Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Als ik ze dan voor 5E per stuk krijg ben ik allang blij
upendo schreef:@Max: die verkoper uit Stein vind ik sowieso een beetje dubieus.
Verkoopt ook heel veel Eskadron en andere dingen, maar ze zet elke advertentie onder een andere naam op marktplaats..
En ik had geboden, stuurde ze vervolgens 4 dagen elke dag een mail voor welke prijs het wel weg mocht en dat ze via de mail een hoger bod had gehad en of ik daar overheen wilde bieden...
gelukkig
) inderdaad ook allerlei paniek om de ING waarbij overschrijvingen van gisteren niet goed gegaan zijn en er nu een storing is / de hele boel plat zou liggen en men niet meer in zou kunnen loggen en er ook al mensen waren die niet meer konden pinnen.
hoezo
en hij deed het ook gewoon, dus daar waren ze alvast niet bekend met problemen 
maar boktmarkt,
Had mijn kledingkast uitgezocht en het een en andere te koop gezet. Iets later meteen een reactie van iemand die al lang op zoek was naar een shirtje dat ik verkocht en er zelfs nog wel meer dan de vraagprijs voor wilde geven
Ze zou vandaag het geld nog over maken, dus hoop dat ik het snel heb (en dat ze niet bij ING zit
)
Tyrcanol schreef:Hebben meer mensen t idee. Dat niet alle mails via mp aankomen?
) Krijg ik een reactie terug dat ze het wel erg jammer vond dat ik het niet gelijk overmaakte, dat er nog een geinteresseerde was en dat ze er anders mee zou blijven zitten... Het is dat ik het graag wilde hebben (interessante prijs ook), anders had ze het mogen houden
De volgende dag het overgemaakt. Paar dagen niets gehoord en ik gemaild of ze het geld ontvangen had. Oja, ze zou het op de post doen.... Ruim een week later kwam het een keer binnen. Op zich heb ik geen probleem met een paar dagen wachten, maar dan eerste een gestrest mailtje dat ik het niet dírect over maak en dan zelf er alle tijd voor nemen