Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 18:37

Thanks, Ineke en DP.

denisesilver schreef:
_San87_ schreef:
Ik begin 2026 met migraine. Ik hoop niet dat dat een teken voor de rest van het jaar is.

+1, daarstraks een paar uur op bed gelegen.

Beterschap.

Ik ook. Gelukkig slaat de medicatie aan, dus net is nu meer een zeurende pijn en geen volle bak migraine :').

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-26 18:42

Ik begin het nieuwe jaar ongesteld. Voor de derde keer in twee weken. :')

Leuk, van pil wisselen. :+

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 18:47

Leuk een kerstboom, maar je moet ook alles weer opruimen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 18:47

prompter schreef:
Speciaal voor Siggislief: kom naar Leidschendam

:D

[ Afbeelding ]

Oeh is wel verleidelijk alleen om voor 48 rolletjes 55km te gaan rijden zijn het hele dure rolletjes. _O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 19:03

Onweer.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 19:04

Siggislief schreef:
prompter schreef:
Speciaal voor Siggislief: kom naar Leidschendam

:D

[ Afbeelding ]

Oeh is wel verleidelijk alleen om voor 48 rolletjes 55km te gaan rijden zijn het hele dure rolletjes. _O-

Ze hadden ook nog Twentsche en chocolade rolletjes van Vegter :j. Kan je mooi combineren met een bezoek aan de Westfield Mall, want daar zitten ze in :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 19:10

Meliaforever schreef:
Leuk een kerstboom, maar je moet ook alles weer opruimen.

Ik ben zo blij dat ik hem dit jaar niet op heb gezet. Had er geen energie voor. Daar ben ik nu blij mee want had ook geen energie gehad om hem weg te halen.
Morgen wel even goed schoonmaken in huis.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 19:13

Ik heb al jaren geen boom meer in huis.
Wel een nep paalboom ding buiten voor de kamerraam. Zo heb ik ook de gezelligheid van een boom.

In de huiskamer hebben we een eiken balk. Daar hangt een guirlande met lampjes en een paar ballen.

En glazen vazen met lampjes en ballen.

Veel sneller neergezet en weer opgeruimd

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 19:23

Met mijn gammele lijf de kerstboom opgeruimd, gestofzuigd en de matten geklopt. Zo, he he, het is weer opgeruimd. Altijd lekker.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 19:28

DuoPenotti schreef:
Wel een nep paalboom ding buiten voor de kamerraam. Zo heb ik ook de gezelligheid van een boom.

In de huiskamer hebben we een eiken balk. Daar hangt een guirlande met lampjes en een paar ballen.

Deze toevallig? :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 19:33

Als ik later een huis heb met een grote vlaggenmast dan ga ik ook zo’n gave paalboom maken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 19:50

Ik houd van mijn kerstboom <3. Morgen ga ik hem opruimen ;(.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 19:53

Foaly schreef:
DuoPenotti schreef:

[ Video ]

Deze toevallig? :D

Door dat filmpje noemde ik hem inderdaad zo :')

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 19:54

Hier is het opnieuw oudjaar >;)

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 19:55

Suzanne F. schreef:
Als ik later een huis heb met een grote vlaggenmast dan ga ik ook zo’n gave paalboom maken.

Die zou hier dus wel passen.
Maar wil ik hem zien vanuit de kamerraam moet hij in de wei.
Zet ik hem in de tuin dan is hij voor de "buren" .
Dat vind ik zonde. Wil hem zien vanuit het raam

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 19:55

Nou hier ook hoor %)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 20:10

Hier denkt iemand ook ik maak nog even op wat ik heb. Zijn echt van die harde rot knallen. Eerst een zachte en dan komt er nog een harde achteraan.

--

Gek worden van de buikpijn en steken in het middenrif. Het is allemaal te verklaren maar ik vind mijzelf wel een beetje zielig :')

En dan de irritatie kaakspanning waardoor ik ook van die korte pijntjes krijg in mijn mond en tandvlees.

Nou ja de drukke dagen hebben we nu al gehad. Ondanks mijn burnout ging het beter dan verwacht, maar ik moet nu weer herstellen. En met twee dagen te weinig slaap krijg je een terugval. Het is niet anders maar wel weer even vervelend.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 20:25

Ik zit lekker op de bank en opeens bedenk ik me dat ik m’n eten nog in bakjes in de koelkast moet doen. En nog de keuken opruimen. :+

Een diepvriespizza had mij dit niet laten doen!!! Die broccoli wel! :))

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 20:37

Mijn warmtekussen is kapot en op internet kan ik nergens vinden wat de oplossing zou kunnen zijn. Ik dacht ik doe er dan een nieuwe powerbank in, maar er zit een ongebruikelijke kabel bij dus moet eerst ergens zo’n zelfde powerbank zien te scoren, aaargh, first world problem.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 22:26

Opeens hondsberoerd
Hoop niet door de nieuwe medicatie...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 22:35

Pff ik ben aan het bijkomen van de schrik.
De verhuurder van het huisje waar ik zit heeft deze week een aantal keer een rondje met Ravi gewandeld. Dit omdat ik ziek was en hij dat aanbood. Ook gisteren heeft hij in de avond nog een rondje met Ravi gelopen, vond ik fijn want ik ben heel bang voor vuurwerk. Ging goed en Ravi ging prima mee en luisterde. Uiteraard wel aangelijnd.

Vanavond ging het mis, want hij besloot om de container aan de weg te zetten, terwijl hij Ravi al vast had. Ravi schrok van dat geluid en trok zich razendsnel los en toen was hij in het donker en in paniek verdwenen…

Ik hoorde vanuit binnen wat kabaal dus liep naar de buitendeur toe om te kijken en vragen wat er was en of alles goed ging?
Toen kreeg ik dus te horen dat Ravi weg was. Ik weet niet meer wat ik dacht, echt paniek had ik niet maar ik ging zo snel mogelijk bedenken wat handig was. Eerst zsm mijn schoenen en jas aangedaan en mijn mobiel gepakt + snoepjes en een riem voor Ravi.

Daarna gaan lopen en roepen in de richting waarvan ik nog kabaal had gehoord.
De verhuurder van het huisje was intussen ook nog aan het zoeken en in de auto gestapt om verderop te gaan zoeken.

Na een paar minuten roepen kwam de paniek bij mij wel boven, maar ik dacht tegelijkertijd ik moet eerst Ravi vinden! En toen hoorde een geluid en zag ik wat beweging. Ik liep die richting op en dat was Ravi *\%/* Hij had zichzelf met de riem klem gedraaid om een paaltje. Maar goed ook, want hij was bang en super snel dus had anders nog veel verder gelopen misschien wel.

Hij was erg opgelucht om mij te zien geloof ik, want hij liep bijna aan mij geplakt weer terug naar ons huisje <3 *\o/*
Ondertussen belde ik de verhuurder dat ik Ravi had gevonden, die was ook erg opgelucht natuurlijk en kwam weer naar huis terug met zijn auto.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 22:44

Oef zeg gelukkig niks gebeurd en godzijdank geen vuurwerk op dat moment! Blij dat Ravi veilig terug is! Geef hem maar een dikke knuffel van mij!

Hier geërgerd omdat ik net thuis kom van een heerlijke avond met mijn mama en broer en super lekkere frietjes met stoofvlees en ik naar de bank loop en voorover buk om de deken netjes te leggen en op het moment dat ik voorover buk/terug omhoog wil komen, voel ik de spier in mijn kuit knappen en land ik op mijn knieën op de grond... Kuitspier geknapt dus en dat is nu dus de 2de keer in 6 maanden... De eerste keer was op dezelfde manier maar dan in de Paddock bij de paarden met mest oprapen...

Zooooo stom en Zooo lastig de komende x aantal weken |o

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 23:02

Las net een bericht van een wijkagent die afgelopen nacht een oproep kreeg 'babyreanimatie' en een bevallende vrouw met levenloos kind aantrof in huis. Vader in paniek en ambu personeel als een malle die vrouw op brancard met kind (dat wel een ademhaling had maar hulp nodig had, snel). Eenmaal buiten gaan jongeren lachend en scheldend met vuurwerk schieten omdat ze politie zien. Er wordt verdomme een vrouw met kind met spoed voor leven of dood naar het ziekenhuis gebracht en een paar onontwikkelde, kansloze breinen bedenken dit?! Geen kans in de maatschappij. De ontwikkeling van de mens gaat echt hard achteruit.

Wat ik me wel afvraag met dit soort dingen, de politie wordt beschoten met dodelijke vuurkracht dat zeker veel schade kan aanrichten. Waarom mogen zij hun wapens niet trekken en na waarschuwingen gericht schieten?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 23:16

Het jaar maar eens begonnen met wat mensen van fb af te gooien, ook een ‘bekende’ paardentrainer die nu opeens dagelijks meerdere Posts op fb zet die echt druipen van de ChatGPT.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 23:31

Ik raak helemaal de draad kwijt...
Zijn op zoek naar een auto.
Er zijn zo veel dingen om rekening mee te houden, raak echt helemaal overprikkeld hiervan..