Breukelen staat ook onder water, moest naar huis lopen. Het was op het diepste punt ongeveer 50 cm hoog, en het stonk verschrikkelijk. Wil niet weten waar ik doorheen ben gelopen...
Hier, tussen Alkmaar en Schagen, begint het steeds meer te rommelen. Maar nog geen flitsen gezien of regen... volgens buienradar komt het precies over ons heen
pfff net op de manege een gigantische onweersbui Ik had net alle halstertouwen gepakt die ik kon vinden om de paarden uit de wei te halen en toen brak de hemel los regenen , onweren.. verschrikkelijk paarden werden helemaal gek en ik was helemaal doorweekt xD tis nu weer rustig hier
Me ouders zitten op onze boot, een sloep.. dus niet overdekt! Ik heb ze van te voren al gewaarschuwd, maar 't was te laat. Ze liggen nu onder een hele grote brug.
MIJNGOD!! ik lag fe te doezelen op de bank met men kat.. bijna viel ik in slaap, schrik me dood van het gerommel! men kat sprong ook helemaal overeind en net was er een helle grote flits! en ik ben helemaal alleen thuis, heb nu de muziek maar fe heel hard gezet, vind t niet zo prettig
Oei! Hier is het nu pikzwart!! Begint te waaien en gerommel word steeds harder.Ok nu begint het te hozen! Ahhhh m,n kleine jack russeltje is helemaal van de rel,heeft hij nog nooit gedaan dus ik vrees dat er heel wat aankomt hier.......