Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Bij een concert nu en ik kan gewoon niet eens 2 bands achter elkaar kijken omdat m'n rug dat niet houdt. Bah.
[***] schreef:Heb je wel eens naar een korset gekeken? Het is wennen met dragen maar ik droeg eerst graag een underbust korset op festivals. Ben nu aan het sparen voor een nieuwe, ik pas de oude niet meer.
prompter schreef:Aan mensen die continu hun kinderen op Social media plempen. Kinderen onder de 10 jaar, die nog niet beseffen wat dat voor mogelijke gevolgen heeft.
Femke_Tweety schreef:Spin loopt over bed.
Ik was net te traag. Verdwenen voor ik hem kon vangen.
Nooit meer terug te vinden natuurlijk.
Nu lig ik op bed, wetende dat er ergens heel dichtbij zo'n ettertje rondparadeert met zijn acht pootjes.
En één die niet te beroerd is om in mijn bed te komen.
Brrr.
Ergernis...
Rytir schreef:prompter schreef:Aan mensen die continu hun kinderen op Social media plempen. Kinderen onder de 10 jaar, die nog niet beseffen wat dat voor mogelijke gevolgen heeft.
Ik inmiddels ook aan de mensen die op de socials wat extra aandacht willen vanwege de verjaardag van hun kind. 'Mijn mega stoere/ knappe/ slimme/ ondernemende/ kleine/ insert krachtterm kind al 2,3,4,5,6,7 etc jaar!!! Zo trots op jou'....
MyWishMax schreef:En weer heeft de buurman mijn plant gesnoeid. En gewoon het snoeiafval in de poort laten liggen... Nooit vraagt hij of ik hem kan snoeien, hij haalt hem gewoon tot over de schutting weg en laat alles liggen. En nee, het is niet over de schutting naar hem toe, juist de andere kant waar een poort zit en je gewoon normaal doorheen kan lopen. Heeft dus niks met hem te maken
Ik ga het asociaal laten liggenheb geen hulp om het op te ruimen en ben heel druk de komende dagen. Dan moet die naar met zijn poten er vanaf blijven of vragen of ik hem wil snoeien
![]()