Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
inochiyo schreef:Optiwolk schreef:
Oh aanwezig!
Pak jij de donuts, dan ik de koffie
akkoordwe zouden ook gewoon stiekem daar kunnen gaan zitten zonder dat ze het weet
jij weet toch waar ze werkt en ik woon toch niet zo heel ver van oost-vlaanderen
wordt ook om id gevraagd.. zegt ze nee, ben 20+ dus hoef het niet meer;) is toen een manager bij geweest die haar gelijk gaf,, ( was bij AH)

Dat stop je toch niet onder je jas of in een standaard handtas?

Roosch schreef:Ik vind het bullshit dat je collega zich zou moeten identificeren. Zal wel weer een onlogische redenering achter zitten van de bazen/degenen die over dat legitimatiegebeuren gaan, maar als je wéét dat iemand boven de 16 is ga je toch niet vragen of ze het bij zich heeft..
. Zeker een collega die notabene bij de kassa heeft gewerkt, zou zich normaal moeten gedragen
.
We zitten niet de ganse dag naar die deur te kijken om te zien wie er op verdachte wijze uit komt sneaken, maar dat het echt niemand opvalt is ook wat. Zoiets vervang je ook niet direct (krijg de technische dienst dat ook maar eens uitgelegd zonder uitgelachen te worden) en dat geeft op zich weer patiënten die komen klagen. Begrijpelijk in dit geval.

Kwam iemand in een rolstoel, zag je hooguit een handje zwaaien boven je pc-scherm. Heeft hilarische momenten opgebracht. 
Heel verwarrend. Verschil tussen nectarines en perziken weet ik ook niet, maar gelukkig kosten die hetzelfde dus ik sla altijd maar gewoon 535 (nectarinecode) aan

Perzik pluist nectarine is glad, die ga ik onthouden!