Dan gaan we met een juf oefenen, zegt precies hetzelfde, en ineens, kabam, wordt daar naar geluisterd en wordt er iets van aangetrokken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElfBeau_067 schreef:Elke keer als ik de musical ga oefenen met mijn groepje, wordt er gewoon niet geluisterd naar commentaar dat ik meestal geef (zoals, harder praten, niet mompelen, gebruik het podium, speel je rol en niet jezelf, niet te snel praten, gebruik emotie, enzovoort enzovoort). Ja ik ben een kind van 11, maar dat betekent niet dat je mij moet negeren!![]()
Dan gaan we met een juf oefenen, zegt precies hetzelfde, en ineens, kabam, wordt daar naar geluisterd en wordt er iets van aangetrokken
ElfBeau_067 schreef:Elke keer als ik de musical ga oefenen met mijn groepje, wordt er gewoon niet geluisterd naar commentaar dat ik meestal geef (zoals, harder praten, niet mompelen, gebruik het podium, speel je rol en niet jezelf, niet te snel praten, gebruik emotie, enzovoort enzovoort). Ja ik ben een kind van 11, maar dat betekent niet dat je mij moet negeren!![]()
fohadie schreef:Maar ben jij de regisseur? Anders snap ik wel dat de kinderen niet naar je luisteren. Bemoei je met je eigen rol en laat de rest lekker aan de regisseur over.
Ik heb jaren toneel gedaan en hoe vervelend waren de mensen die ongevraagd op de regisseursstoel gingen zitten en dan nog beledigd zijn ook als er niet geluisterd werd.
JustMe8484 schreef:Aan de juf van mijn zoon. Ik houdt hem 3 dagen thuis ivm lichte hersenschudding. Of ik toch even 1 vak op wil halen omdat hij dat echt niet kan missen. Joh, had je dit ook gedaan als hij griep had oid? Mag hij ook gewoon even ziek zijn?
Als hij nou volgende week niet opgeknapt is dan snap ik het, maar 3 dagen?
Naja er zit al meer frustratie mbt school en na 2 jaar ben ik blij dat hij andere juffen krijgt... dus wellicht ben ik niet helemaal eeerlijk maar t is wel mijn ergernis
Enzo_Ollie schreef:JustMe8484 schreef:Aan de juf van mijn zoon. Ik houdt hem 3 dagen thuis ivm lichte hersenschudding. Of ik toch even 1 vak op wil halen omdat hij dat echt niet kan missen. Joh, had je dit ook gedaan als hij griep had oid? Mag hij ook gewoon even ziek zijn?
Als hij nou volgende week niet opgeknapt is dan snap ik het, maar 3 dagen?
Naja er zit al meer frustratie mbt school en na 2 jaar ben ik blij dat hij andere juffen krijgt... dus wellicht ben ik niet helemaal eeerlijk maar t is wel mijn ergernis
Ik kruip onder mijn steen vandaan, ik mocht van de arboarts met een lichte hersenschudding pas na 2 weken weer 2 uurtjes per dag werken......
Jij bent 100% eerlijk, hersenschuddingen mogen echt niet onderschat worden. Anders houdt ie er de rest van z'n leven last van