Vandaag heerlijk gezw.. gereden! Bak was wat nat, maar Wim had een geultje gegraven zodat het water zoveel mogelijk weg kon stromen. Nog wel grote plassen, maar daar konden we lekker doorheen stampen!
Door deze regenval blijven de paarden echter wel weer 24 op stal (ja, ze worden regelmatig in de paddock gezet...). Het lijkt ook voorlopig zo te blijven...
quartel
Geplaatst: 22-05-13 04:56
De bak viel bij ons gelukkig heel erg mee. Dat is het voordeel van een eb en vloed systeem
Nog maar eventjes genieten van het feit dat het nu even droog is........ Voor je het weet is het daglicht en kunnen de badpakjes weer aan
Vanacht om 1uur een storm! jeetje wat een wind zeg,me raam klapperde gewoon.Maar dat was te verwachten,als er in Amerika tornado's bezig zijn geweest,krijgen wij altijd een staartje mee. Maar het is droog! en die wind blaast ook de weilanden droog.
Het is écht koud buiten. Brr.. Morgen nog een tikkeltje kouder... Als ik Weeronline mag geloven dan zitten we volgende week rond de 18/20 graden. Laten we het hopen...
Marcella
Geplaatst: 22-05-13 11:03
Droog en ook even de zon gezien, maar zou al blij zijn als het een poosje droog blijf. En een hoop wind. Temperatuur buiten zou ik niet weten, want ben nog niet buiten geweest.
fargo
Geplaatst: 22-05-13 11:28
Het is hier niet warm geloof ik, maar de zon is er wel bij en het is dus droog. Ook wel fijn!