je het kwam halen, ben zelf met inpakken, adresseren en heen en weer naar het postkantoor wel een een uur zoet ... en dan nog benzinekosten :j

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:58

Ik vind dit niet redelijk.
Als ik ergens toch moet zijn gooi ik het net zo lief af.
Daar ga ik dan geen extra geld voor betalen IK wil toch die pad komen brengen.
Je hebt er niet eens om gevraagd

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:59

Shirley schreef:
Ik zou eerder 2,50 korting geven als je het kwam halen, ben zelf met inpakken, adresseren en heen en weer naar het postkantoor wel een een uur zoet ... en dan nog benzinekosten :j

Ja ik ook en het kost een hoop moeite extra.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:08

Ik heb wel eens mensen een bank naar me laten brengen en die wilden niets extra's aannemen.. vond ik echt lief!
Maar zeker als ze t zelf aanbied en ze moet toch om de hoek zijn..