Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:27

Elke keer als ik de musical ga oefenen met mijn groepje, wordt er gewoon niet geluisterd naar commentaar dat ik meestal geef (zoals, harder praten, niet mompelen, gebruik het podium, speel je rol en niet jezelf, niet te snel praten, gebruik emotie, enzovoort enzovoort). Ja ik ben een kind van 11, maar dat betekent niet dat je mij moet negeren! -:(-
Dan gaan we met een juf oefenen, zegt precies hetzelfde, en ineens, kabam, wordt daar naar geluisterd en wordt er iets van aangetrokken -:(-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:33

Mkango schreef:
Twijfel of ik lid wil worden van de lokale duikvereniging… :')

Just do it!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-23 09:34

ElfBeau_067 schreef:
Elke keer als ik de musical ga oefenen met mijn groepje, wordt er gewoon niet geluisterd naar commentaar dat ik meestal geef (zoals, harder praten, niet mompelen, gebruik het podium, speel je rol en niet jezelf, niet te snel praten, gebruik emotie, enzovoort enzovoort). Ja ik ben een kind van 11, maar dat betekent niet dat je mij moet negeren! -:(-
Dan gaan we met een juf oefenen, zegt precies hetzelfde, en ineens, kabam, wordt daar naar geluisterd en wordt er iets van aangetrokken -:(-

Als mede regeltegel (ook als kind al, speelde letterlijk de regeltegel rol in mijn eindmusical in groep 8) raad ik je aan: laat het. Je maakt jezelf niet geliefd :+ en je bezorgt jezelf onnodig stress en onrust.

Laat de juf, juf zijn. Je bent zelf kind! Dus probeer ervan te genieten en doe gewoon je eigen ding goed. Laat de rest maar gaan.

Fly_high

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:44

Mijn vriend zou een DA factuur voor pathologisch onderzoek van Henk betalen, we hebben het paar keer besproken dat dat zijn deel konijnenkosten was. Ik heb de email met factuur erin dan ook meteen naar hem doorgestuurd.

Kreeg ik gisteravond alsnog een aanmaning "want je hebt toch niet gezegd dat ik DEZE factuur moest betalen!" :') dude hoeveel patho onderzoek facturen zie je dagelijks in je mailbox, dat is toch 1+1 = 2?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:46

ElfBeau_067 schreef:

Maar ben jij de regisseur? Anders snap ik wel dat de kinderen niet naar je luisteren. Bemoei je met je eigen rol en laat de rest lekker aan de regisseur over.

Ik heb jaren toneel gedaan en hoe vervelend waren de mensen die ongevraagd op de regisseursstoel gingen zitten en dan nog beledigd zijn ook als er niet geluisterd werd. :=

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:57

Ik denk niet dat Elfbeau het zo bedoeld, maar ik snap jullie wel. Ik ben ook blij als die eindmusical klaar is, dan hoef ik niet meer te acteren.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:58

Waarom zitten er ineens allemaal basisschoolleeftijd kinderen op bokt :?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 10:00

Waarom worden mijn subtiele verwijzingen naar het jeugdhonk genegeerd :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 10:02

Hoezo vind je groep 8 musical dilemmas niet boeiend ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 10:02

Waarom worden mijn subtiele verwijzingen naar breinaalden genegeerd? >;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 10:03

fohadie schreef:
Maar ben jij de regisseur? Anders snap ik wel dat de kinderen niet naar je luisteren. Bemoei je met je eigen rol en laat de rest lekker aan de regisseur over.

Ik heb jaren toneel gedaan en hoe vervelend waren de mensen die ongevraagd op de regisseursstoel gingen zitten en dan nog beledigd zijn ook als er niet geluisterd werd. :=

Precies dit. Lekker je eigen ding doen, en anderen ook. Zolang jij zelf lekker kan spelen is het goed toch :)

Ik denk dat het op [JH] inmiddels veel stiller is geworden. maar hierbij: [JH] Jeugdhonk :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 10:06

Mkango schreef:

Jahaaaaa ik ga bestellen! Morgenavond!

Mkango en ik volgen een cursus abortografie, vandaar.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 10:29

Wakker geworden met een gekke, drukkende / zeurende pijn in m'n rug. Wat is dit nou weer ^)

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 10:34

JustMe8484 schreef:
Aan de juf van mijn zoon. Ik houdt hem 3 dagen thuis ivm lichte hersenschudding. Of ik toch even 1 vak op wil halen omdat hij dat echt niet kan missen. Joh, had je dit ook gedaan als hij griep had oid? Mag hij ook gewoon even ziek zijn?
Als hij nou volgende week niet opgeknapt is dan snap ik het, maar 3 dagen?
Naja er zit al meer frustratie mbt school en na 2 jaar ben ik blij dat hij andere juffen krijgt... dus wellicht ben ik niet helemaal eeerlijk maar t is wel mijn ergernis

Ik kruip onder mijn steen vandaan, ik mocht van de arboarts met een lichte hersenschudding pas na 2 weken weer 2 uurtjes per dag werken......
Jij bent 100% eerlijk, hersenschuddingen mogen echt niet onderschat worden. Anders houdt ie er de rest van z'n leven last van

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 10:36

Urbanus schreef:
Mkango schreef:

Jahaaaaa ik ga bestellen! Morgenavond!

Mkango en ik volgen een cursus abortografie, vandaar.

Ah is dat een deel cursus van de opleiding naaikunde?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 10:40

Niet voor mensen die triggers hebben op grappen over abortus.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 10:41

Staande gehouden :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 10:53

Ik vind het zo jammer, heb voor de zomer bermuda's besteld voor mijn man en mezelf maar hij wil niet matchie matchie doen.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 11:01

Enzo_Ollie schreef:
JustMe8484 schreef:
Aan de juf van mijn zoon. Ik houdt hem 3 dagen thuis ivm lichte hersenschudding. Of ik toch even 1 vak op wil halen omdat hij dat echt niet kan missen. Joh, had je dit ook gedaan als hij griep had oid? Mag hij ook gewoon even ziek zijn?
Als hij nou volgende week niet opgeknapt is dan snap ik het, maar 3 dagen?
Naja er zit al meer frustratie mbt school en na 2 jaar ben ik blij dat hij andere juffen krijgt... dus wellicht ben ik niet helemaal eeerlijk maar t is wel mijn ergernis

Ik kruip onder mijn steen vandaan, ik mocht van de arboarts met een lichte hersenschudding pas na 2 weken weer 2 uurtjes per dag werken......
Jij bent 100% eerlijk, hersenschuddingen mogen echt niet onderschat worden. Anders houdt ie er de rest van z'n leven last van

Dank, ook aan de rest wie op mij gereageerd hebben. Jullie bevestigen mijn gevoel.
Maarja, assistente van de huisarts zei dat hij best naar school mocht, als hij minstens om de paar minuten zijn gezicht van het digibord af wende. En liever in schriftjes werkte ipv op bord of ipad. Maar dat het wel lastig is omdat kinderen daarin niet altijd hun grens goed aanvoelen. We hebben daarom besloten hem thuis te houden. Zijn hoofd maakt sowieso overuren op school en hij is al slecht in zijn grens aan geven. Maarja, als hij best naar school mag want is dan 1 vak?!

Hij heeft net half uurtje zitten schilderen. Hier werd hij mega gefrustreerd van en is daarna zelf op bed gaan liggen... ik denk dat ik het antwoord wel weet...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 11:21

Gewoon niet doen! Deze sukkel heeft een hersenschudding ook al eens zwaar onderschat en maanden hoofdpijn en wazig voelen is gewoon niet fijn. Het is gelukkig bij mij hersteld maar als ik mijn hoofd stoot dan heb ik daar toch wat meer last van dan voorheen.

En anders de arts een briefje laten maken waarop staat dat het niet verantwoord is om naar school toe te komen met een hersenschudding?

--

Ik heb inmiddels reactie gehad van mijn oud huisgenoot. Meneer vond het jammer dat ik het hem niet recht in het gezicht kwam zeggen? Ja , dan gaat hij mij smeken om te blijven en heel erg zielig doen waar ik geen zin in heb. En al helemaal niet in gejank omdat ik eigenlijk verder wil.

En wel grappig , meneer heeft jaren lang iedereen voor de gek gehouden door zijn hele leven anders te vertellen dan hoe het zat maar andersom vind hij het niet leuk.

Ach ja veel succes jongen met je nieuwe vlam , maar kom niet zielig doen als je er weer een potje van maakt want daarin ga ik niet meer mee.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 11:50

Urbanus schreef:
Ik vind het zo jammer, heb voor de zomer bermuda's besteld voor mijn man en mezelf maar hij wil niet matchie matchie doen.

Tijd voor een nieuwe man.

Wel meteen eentje met de juiste kledingmaat uitzoeken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 11:57

Bij nader inzien zijn bermuda's toch niet zo geschikt voor mij.

Ik wilde op een ironische manier ANWB uitstralen maar dat ironische lukt niet.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 12:00

Fly_high schreef:
Waarom zitten er ineens allemaal basisschoolleeftijd kinderen op bokt :?

Omdat de tweeling zusjes zijn :+

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 12:05

Urbanus schreef:

Ik hoor het al, beste vent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 12:06

Urbanus schreef:
Ik zou de kinderen inpakken en het uitmaken, deze negativiteit heb je niet nodig in je leven. :n