Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:42

Omdat ik geen flikker geef om merken en ik alles in het zwart wil, bijvoorbeeld :D

upendo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:52

Omdat ik voorgevormde pads nodig heb omdat die pads anders knellen op de rug van mn pony? :Y)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:56

Ze zijn wel lekker dik, ik naai de ruggegraatvrijheid er zelf wel in :'). Als ik ze dan voor 5E per stuk krijg ben ik allang blij :P

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:59

upendo schreef:
@Max: die verkoper uit Stein vind ik sowieso een beetje dubieus. :o
Verkoopt ook heel veel Eskadron en andere dingen, maar ze zet elke advertentie onder een andere naam op marktplaats.. :=

En ik had geboden, stuurde ze vervolgens 4 dagen elke dag een mail voor welke prijs het wel weg mocht en dat ze via de mail een hoger bod had gehad en of ik daar overheen wilde bieden... :=

Ik vind haar ook nogal agressief verkopen. Soms idd wel 4 mailtjes achter elkaar, allemaal nogal onduidelijk en niet ingaan op mij vragen. Doet ze een aanbod van twee vesten terwijl ik had gezegd interesse te hebben in een vest en een rijbroek...

Als ik direct betaalde mocht het voor een bepaalde prijs weg. Nou, dacht het niet, ik laat me niet onder druk zetten (zo voel ik dat tenminste). Heb haar dan ook mail gestuurd dat ik me niet onder druk laat zetten en dat ik de wijze van communiceren niet prettig vind en daardoor er geen goed gevoel bij heb.
Zal ik wel weer mailtjes achteraan krijgen.......

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:20

Ik kan mijn pakketjes niet versturen. Want ING doet moeilijk :\

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:21

er zijn problemen met ING, gehackt ofzo..... Was net op het nieuws

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:22

Wow :oo

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:23

Er was op t nieuws dat ze juist niet gehackt waren :P
Storing oid.
Dan moeten ze helaas een dagje langer wachten ..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:24

Oh :') gelukkig :D

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:47

Welke kleuren anky pads zijn het? O:)

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:59

Mmm, mijn jeansrijbroek die gister verzonden is, is niet binnengekomen en postnl geeft geen storing aan voor haar en mijn gebied. En ze heeft geen track en trace code, vreemd!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:01

Ik hoorde net (onder het wegbrengen van netjes betaalde pakketjes :P ) inderdaad ook allerlei paniek om de ING waarbij overschrijvingen van gisteren niet goed gegaan zijn en er nu een storing is / de hele boel plat zou liggen en men niet meer in zou kunnen loggen en er ook al mensen waren die niet meer konden pinnen.

Toen ik even later bij de supermarkt mijn boodschapjes af wilde rekenen vroeg ik of het wel zou lukken met mijn ING pas maar daarop kreeg ik een :? hoezo :? en hij deed het ook gewoon, dus daar waren ze alvast niet bekend met problemen :P

Ze zeggen inderdaad heel duidelijk dat het niet gehackt is en dat ze weten waar het probleem zit, maarja, ze zeggen zoveel :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:44

Ik ben nu aan het werk bij een tankstation en hier wel problemen met ing pasjes.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:46

Doen ze dan helemaal niks of hebben mensen ineens geen saldo ofzo?

Zolang de hypotheek er maar af kan vind ik het prima :P

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:00

dit keer niet over mp :o maar boktmarkt,
er zou een vrouw mijn zadelsteunen komen halen vorige week zaterdag, je raad het al moet nu nog komen... zucht woont op 15 min rijden bij mij vandaan
een afspraak maken was al drama want doordeweeks kon ze niet en zaterdags had ze les enz enz
nou geeft niets dan reserveer ik ze voor u 2 weken geleden en dan niet komen, word er zo moe van

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:01

1x geen saldo terwijl dat onmogelijk was volgens de klant en daarna heel langzaam werkend :(

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:05

Balen.... vanwege storingen of rare dingen zorg ik er expres altijd voor dat ik wat geld in huis heb, je hebt echt een serieus probleem als je ineens niet je geld van de bank kunt halen := Maarja duizenden euro's thuis neerleggen dat doe je ook weer niet :P

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:17

Frustrerend iemand die al een week op van alles bied en maar niet reageert.

Net weer een mailtje gestuurd. Geen reactie. Maar wel een nieuw bod :')

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:27

Ik heb waarschijnlijk weer een goede ervaring :) Had mijn kledingkast uitgezocht en het een en andere te koop gezet. Iets later meteen een reactie van iemand die al lang op zoek was naar een shirtje dat ik verkocht en er zelfs nog wel meer dan de vraagprijs voor wilde geven :) Ze zou vandaag het geld nog over maken, dus hoop dat ik het snel heb (en dat ze niet bij ING zit :'))

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:34

Ik heb al een bod van 10 euro op mijn oranje kitsch tafeltjes (grote verbazing) *\o/*
Nu maar hopen dat er iemand de vp voor biedt (heb 15 euro voor 1 tafel, 25 euro voor 2 tafeltjes gezet).
http://nl.kapaza.be/vi/72625371.htm

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:46

Hebben meer mensen t idee. Dat niet alle mails via mp aankomen?

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:56

Tyrcanol schreef:

Ja ik twijfel er ook wel eens aan, zeker als ik een bod krijg en dan via de mail op "beantwoorden" druk.....maar op een bod van vanmiddag heb ik zojuist wel reactie gehad............dus het lijkt wel te werken. Meestal doe ik voor de zekerheid via mp naar het bod gaan en dan daar maar op de reageer knop drukken..............dus met zekerheid durf ik het niet te zeggen maar soms twijfel is wel eens aan de nauwkeurigheid van mp/het internet verkeer

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:58

Tyrcanol schreef:

Jep, hier exact hetzelfde! Helaas.. Zeker als ik op een anders advertentie reageer.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:42

Ik heb gewoon het idee dat mensen niet antwoorden. Ik antwoord zelf ook alleen de serieuze mensen.

Net weer een vestje en een jurkje van King Louie te koop gezet. Ik ben benieuwd :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 07:56

Ik doe tegenwoordig al beantwoorden op het bod dat ik via mijn mail ontvang én via MP op het bod reageren (dan krijg je wel een bevestigingsmail in je mail). :P

mmmmm, heb wat gekocht via MP. Ik gemaild of ze het tot die avond even vast wilde houden, want ik moest het voor de zekerheid even nameten. Dat kon. Ik 's avonds gereageerd dat ik het graag over wilde nemen en dat ik het de volgende dag over zou maken (had m'n reader op m'n werk laten liggen :P ) Krijg ik een reactie terug dat ze het wel erg jammer vond dat ik het niet gelijk overmaakte, dat er nog een geinteresseerde was en dat ze er anders mee zou blijven zitten... Het is dat ik het graag wilde hebben (interessante prijs ook), anders had ze het mogen houden :P De volgende dag het overgemaakt. Paar dagen niets gehoord en ik gemaild of ze het geld ontvangen had. Oja, ze zou het op de post doen.... Ruim een week later kwam het een keer binnen. Op zich heb ik geen probleem met een paar dagen wachten, maar dan eerste een gestrest mailtje dat ik het niet dírect over maak en dan zelf er alle tijd voor nemen }:0