Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:58

Ik ben weer een dertien in een dozijn, maar ik zou zeker de rest van mijn leven wel sushi kunnen eten. Ik ben ook gek op Aziatische soepen en curry.

Zuurkool is dan weer iets waar ik heel erg van walg en ik zie dat ik gelukkig niet de enige ben.

Charaz

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 19:01

Curry's zijn ook lekker, maar eigenlijk alles met rijst vind ik wel lekker.

Ik walg van weinig dingen, maar wat ik zelf niet zou kiezen om te eten is bruine bonen of witte bonen in tomatensaus.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 19:01

Ik ben ook niet zo van de rijst... wel van de pasta's.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 19:04

Detroit schreef:
Mijn all time favoriet gerecht is momenteel ravioli in tijmroomsaus :9

Qua wat ik niet lekker vind; zo ongeveer alles wat groen is :o ben echt een enorm slechte eter al gaat het wel steeds beter. Lees sws wel veel slechte eters hier.

Gekke vraag; heeft er iemand hier Amazone Prime Video die kan zien of er James Bond films opstaan (oa Goldeneye)? Als het er op staat neem ik die 30 dagen proefperiode om dat te kijken :)).

Afbeelding

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 19:20

capopjekop schreef:
Detroit schreef:
Mijn all time favoriet gerecht is momenteel ravioli in tijmroomsaus :9

Qua wat ik niet lekker vind; zo ongeveer alles wat groen is :o ben echt een enorm slechte eter al gaat het wel steeds beter. Lees sws wel veel slechte eters hier.

Gekke vraag; heeft er iemand hier Amazone Prime Video die kan zien of er James Bond films opstaan (oa Goldeneye)? Als het er op staat neem ik die 30 dagen proefperiode om dat te kijken :)).

[ [url=m/XM9NSu.png]Afbeelding[/url] ]

Heldin! _/-\o_

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 19:23

Ik zou ook absoluut voor sushi gaan… :j
Er zijn meerdere dingen waar ik niet van hou, maar gelukkig ook genoeg wat wel lekker is :D

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 19:36

Sushi zonder vis is lekker :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 19:57

Sushi! En dan vooral de side dishes. (Gyoza, loempia’s, ebi fry, yakitori etc.) :))

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 20:36

M_D_H schreef:
Secret Santa Week Vraag

Citaat:
Als je de rest van je leven nog maar 1 gerecht zou mogen eten, welk gerecht zou dat dan zijn? Waarom?
En wat zou je absoluut nooit meer willen eten?

Frietjes!!!! *\o/*
Stom he, ik vind het gewoon lekker :D

Wat nooit meer, tja ik lust eigenlijk heel veel...

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 22:39

M_D_H schreef:
Secret Santa Week Vraag

Citaat:
Als je de rest van je leven nog maar 1 gerecht zou mogen eten, welk gerecht zou dat dan zijn? Waarom?

Heel lastig, ik vind zoveel gerechten lekker. Ik zit nu in een risotto fase dus wat mij betreft dan risotto.

Ik gruwel van stampot, dat eet ik sowieso nooit meer. Brr...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 22:41

En mijn nieuwe favoriete cocktail is een negroni sbagliato.

Niet dat iemand er naar vroeg.

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 23:39

Ik heb echt geen idee wat ik elke dag zou willen eten. Ben extreem snel misselijk en ga dan kotsen, ook als ik het eten gewoon heel lekker vond. Maar pasta’s of curry’s als hoofdgroep en daar binnen variëren lijkt me wel wat.

Want ik nooit meer zou willen eten zijn stamppotten, prei, witte ui, vlees en rauwe tomaat.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 06:29

Ik zou de rest van mijn leven wel vis met zure saus en aardappelpuree kunnen eten, recept van mijn moeder. Of zuurkoolstamppot met gehakt en wordt, of chili con carne met ananas. Ja ik weet het dat zijn er 3 maar ik kon niet kiezen.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 07:30

Ik zou perfect gelukkig zijn als ik de rest van mijn leven ovenhapjes moet eten :j

En wat ik nooit meer wil eten: krieken met fricandon. Ben er als kind ooit flink ziek van geweest (ik snap warm fruit als hoofdgerecht niet) en vind het sindsdien echt smerig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 08:09

Absoluut fusili met tomatensaus en kaas. Snel klaar, altijd lekker en verveeld me niet snel!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 08:29

M_D_H schreef:
Secret Santa Week Vraag

Citaat:

Ik kan dus geen enkel gerecht bedenken dat ik elke dag wil eten... ik denk dat het iets met pasta zal zijn, maar er is geen enkel pasta gerecht dat ik dagelijks kan eten :')

Ik hoop iig nooit meer stamppot te eten, met andijviestamppot uitgezonderd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 08:31

Ik zou altijd gezegd hebben pizza, maar na een verbouwing is de pizza me toch iets veel geworden.
Dus dan idd ravioli of pasta. En als de saus gespecificeerd moet worden: iets met pesto. Maar liever variatie :D ....

En vlees eet ik niet. Al vanaf mijn 9e niet en gaat ook nooit niet gebeuren (mss een hapje van iets om te proeven). Ik heb deze week dus mijn eerste burger king hamburger op, want die zijn nu allemaal vegatarisch verkrijgbaar. Maar gatverrepielekes wat een smerige kleffe broodjes. Of misschien hadden we hele slechte. Ik had een x-long chili, en de jalapenos hadden een rare smaak, en de spuitcheddar smaakte een beetje als cemisch gefabriceerd kots. Ik wil een andere burger king met een andere broodje nog wel proberen. Maar dat chili ding niet man :') (terwijl de chili cheese nuggets goddelijk zijn <3 ).

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 09:39

Sushi is veelzijdig genoeg dus ik vermaak mij wel

Groentensoep zou ik echt niet meer hoeven ben al heel wat jaren zonder gegaan dus helemaal prima!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 10:31

Nooooooit meer gekookte aardappelen :r
Heb dat in het ziekenhuis maandenlang dag in dag uit moeten eten en sindsdien gezworen ze nooit meer te eten. Aardappels in alle andere bereidingswijze top, maar droge gekookte aardappelen gadverredamme

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 11:20

M_D_H schreef:
Secret Santa Week Vraag

Citaat:

Pasta! Veel variatie. Je zou zelf kunnen beargumenteren dat noodles er ook onder valt haha. Ik haat elke keer hetzelfde eten.

En nooit meer eten is voor mij ook simpel - vlees. Ik ben reeds vegetariër namelijk en mis vlees (muv vis) eigenlijk niet.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 11:31

Elke dag? Sushi of Pokebowl <3

Nooit meer? Olijven!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 11:47

Nu vind ik pasta of sushi of curry in alle varianten niet hetzelfde dagelijkse eten. Dan kun je ook zeggen de Hollandse pot, aardappels vlees groente. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 11:56

Neonlight schreef:
Nu vind ik pasta of sushi of curry in alle varianten niet hetzelfde dagelijkse eten. Dan kun je ook zeggen de Hollandse pot, aardappels vlees groente. :')

haha, dat is inderdaad wat ik al zei :j
Een beetje valsspelen :P

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 12:00

1 gerecht, welk gerecht en waarom..

Lastige vraag, ik ben echt geen moeilijke eter (op echt Hollandse kaas na, van die blokjes met een vlaggetje er in. Brrrrr.) dus alleen nog maar 1 gerecht voor de rest van mijn leven zou snel gaan tegenstaan.

Dan kies ik dus ook voor 'pasta', valsspelen :)) of 'stoofschotels' of 'ovenschotels' :')

Ik vind de wisseling van de seizoenen daarin ook zo fijn :-). Herfst: stoofpeertjes. Straks weer winter, boerenkoolstamppot, stoofschotels :-) . Later weer lente: asperges, daarna weer zomer: salades :-)

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 12:03

Ik denk dat ik voor lasanga zou kiezen
Veel variatie in mogelijk maar toch 1 gerecht

Ik zou nooit weer spruiten eten.
bbr... ze zeggen dat de smaak went maar na bijna 40 jaar geef ik t toch echt op!