Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Castilja

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 14:24

Ik moet in april mijn huidige huis uit (in Amsterdam) en maakte me echt zorgen, maar heb echt een schot in de roos gevonden. Minimaal 1,5 jaar wonen volgens de leegstandswet, betaal geen hol en het nieuwe huis is een paar straten verderop dus kan het meeste op m'n fiets verplaatsen *\%/*

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 19:20

dat scheelt een hoop stress Castilja.

vandaag blij met een mooie doggiewalk met samen met collega's van mijn man.
Allemaal vriendelijke mensen, vriendelijke honden, rustig clubje. Hondjes blij en zoals altijd heel erg braaf.
Flink mee gewandeld wat toch wel 7 km is geworden. Gisteren ook al 6 km gewandeld...
Ze doen het zo goed elke keer, heel erg trots op.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 20:48

Sinds hele, hele lange tijd weer eens op pad geweest met mijn zoon. Gewoon alleen even melk halen bij de boer een paar dorpen verderop, maar toch heel waardevol. Het was weer ouderwets gezellig. Ik snap dat hij een druk leven heeft, waarbij iedereen wel iets van hem wil, dus ik hou mijzelf dan altijd op de achtergrond. Nu was hij een hele dag onbezet en toen ik voorzichtig vroeg of hij zin had om met mij mee te gaan om melk te halen, was hij gelijk enthousiast. We hebben samen nog even in de stal lopen mijmeren bij de koeien - de hardwerkende dames, zoals ik ze noem. We vinden de geur van koeien en het gehakselde maïs en kuilgras allebei zo lekker ruiken, dus we 'stonken een uur in de wind' toen we weer in zijn auto stapten. Heerlijk! Mijn zoon zei nog dat hij zijn bed wel in de stal kon zetten, zo ontspannend vond hij de sfeer. Ik was het gelijk met hem eens, dat zou ik ook zo kunnen doen! :D }:0

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 22:49

Bh's in mijn maat gevonden. Rib uit mijn lijf, maar eindelijk niet knellende omvang + passende cups *\o/*

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 23:46

Kaarsjes, flinke regen, warme choco, warmte dekentje, mix van chillhound, neonlampjes en mn eigen verhaal lezen\verbeteren, na een dagje in het zonnetje met paard genoten. Ik ga verder met genieten, <3

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 10:35

Ik heb ook eindelijk wierook bemachtigd, nu ruikt mijn huis lekker naar vanille <3

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 11:27

denisesilver schreef:
Bh's in mijn maat gevonden. Rib uit mijn lijf, maar eindelijk niet knellende omvang + passende cups *\o/*

Wat voor merk, waar ?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 12:02

Okay buiten adem en doodmoe, maar stofzuigen gedaan. *\o/*

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 14:45

Ik ben blij met easypill, het was weer ontwormtijd en bij mijn kat gaat het ongeveer zo:

'Hier Minnie, pilletje?'
'IEH NEE BAH HOE DURF JE VERGIF MOORD BRAND AAAAA'
'Hier Minnie, stukje lekkers?'
'Hmmm dankjewel baas, lekker stukje lekkers'

Meanwhile vreet de andere kat ze alsof het snoepjes zijn, dat is helemaal ideaal _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-24 14:45

Kaartjes voor Linkin Park op zak *\o/* *\o/* *\o/*

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 14:49

Foaly schreef:
Ik ben blij met easypill, het was weer ontwormtijd en bij mijn kat gaat het ongeveer zo:

'Hier Minnie, pilletje?'
'IEH NEE BAH HOE DURF JE VERGIF MOORD BRAND AAAAA'
'Hier Minnie, stukje lekkers?'
'Hmmm dankjewel baas, lekker stukje lekkers'

Meanwhile vreet de andere kat ze alsof het snoepjes zijn, dat is helemaal ideaal _O-

Dan kom je goed weg. Onze kat at het stukje lekkers en liet de pil liggen: 'Hier vriend, er zat vervuiling in dat lekkers dat je me gaf'.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 14:54

xPabloBokt schreef:

Huh hoe dan?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 14:56

Cowboy55 schreef:
Dan kom je goed weg. Onze kat at het stukje lekkers en liet de pil liggen: 'Hier vriend, er zat vervuiling in dat lekkers dat je me gaf'.

Ja, als ik het in iets anders stop (stukje kauwstick of natvoer oid) eet ze er ook vakkundig omheen, maar met easypill vreet ze het wel helemaal op _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 15:13

Haha, mijn kat laat zich ook makkelijk foppen: ze krijgt bijna nooit wat lekkers, dus als ik eens een zakje snoepjes heb, gooi ik er 1 op de grond waar ze snel op af gaat. Vervolgens het pilletje waar ze net zo hard op af gaat “hap slik weg!’ Om vervolgens een beetje beduusd te kijken maar als ik het volgende snoepje gooi is ze dat alweer vergeten :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-24 15:26

xxxmh schreef:
xPabloBokt schreef:

Huh hoe dan?

Linkin Park Underground presale :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 15:29

Marocje schreef:
Haha, mijn kat laat zich ook makkelijk foppen: ze krijgt bijna nooit wat lekkers, dus als ik eens een zakje snoepjes heb, gooi ik er 1 op de grond waar ze snel op af gaat. Vervolgens het pilletje waar ze net zo hard op af gaat “hap slik weg!’ Om vervolgens een beetje beduusd te kijken maar als ik het volgende snoepje gooi is ze dat alweer vergeten :')

Waarom trappen die van mij hier niet in. Helaas is het hier eerst kijken/ruiken voor hap. :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 15:30

Als ik het hier op de grond gooi dan schuift de rooie alles naar binnen, en heeft de zwarte niets _O-

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 15:33

Paardlief loopt EINDELIJK na 3 maanden weer rad *\o/*

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 22:41

hahahatsjoe schreef:
denisesilver schreef:

Wat voor merk, waar ?

Livera. Ik heb een brede borstomvang, maar kleine cup en kan normaal nooit mijn maat vinden, maar nu dus eindelijk wel

Begonnen met Critical Role kijken een week of twee geleden. Waarom ben ik zo laat hiermee? Dit is zo vermakelijk!

En een proefles HEMA ingepland volgende week, ben benieuwd!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 22:43

In recordtijd (15 min) in een videocall met het UWV geregeld dat mijn client toch 100% wajong kreeg ipv 75%. Blijkbaar is het een vereiste dat iemand 24/7 'oppassing' nodig heeft. Omdat mijn client 'goed overkwam' op beeld, had ze geen recht op 100% wajong maar 85% maximaal.
Ik vroeg om de definitie van 'oppassing' toen noemde hij dat ze gevaarlijke situaties kon maken door het huis in brand te steken of zichzelf wat aan doen. Dit is bij mijn client totaal niet aan de orde, alleen heeft ze wel 24/7 toezicht op afstand nodig (hulp op afstand als ze bv valt of de sondevoeding- of medicatie verpakking niet open krijgt, of een gewricht luxeert). Ik vond het vreemd dat UWV aangaf dat zo'n psychisch probleem (de boel in de hens steken) een voorwaarde was voor 100% wajong. Toen ik dat aangaf pakte meneer even de voorwaarden er bij en bleek dat hij zelf de interpretatie had gedaan dat het om iets psychisch moest gaan maar dat 'oppassing' ook kan gaan over toezicht op afstand als er iets gebeurt. Aangezien client dit nodig heeft kon hij niet anders dan concluderen dat ze 100% wajong moest krijgen. Toch fijn :) scheelt paar 100€ in de maand waardoor ze niet afhankelijk is van haar man of ouders (tot aan AOW). Wij zijn blij :)

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 09:57

Welkom bij de Critters, DeniseSilver :)
Onverwacht mensen die mijn favoriete series kijken wordt ik blij van *\o/* En inderdaad, zo veel vermakelijker dan dat het lijkt als je vertelt waar je naar kijkt :')
Waar ben je begonnen met kijken? Campaign 3?

Hutcherson, goed werk!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 10:12

Indy_Mouse_9 schreef:
Welkom bij de Critters, DeniseSilver :)
Onverwacht mensen die mijn favoriete series kijken wordt ik blij van *\o/* En inderdaad, zo veel vermakelijker dan dat het lijkt als je vertelt waar je naar kijkt :')
Waar ben je begonnen met kijken? Campaign 3?

Hutcherson, goed werk!

Dank u dank u! Ik ben bij campaign 1 begonnen. Ben wel na een paar afleveringen geskipt naar aflevering 28. Die Orion vond ik van meet af irritant, en blijkt dat mijn intuïtie toch goed zat. Gisteren de aflevering gekeken dat Scanlan een heel huis in zijn eentje af fikt _/-\o_ :')

Hutcherson je bent een held!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 10:32

Mijn zoontje heeft al twee nachten doorgeslapen, ben anders al super gek op dat jong maar nu nog een beetje meer.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 10:40

Toch wel... Sneeuw!! *\o/*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 11:17

Heerlijk terwijl de balkon deur open staat even weer heerlijk met de swiffer door het huis gegaan. Nu blij met de extreem grote voorraad swiffer doeken. *\o/*

Kwam ook toch weer flink wat stof van de grond af.