Stom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 07:41

Ongesteld zijn tijdens je zon, zee en strand vakantie is stom -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 07:41

Ik had in dit geval de pil doorgeslikt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 07:42

Moet je die wel slikken :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 07:50

Euh ja. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 07:54

Op tijd opstaan maar dan zo sloom zijn dat je alsnog moet haasten.

Hoe kan ik de ene keer tijd over hebben en de andere keer moeten haasten? :+

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 08:03

Of (even een zijstraatje op de papa/mama kwestie):
Mensen die constant,voor mij onbekenden, uit hun sociale kring bij hun naam noemen en dan verwachten dat ik weet dat Jessica de nicht van haar buurman Theo is, Robin de scharrel van haar vriendin Maaike, en dat Marie de moeder van haar schoonzus Tamara is, en Jacqueline haar psycholoog (fictieve namen), plus bijbehorende verhalen.

Ten eerste boeit het me echt niet veel wat al die mensen meemaken, want behalve hun reactie tot mijn vriendin ken ik zelf niet, maar ik hou ook gewoon echt niet bij wie wie is hoor, en noem ze gewoon 'de nicht van m'n buurman', 'de scharrel van m'n vriendin', 'de moeder van mijn schoonzus' en 'mijn psycholoog'. }:0

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 08:34

Een van mijn zussen doet dat. Rete irritant.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 08:38

Een van mijn ("langere" afstand) vrienden heeft haar vriend zo lang gewoon haar vriend genoemd dat ik er dit jaar pas achter kwam hoe hij heet :')

Ik ben zelf ook schuldig aan dat met de namen, maar vaak heb ik dan al duidelijk gemaakt dat het klasgenoten ofzo zijn en heb ik het over meerdere mensen. Dan wordt ook zo vervelend om "die ene klasgenoot" en "die andere klasgenoot" te zeggen _O-

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 11:00

Oh ja, dat met namen die je niet kent vind ik wel stom. Ik zit dan ook vaak te kijken van “ uh, moet ik die kennen” nee? Dan vind ik het niet interessant.
Stom, nijlganzen die maar niet weggaan en blijven herrie schoppen en de boel terroriseren. Ach, ik ben volhardend in het wegjagen :D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 11:26

Stel ik ben op hoge leeftijd nog vrijgezel zou ik wel graag in m'n profiel willen zetten dat ik kleinkinderen wil :+

Ik had een stiefopa. Echte opa is overleden even na de oorlog. Dat boeide me als klein meisje dan weer weinig. Was gewoon een oude meneer die me ijsjes gaf en voor me kookte. Net een echte opa _O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 12:42

Mensen vroegen soms wel eens aan mij als ik vertelde dat ik uit Den haag kwam of ik die of die persoon kende... Uhm nee...

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 14:30

Yavanna schreef:
Stom, nijlganzen die maar niet weggaan en blijven herrie schoppen en de boel terroriseren. Ach, ik ben volhardend in het wegjagen :D
Stom dat ik nog nooit eerder van het woord ‘nijlgans’ heb gehoord, terwijl die beesten hier ook de hele dag lopen te roeptoeteren -O-

En ook stom dat m’n quote verkeerd ging…

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-25 15:25

MarlindeRooz schreef:

De tijd gaat de ene keer sneller dan de ander, ik weet het zeker :j

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 15:26

Earth schreef:
MarlindeRooz schreef:

De tijd gaat de ene keer sneller dan de ander, ik weet het zeker :j

:j

die schrikkelseconde die soms allemaal in 1 minuut zitten en later juist weer niet en dan het eind van het jaar komt het weer goed uit en had niemand dat in de gaten :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 16:39

Ja ik stond vervolgens ook nog eens buiten met mijn roze crocs nog aan. Kon ik weer de deur van slot halen en m’n schoenen aan doen. :+

Afbeelding

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 21:54

Waarom?
Daar kun je best mee op pad toch?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 21:55

Op kantoor waar klanten komen? :P

Daarbij zijn het eigenlijk mijn binnen-schoenen. Ik heb geen schoenen aan in huis. :P

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 12:10

purny schreef:
Mensen vroegen soms wel eens aan mij als ik vertelde dat ik uit Den haag kwam of ik die of die persoon kende... Uhm nee...

Den Haag is ook zo lekker klein. :')

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 17:38

Gisteren een meeuw zien aangereden worden aan 70km/u en ondanks die *** gewoon door reed, ben ik zelf wel gestopt om te checken hoe de meeuw eraan toe was.

Meeuw vervolgens meegenomen want die leefde wonderbaarlijk genoeg nog en op naar het dichtstbijzijnde vogelopvangcentrum.
Een uur rijden later, werd de meeuw goed ontvangen en hebben ze beloofd me op de hoogte te houden...

Maar het is 50/50... Er zitten 2 botten in een vleugel en als het slechts 1 breuk is in 1 bot, dan is het spalken en laten herstellen en vrijlaten.
Als beide botten gebroken zijn of de breuk is te gecompliceerd, dan wordt het euthanasie...

Wat echt wel heel stom zou zijn want dit dier was echt op top van zijn krachten. Prachtig mooie grote indrukwekkende meeuw, blonk in zijn veren, in de kracht van zijn leven...
Ik hoop toch zoooo dat hij het haalt!

En nog meer stom:

Ik haaaaat mensen! -:(- Waarom stop je in godsnaam niet als je zoiets aanricht?!
Dat dier ging daar een hele avond liggen creperen hebben en levend opgegeten worden door één of ander roofdier... Waarom?!
Minste wat je kan doen is ze uit hun lijden verlossen als meer er niet meer in zit toch?!

Weer diep teleurgesteld in het mensDOM -:(-

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 03:57

Stom: wanneer je een vraag stelt op Facebook en 268 keer hetzelfde antwoord krijgt. Na 10 was het me ook wel duidelijk maar blijkbaar moet iedereen zijn/haar kennisplasje er overheen doen.

Facebook is sowieso vrij stom aan het worden imo.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 09:44

Nu pas? Ik vond Fakebook vanaf het begin al stom. :D Heb er dan ook niet lang aan 'meegedaan'.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 10:36

gisteren in de postnl app dat ik een aangetekende brief kon ontvangen de 19e.
Niemand geweest.

Vandaag, heel die melding is verdwenen in de app. Geen foto meer van de aangetekende brief, niks.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 11:15

Shenavallie schreef:
Nu pas? Ik vond Fakebook vanaf het begin al stom. :D Heb er dan ook niet lang aan 'meegedaan'.

Toen ik 15 jaar geleden een account op Facebook aanmaakte was dat tóén wel hip, want het was de opvolger van Hyves en wel een vooruitgang op meerdere vlakken (behalve de dansende banaan ;( ). En dat was in mijn middelbare schooltijd en Whatsapp was rond die periode net ontwikkeld (voor Apple), stond in de kinderschoenen.

Maar tegenwoordig vind ik er ook weinig meer aan (daarom schreef ik ook 'stom aan het worden'). Er wordt zo bizar gehaat en meningen gegeven die beter niet geuit zouden kunnen worden. Ik volg ook nog maar 30 mensen volgens mij.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 11:38

DuoPenotti schreef:
gisteren in de postnl app dat ik een aangetekende brief kon ontvangen de 19e.
Niemand geweest.

Vandaag, heel die melding is verdwenen in de app. Geen foto meer van de aangetekende brief, niks.

net op de chat iemand gesproken.

Blijkt het door te gaan naar het pakketpunt morgen. Dus niet eens vandaag, morgen.
Want bezorging was niet gelukt. Nou ik was thuis en heb de postbode de gewone brief die er ook was zien posten.

Nu na dat gesprek staat er ook ineens een melding in de app dat er morgen iets ligt bij dat pakketpunt.

Belachelijk, moet ik 4 km verderop dat op gaan halen omdat het postbode een luie struif was.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 12:28

Mensen die 30 rijden waar ze 50 mogen en vervolgens 50 waar ze 70 mogen.

En als jij vervolgens voorbij steekt op je dooie gemakje en nog niet eens 70 moet rijden om erover te raken, dan grootse gebaren zitten maken en naar hun voorhoofd wijzen en schreeuwen dat je een gek bent _O-

Right back at you, idiot 8)7