Mijn irritatie: ik ga weer lesgeven na ruim een jaar ziek zijn, alles tot in de puntjes voorbereid, 150 A4tjes gelamineerd etc… Wil ik een invulblad uitprinten: laptop gecrasht.
Hem ‘m ingeleverd en kijk er maandag wel weer naar, helemaal klaar mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiaojan schreef:Dat sommige mensen overal verstand van denken te hebben en hun mening te pas en te onpas delen.
Telpeva schreef:Rennie89 schreef:Ik zit momenteel nog ziek thuis door Corona (dag 11) en heb een oorontsteking. Had afgelopen weekend met een Dm gesproken, zij vond dat ik na de 30e wel beter wasdus ik zeg dat weet ik niet, heb geen glazen bol toch? Zegt ze ik meld je beter en neem zondag maar contact op met de dienstdoende Dm om te kijken hoe de situatie is. Heeft ze daar dus letterlijk niks over in mijn dossier gezet, alleen dat ik beter ben. Je mag toch überhaupt iemand niet beter melden als iemand nog ziek is? Als je geen klachten hebt en Corona prima, maar die heb ik dus wel.
Wat is een Dm? Ik ken de afkorting als dungeonmaster en als naam van een grote drogist in Duitsland maar dat zal je beide vast niet bedoelengooglen hielp niet en nu ben ik nieuwsgierig
Klinkt wel heel raar trouwens, want waarom beter melden als je ziek bent, dat is toch geen logica
MarlindeRooz schreef:1 college en ik ben zo duizelig en draaierig op het station dat ik in de fietsenstalling tegen de rekken aan botste. Toch naar huis gefietst en moest me echt vasthouden in de lift.
Echt een fantastisch vooruitzicht op de toekomst biedt dit wel.
Sorry maar moest echt even klagen want ik ben verdomme 26 en kan niet eens normaal studeren.
fotolijstje schreef:Zoveel keuzes qua opleidingen..
Dat ik hierna HBO wil gaan doen dat staat vast maar waar en welke opleiding zie door de bomen het bos niet meer!
Sowieso recherche lijkt me echt geweldig om te doen, maar rechten en daarna criminologie doen ook.
Psychologie ook heel erg of iets in strafrecht ook!!
Dat ik hierna HBO wil gaan doen dat staat vast maar waar en welke opleiding zie door de bomen het bos niet meer!
Sowieso recherche lijkt me echt geweldig om te doen, maar rechten en daarna criminologie doen ook.
Captain schreef:Captain schreef:Team van 8 mensen waar ik nu werk..
Er gaan er waarschijnlijk 5 stoppen.
3 sowieso al zeker, 2 zijn aan het rondkijken.
Ok.
Persoon 4 heeft ook een andere baan gevonden.
[***] schreef:fotolijstje schreef:Zoveel keuzes qua opleidingen..
Ik heb je een pb gestuurd