Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 18:19

Heerlijk even dat nuchtere sarcasme tussendoor, dat maakt voor nu een hoop goed _/-\o_ :')

Mijn irritatie: ik ga weer lesgeven na ruim een jaar ziek zijn, alles tot in de puntjes voorbereid, 150 A4tjes gelamineerd etc… Wil ik een invulblad uitprinten: laptop gecrasht.
Hem ‘m ingeleverd en kijk er maandag wel weer naar, helemaal klaar mee.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 18:22

Urbanus schreef:
__Sannne schreef:

Eigenlijk hebben ze het over jou.

Nou jij bent anders mijn boktirritatie nummer 1.

Sorry, wie is dit?

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 18:23

saskiaojan schreef:
Dat sommige mensen overal verstand van denken te hebben en hun mening te pas en te onpas delen.

En dan vooral ook als jij er wel verstand van hebt en je weet wat ze vertellen niet klopt.
Ik heb een huisgenoot die dat vaak doet. Ook gisteren dat hij dan iets wat ik heb uitgelegd nog een keer gaat vertellen. Gelukkig dat een ander toen zei : "Ja dat vertelde Marrit net ook al."

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 18:31

Eigen risico. Ik betaal al zoveel elke maand, rot op ^)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 18:33

__Sannne schreef:
Sorry, wie is dit?

Totdat jij mijn vriendenverzoek op Nintendo accepteert ben je lucht voor me.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 18:34

Dat ik door mijn eigen lompe gedoe mijn vinger weer heb opengehaald bij het verwisselen van een luchtfiltertje aan een slangetje.
Vorige keer was het de koelkast :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 18:45

Urbanus schreef:
__Sannne schreef:

Ik dacht dat ik dat was :\.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 18:45

Telpeva schreef:
Rennie89 schreef:
Ik zit momenteel nog ziek thuis door Corona (dag 11) en heb een oorontsteking. Had afgelopen weekend met een Dm gesproken, zij vond dat ik na de 30e wel beter was :+ dus ik zeg dat weet ik niet, heb geen glazen bol toch? Zegt ze ik meld je beter en neem zondag maar contact op met de dienstdoende Dm om te kijken hoe de situatie is. Heeft ze daar dus letterlijk niks over in mijn dossier gezet, alleen dat ik beter ben. Je mag toch überhaupt iemand niet beter melden als iemand nog ziek is? Als je geen klachten hebt en Corona prima, maar die heb ik dus wel.

Wat is een Dm? Ik ken de afkorting als dungeonmaster en als naam van een grote drogist in Duitsland maar dat zal je beide vast niet bedoelen :+ googlen hielp niet en nu ben ik nieuwsgierig :D

Klinkt wel heel raar trouwens, want waarom beter melden als je ziek bent, dat is toch geen logica :o?

Excuses, vergeten erbij te zetten, DM is dutymanager. Die zei dus dat ze mij beter ging melden terwijl ik duidelijk aangaf mij dus nog niet goed te voelen.

Appeltje_1

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 18:59

Mijn duim doet intens veel pijn, word er misselijk van

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 18:59

_San87_ schreef:
Ik dacht dat ik dat was :.

Het is een gedeelde eerste plek op een heel groot podium :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 19:11

M_D_H schreef:
Urbanus schreef:

Ik dacht dat dat uitroeptekens waren !!!!!!!!

:') _O-[/quote]

_O-

Edit, quote verknald :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 19:23

Urbanus schreef:
_San87_ schreef:
Ik dacht dat ik dat was :.

Het is een gedeelde eerste plek op een heel groot podium :')

Nou, speciaal weer hoor.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 19:27

1 college en ik ben zo duizelig en draaierig op het station dat ik in de fietsenstalling tegen de rekken aan botste. Toch naar huis gefietst en moest me echt vasthouden in de lift.

Echt een fantastisch vooruitzicht op de toekomst biedt dit wel.

Sorry maar moest echt even klagen want ik ben verdomme 26 en kan niet eens normaal studeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 19:34

MarlindeRooz schreef:
1 college en ik ben zo duizelig en draaierig op het station dat ik in de fietsenstalling tegen de rekken aan botste. Toch naar huis gefietst en moest me echt vasthouden in de lift.

Echt een fantastisch vooruitzicht op de toekomst biedt dit wel.

Sorry maar moest echt even klagen want ik ben verdomme 26 en kan niet eens normaal studeren.

Je hebt toch een flinke hersenschudding gehad? En voorwat ik in er topic zag nam je niet voldoende rust? Kan zijn dat je er nog steeds last van hebt.

Jezelf ook rust gunnen. Heel belangrijk, en krijg je er vaker last van. Schroom niet om even langs de huisarts te gaan.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 20:00

Zoveel keuzes qua opleidingen..
Dat ik hierna HBO wil gaan doen dat staat vast maar waar en welke opleiding zie door de bomen het bos niet meer!

Sowieso recherche lijkt me echt geweldig om te doen, maar rechten en daarna criminologie doen ook.

Psychologie ook heel erg of iets in strafrecht ook!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 20:03

fotolijstje schreef:
Dat ik hierna HBO wil gaan doen dat staat vast maar waar en welke opleiding zie door de bomen het bos niet meer!

Sowieso recherche lijkt me echt geweldig om te doen, maar rechten en daarna criminologie doen ook.

Ik heb je een pb gestuurd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 20:14

fotolijstje schreef:

Waar zie je je zelf echt zitten? Waar denk je dat je zelf het beste past? Zet alles op een rijtje ga naar opendagen spreek met studenten etc

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 20:15

fotolijstje schreef:

Oeh, ik vond strafrecht echt heel erg leuk! Misschien een combi? Criminologie en strafrecht, oid?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 20:35

Captain schreef:
Captain schreef:
Team van 8 mensen waar ik nu werk..
Er gaan er waarschijnlijk 5 stoppen.
3 sowieso al zeker, 2 zijn aan het rondkijken.

Ok. :')

Persoon 4 heeft ook een andere baan gevonden. :+

Werk jij bij mijn huisartsenpost? := Mijn oude ha gaat na zijn 75e toch een keer met pensioen, zijn opvolgster gaat terug naar haar roots. De po gaat ook een andere richting in en nog iemand gaat de hort op. Nu ken ik niemand meer van mijn eigen huisartsenpost :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 21:22

Ik heb dat drie keer meegemaakt, vreselijk.
Je bent zo gewend aan de eigen huisarts en dan moet je weer overnieuw beginnen.
Wij moeten eigenlijk naar een andere praktijk omdat we net buiten de stad zijn gaan wonen maar ze doen er niet moeilijk over omdat ik al dik 50 jaar patiënt ben daar maar moet er niet aan denken :n

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 22:24

[***] schreef:
fotolijstje schreef:

Misschien een rare vraag; maar mag ik die pb ook hebben? :') Ik zit ook een beetje naar die opleidingen te kijken nml

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 22:26

Het huisartsentekort hier in de regio. Sta al een jaar op zo’n wachtlijst via m’n zorgverzekeraar alleen t schiet niet op.
Wat dus inhoudt dat ik volgende week vrijdag even 2 uur mag reizen ( uur heen & uur terug) om bloed te prikken en een brief op te halen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 22:33

Escamilla schreef:
[***] schreef:

Misschien een rare vraag; maar mag ik die pb ook hebben? :') Ik zit ook een beetje naar die opleidingen te kijken nml

Ja hoor! Ik zet mijn opleiding liever niet openbaar maar help graag :)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 22:40

Ik roep al jaren dat als ik opnieuw op de wereld zou komen ik dan graag bij de recherche zou werken.
In 2010 is mijn vader overleden naar aanleiding van een val en daar kwam de tactische recherche bij, schijnt altijd te moeten, maar we moesten wachten op iemand en ik heb een tijd zitten praten met die man.
Hij vroeg wat voor werk ik deed en vroeg toen of ik geen interesse had om bij hun te werken, ze zaten alleen nog op geld uit Den Haag te wachten om mensen aan te nemen en ik kreeg zijn telefoonnummer, je raadt het al, geen geld en geen baan.
Vond ik echt zo jammer!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 22:41

Ik heb ook rechten gestudeerd, dus als ik iemand kan helpen?

Mijn mond doet pijn... tandarts en mondhygiënist geweest, dus de komende paar dagen amper kaak kunnen bewegen en hele mond doet zeer.

En dan volgende week kaakchirurg waar ze een verstandskies gaan uitgraven die al half kapot is en niet helemaal door. Zie er nu al tegenop, doodsbang voor tandarts, verdoving werkt niet o goed en vorige keer met kies trekken was het gat na 6 maanden pas dicht in kaak :=