Amira_ schreef:Waar halen jullie inspiratie vandaan voor kleding combinaties? Ik heb zoveel kleren maar ik weet gewoon echt niet hoe ik het moet combineren.
Internet. Op verschillende blogs en pinterest vind ik veel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amira_ schreef:Waar halen jullie inspiratie vandaan voor kleding combinaties? Ik heb zoveel kleren maar ik weet gewoon echt niet hoe ik het moet combineren.
DaisyDarling schreef:Amira_ schreef:Waar halen jullie inspiratie vandaan voor kleding combinaties? Ik heb zoveel kleren maar ik weet gewoon echt niet hoe ik het moet combineren.
En als je nou gewoon samen met een vriendin eens een dag op je kamer gaat zitten en lekker alles aanpast? Broeken, tops, blazers, schoenen, alles bij elkaar. Misschien ontdek je wel hele nieuwe dingen waar je nooit aan had gedacht. En iemand erbij met een leuke smaak kan ook veel helpen, die maakt misschien hele andere combinaties dan jijEn als je dit zo eens doet zie je eigenlijk pas hoeveel je hebt, trust me
Van de leuke combinaties een foto maken en tadaaa
__Rianne schreef:Flying_Angel leuke dingen zeg, vooral die onderste vier dingen
Ik ben op zoek naar een (nep) leren zalmkeurige zomerjas, max 100€.. weet iemand waar ze die hebben? (liefst die kleur, maar anders is evt groen,rood,blauw oid ook goed) moet niet echt nep en goedkoop aandoen.
__Rianne schreef:Flying_Angel leuke dingen zeg, vooral die onderste vier dingen
Ik ben op zoek naar een (nep) leren zalmkeurige zomerjas, max 100€.. weet iemand waar ze die hebben? (liefst die kleur, maar anders is evt groen,rood,blauw oid ook goed) moet niet echt nep en goedkoop aandoen.
Davinia_ schreef:Ik wil eigenlijk nog heel graag een hoger gesloten T-shirt. Zoiets:
[ Afbeelding ]
Iemand een idee in welke winkels ik zou moeten kijken?
leeneliefje schreef:ik heb jullie hulp nodig,
ik zoek een vest met dit model:
[ Afbeelding ]
en deze strepen, en kleuren
[ Afbeelding ]
WAAR kan ik dit vinden, heb gekeken bij tommy,mcgregor, joules, kingsland en AF.
kan het gewoon NIET vinden