Wordpressers, wie kan mij helpen? Ik wil die afbeelding rechts veranderen, hoe in godsnaam?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marit schreef:Ja het is altijd lastig.. Ik denk dat je het als je eenmaal echt een groepje volgers hebt verzameld wel kunt doen! Maar ik heb nu echt nog veel losse mensen, die misschien maar 1x komen, en die moet ik dan niet afschrikken haha.
Wordpressers, wie kan mij helpen? Ik wil die afbeelding rechts veranderen, hoe in godsnaam?
[ Afbeelding ]
xSaarSaar schreef:Ik heb een post getypt en probeer deze op te slaan als concept, maar blogger geeft steeds een foutmelding...
Chans schreef:Marit schreef:Ja het is altijd lastig.. Ik denk dat je het als je eenmaal echt een groepje volgers hebt verzameld wel kunt doen! Maar ik heb nu echt nog veel losse mensen, die misschien maar 1x komen, en die moet ik dan niet afschrikken haha.
[ Afbeelding ]
Aan de linker kant als ik inlog op mijn wordpress staat appearance en dan als ik daar mijn muis overheen zet editor
Vandaar ga ik meestal naar sidebar.php en daar zou de foto in de html moeten staan, en anders via appearance en dan widgets misschienligt er een beetje aan hoe het thema is ingesteld
Marit schreef:Chans schreef:Aan de linker kant als ik inlog op mijn wordpress staat appearance en dan als ik daar mijn muis overheen zet editor
Vandaar ga ik meestal naar sidebar.php en daar zou de foto in de html moeten staan, en anders via appearance en dan widgets misschienligt er een beetje aan hoe het thema is ingesteld
Ik heb geen php programma of eigen server oid.. En omdat het gratis is kan ik maar beperkt aanpassen, en ik kan die optie dus nergens vindenOok geen CSS editor..