Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xEliesx schreef:Wat heb jij een mooi gezicht _Dominique! En prachtige wenkbrauwen zeg! Je zou je altijd bij de special-afdeling van een modellenbureau aan kunnen melden
Super vette foto weer Courses, prachtig, stoer model ook! De make-up knalt ook van het scherm
sterreke98 schreef:Ik kom weer onder mijn meeleessteen (of ja rots) uit. Ik heb te horen gekregen dat ik 1 november een fotoshoot heb in Antwerpen voor de Coiffure Awards. Er zijn in totaal 4 modellen, dus ik ben vereerd dat ik dit mag doenv![]()
En omdat ik niet in een 'normaal' plaatje pas, wouden ze mij gebruiken
sterreke98 schreef:Ik kom weer onder mijn meeleessteen (of ja rots) uit. Ik heb te horen gekregen dat ik 1 november een fotoshoot heb in Antwerpen voor de Coiffure Awards. Er zijn in totaal 4 modellen, dus ik ben vereerd dat ik dit mag doenv![]()
En omdat ik niet in een 'normaal' plaatje pas, wouden ze mij gebruiken
sterreke98 schreef:Dankjulliewel!
Helaas heb ik op het moment nou niet echt goede foto's.. Ja een paar selfies, maar dat stelt ook niks voor.
Ik heb een aantal piercings, waaronder een septum piercing. En kort witblond haar. Verder kwa maten pas ik net niet in het perfecte plaatje. Maar gelukkig ben ik dan een haarmodel
Dus ik vind dit een enorme eer
OutOfTheWood schreef:Vandaag Casting gehad voor Succes Parijs...Ahhh !
Ging echt super goed ( gelukkig) na een hele dag wachten en kletsen met andere jongens !
Hij vond mijn gezicht op en top fashion en was er helemaal weg van.
Ook mijn portfolio was heel erg goed en hij vond de foto's echt super
Hij zij dat ze me naar Milaan moesten vliegen om me exclusief voor te stellen aan grote merken zoals Prada dus ik ben echt heel benieuwd nu !
Ook vroeg hij of ik in januari vrij kon krijgen voor Fashion week parijs, dus ook super gaaf !
Ben echt zo blij dat ondanks ik zo onzeker was toch dat ene mailtje op die verschrikkelijke stage heb gestuurd en zo in het wereldje ben gerold
Ook leuk dat hij weer Prada zij, heb ik vaker gehoord en ik hoop echt dat ik het waar kan maken voor ze...Altijd doen ze zo aardig, ik wil door het vuur voor ze