Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 18:15

_San87_ schreef:
Ja bizar toch, bijna twee keer zo duur vergeleken met een jaar geleden oid.

Dat zei ik dus ook tegen een vriendin, die zei: Robijn is altijd duur geweest. Maar ik dacht dat ik toch echt de helft vorig jaar betaalde. Ik koop het meestal met die 2+3 deal en dan 1 a 2 keer per jaar.

tones

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 18:17

Ik rijd tegenwoordig voor wasmiddel ed naar Die Grenze. Scheelt aanzienlijk.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 18:37

Dinsdag fysio behandeling gehad, de hele week vreselijke pijnlijke/scherpe tintelingen in de duim gehad.
En dat de tintelingen zelfs door trok naar boven mijn arm in.
Dinsdag middag nog gevraagd aan de fysio of dit normaal was,
ja dat was normaal want het was getriggerd door de behandeling.

Donderdag niet echt ergens last van gehad, alleen later op middag/avond een paar keer.
Gisteren eigenlijk niet echt last gehad maar wel iets pijn in de schouder en normale tintelingen zoals de laatste tijd wel vaker heb.

Maar vandaag doet mijn elleboog mee in de pijn, en de schouder ook.
Heb uit ergernis een halfuur geleden maar een tramadol genomen om de pijn iets te verminderen/af laten zakken.

-O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 18:43

Benzz schreef:
_San87_ schreef:
Ja bizar toch, bijna twee keer zo duur vergeleken met een jaar geleden oid.

Dat zei ik dus ook tegen een vriendin, die zei: Robijn is altijd duur geweest. Maar ik dacht dat ik toch echt de helft vorig jaar betaalde. Ik koop het meestal met die 2+3 deal en dan 1 a 2 keer per jaar.

Ja, 100%. Ik kan t alleen niet bewijzen, ik kan geen bonnetje meer vinden van de laatste keer dat ik Robijn kocht.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 18:49

Siggislief schreef:
Dinsdag fysio behandeling gehad, de hele week vreselijke pijnlijke/scherpe tintelingen in de duim gehad.

Donderdag niet echt ergens last van gehad, alleen later op middag/avond een paar keer.
Gisteren eigenlijk niet echt last gehad maar wel iets pijn in de schouder en normale tintelingen zoals de laatste tijd wel vaker heb.

Heb uit ergernis een halfuur geleden maar een tramadol genomen om de pijn iets te verminderen/af laten zakken.

-O-

Is het ook mogelijk om een 2nd opinion te krijgen bij een andere fysio? Zoals het nu klinkt wordt het elke behandeling haast erger in plaats van beter.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 18:51

Polarize schreef:
Siggislief schreef:

-O-

Is het ook mogelijk om een 2nd opinion te krijgen bij een andere fysio? Zoals het nu klinkt wordt het elke behandeling haast erger in plaats van beter.

Hij kwam ook mee om een afspraak te maken bij een Manuele therapeut.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 19:35

Dat ze bij de dierenbescherming dus ook niet netjes te werk gaan.

De poes die is opgehaald is helemaal niet naar haar eigenaar gegaan maar zit in het asiel ( zijn nieuwe foto's geplaatst)

Waarom laten ze een poes die we prima willen adopteren onnodig in een asiel zitten? Zeker nu het overvol is.

Ik kan er nog inkomen dat ze een beetje klaar zijn met de buurvrouw waar de poes in huis zat. Dat ze het niet verantwoord vonden. Daarom hoop ik dar ik haar op naam van ons kan zetten. Dan kunnen wij de verantwoordelijkheid nemen van de medische verzorging en is het voor de buurvrouw alleen de gezelligheid en eten geven ( wij kochten nu ook voer voor haar).

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 19:47

_San87_ schreef:
Ja, 100%. Ik kan t alleen niet bewijzen, ik kan geen bonnetje meer vinden van de laatste keer dat ik Robijn kocht.

Ik ook niet, maar ik weet het ook zeker. Rond de 8 euro en 5 jaar geleden nog goedkoper.

Maar ja, zal toch mijn kleren moeten wassen :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 22:33

Polarize schreef:
Foaly schreef:
Websites waar je een account voor moet/kunt aanmaken en dat de enige optie voor je geslacht/aanspreekvorm dan 'meneer' of 'mevrouw' is. Hallo, het is 2025, je hoeft echt geen waslijst ervan te maken maar één extra optie zoals 'n.v.t.' of 'zeg ik liever niet' moet toch kunnen :=

Het is ook zo makkelijk, gewoon "beste klanten/gebruiker/bezoeker" en u/uw gebruiken in teksten en dan heb je die hele opties niet meer nodig :D

Ja maar ja, die marketing mensen moeten toch wel hun doelgroep kunnen formuleren, want mannen en vrouwen zijn echt heeeeeeeeeeeel anders in waar ze geld aan uitgeven *sarcasme uit*

Last van mijn buik en misselijk. Angststoornis en depressie steken ook weer goed de kop op. Wordt tijd dat het goed weer wordt en ik weer op mijn paard kan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 22:39

Ik ben 6 daagjes weg geweest. En nu ben ik sinds donderdag thuis. En volgens mij zijn m’n ratjes van slag. Ze zijn erg onrustig en bitchen op elkaar.

M’n ene ratje was toen ik verhuisd was 6 weken van slag. Heb haar net zien uitvallen naar een ander ratje. Doet ze normaal nooit. Nou is dat ratje een pestkop dus ze had het vast verdiend.

Maar hoop voor haar dat ze niet weer 6 weken van slag is. :(:)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 17:55

Zebrastreep schreef:
Dat ze bij de dierenbescherming dus ook niet netjes te werk gaan.

De poes die is opgehaald is helemaal niet naar haar eigenaar gegaan maar zit in het asiel ( zijn nieuwe foto's geplaatst)

Waarom laten ze een poes die we prima willen adopteren onnodig in een asiel zitten? Zeker nu het overvol is.

Ik kan er nog inkomen dat ze een beetje klaar zijn met de buurvrouw waar de poes in huis zat. Dat ze het niet verantwoord vonden. Daarom hoop ik dar ik haar op naam van ons kan zetten. Dan kunnen wij de verantwoordelijkheid nemen van de medische verzorging en is het voor de buurvrouw alleen de gezelligheid en eten geven ( wij kochten nu ook voer voor haar).

Gekke communicatie wel.
Misschien zit ze nu in het asiel omdat jullie niet de rechtmatige eigenaren zijn? Met een beetje pech kan je haar na 2 weken terug 'kopen'..
Sommige asielen houden er echt hele vreemde regels op na..

Mocht ze terug komen, laat haar dan chippen en op jullie naam of van de buurvrouw zetten dan is ze gewoon van jullie en wordt ze ook niet meer van straat geplukt door de ambu.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 17:57

Mn ouders die niet snappen dat 'nieuwbouw appartement in de sociale huur' betekent 'het heeft muren, een plafond en een keukenblok en dat is het'. Mn broertje mag deze week kijken bij zijn eerste appartement en mijn moeder denkt dus dat er 'misschien nog wel een vloer in moet' en 'weet niet of ze nog moeten verven of behangen.'

Ik heb het een paar keer gezegd dat ze zich moeten voorbereiden dat ze alles nog moeten doen, maar ik laat het nu maar, ze komen er vanzelf achter :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 17:59

Ja, daar moet een vloer in en de muren moeten gedaan. :+ Ze komen er idd wel achter. :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 18:30

Ja alles moet nog worden gedaan. En die kosten lopen flink op.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 18:47

Ik ben ongesteld -O-
Gelukkig maar 1x in het half jaar (slik de pil door en stop dus 1x per halfjaar), maar vind het wel makkelijk dat ik er nooit rekening mee hoef te houden :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 18:49

Dat doe ik ook. :D Maar als ik dan ongesteld word is het maar een klein beetje en buikpijn heb ik praktisch niet. :+

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 18:51

Het valt op zich wel mee, zeker gezien hoe het gaat als ik helemaal niks zou slikken, maar toch. Nu zit ik de komende 1,5 week met maandverband en buikkrampen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 18:59

1.5 week?? :oo
Ik ben met 2 dagen alweer klaar.

Wat vreselijk dat je het zo erg hebt. :(:)

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 19:02

Ja, maar daarna heb ik wel een pauze van een halfjaar, dus dan neem ik het maar voor lief, haha. En het is echt wel te overzien, maar alleen heel erg lang :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 19:15

Waarom slik je niet gewoon t hele jaar door? Die bloeding van de pil is toch nep.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 19:16

Van mijn gyneacoloog moest ik minimaal 4 keer per jaar een stopweek houden, omdat dat beter zou zijn.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 19:17

_San87_ schreef:
Waarom slik je niet gewoon t hele jaar door? Die bloeding van de pil is toch nep.

Het is inderdaad een onttrekkingsbloeding.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 19:17

Bod op een huis gedaan, en nu begint het lange lange wachten. En de dubbele emoties: superveel zin in ‘ons’ huis maar het betekent ook dat ik mijn hele fijne huis moet verkopen. Na 14 jaar is dat toch wel echt een ding :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 19:23

Ben je van je geloof gevallen, Berdien? :))

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 19:59

Verdorie mijn kachel uitgevallen. Het is 15 graden in huis. Word hier zo moe van _-:(