Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Mooie uitleg, ikke.Het lijkt me ook niet makkelijk
Jeetje nikass, als het niet jouw manier is is meteen alles fout en kommer en kwel he? Als je zoveel last hebt van kerstspullen voor sinterklaas of paaseitjes in de winkel en dat een ander die er wel blij van wordt sneu is volgens jou. Zo sociaal ben je dan zelf ook niet imo. Jouw manier/mening is de juiste en anders niet of is het maar sneu...
Fly_high schreef:Tancreda4 schreef:Ik vier heel blij kerst, maar dat echt niet stil bij t kindeke dat toen is geboren. En pasen draait bij mij alleen om choco eieren en lente. Ben ik nu ook fout bezig?
Feestje moet kunnen toch?
Nee sorry je gaat bij deze naar de hel![]()
Niobe schreef:_San87_ schreef:
Nope, anti-oorlog.
Ja oké, ik weet wel waar het over gaat natuurlijk, maar een kerstliedje hoeft in mijn beleving niet joepie en jeej te zijn. Maar ik lees nu dat dat niet per se de bedoeling was nee
Roosch schreef:Aan de ene kant is Valentijnsdag commercieel geneuzel maar je wil het dan ook niet voorbij laten gaan zonder iets.
Ik hoefde geen voorbereidingen te treffen voor het avondeten want vriendlief zou inkopen doen voor het 'Valentijnsdiner' en ik heb zoetsappig een cake gebakken met een hartje.
Gok dat ik voor ons jubileum volgende week niets hoef te verwachten dan.
Kaitlyn schreef:Roosch schreef:Aan de ene kant is Valentijnsdag commercieel geneuzel maar je wil het dan ook niet voorbij laten gaan zonder iets.
Ik hoefde geen voorbereidingen te treffen voor het avondeten want vriendlief zou inkopen doen voor het 'Valentijnsdiner' en ik heb zoetsappig een cake gebakken met een hartje.
Gok dat ik voor ons jubileum volgende week niets hoef te verwachten dan.
Mijn vriend vroeg vorig jaar of we wat gingen doen. Maar ik had les, dus zei; nou als je me graag wil zien dan moet je maar naar stal komen.
Daar stond hij hoor, met 4 pink lady's voor mijn paard.![]()
![]()
Nu was hij niet eens thuis, heb voor mezelf roosjes meegenomen bij de AH, maar vooral omdat ze in de bonus waren en ik geen fan van tulpen ben.
Wij doen er echt niets aan, heb er echt 0 interesse in en we verrassen elkaar al zo regelmatig met het e.e.a. dat dat niet meer nodig is.
ikke schreef:Kaitlyn schreef:Mijn vriend vroeg vorig jaar of we wat gingen doen. Maar ik had les, dus zei; nou als je me graag wil zien dan moet je maar naar stal komen.
Daar stond hij hoor, met 4 pink lady's voor mijn paard.![]()
![]()
Nu was hij niet eens thuis, heb voor mezelf roosjes meegenomen bij de AH, maar vooral omdat ze in de bonus waren en ik geen fan van tulpen ben.
Wij doen er echt niets aan, heb er echt 0 interesse in en we verrassen elkaar al zo regelmatig met het e.e.a. dat dat niet meer nodig is.
Geeft ie dan om jou of toch meer om je paard?![]()