Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 00:24

Ik ben al flink aan het stalken. En er is een hoop te stalken! (Dat is dan ook meteen mijn eerste hint.) Leuke dingen vraagt mijn lootje, daar kan ik wel wat mee.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 00:38

Donna89 schreef:
Ik heb nog een top!
Leuk, grappig, wasbaar mondkapje :D :+

Ja... ze moeten weer :roll:

Maarja... wat is leuk en grappig? Dat is een relatief begrip _O-

Ik draag alleen kappies van mn werk, daar kun je tenminstw nog een beetje door ademen, maar als iemand een geniaal, dom mondkapje opstuurt mag dat _O-

Megane

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 01:24

Aaahh ik lees nu mijn mail pas, ik vind mijn lootje nu al tof!! Let the stalking begin

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 01:55

Marjo schreef:
Ik zal mijn tops & flops lijstje vast een beetje toelichten. Voorgaande jaren heb ik ook meegedaan, dus er is vast genoeg over mij te vinden :')

Citaat:
Tops: spelletjes, fotografiedingetjes (met name als het te maken heeft met vogelfotografie)
Flops: roze, eetwaren (inclusief losse thee, theezakjes zijn wel welkom), kleding

Spelletjes doe ik graag! Alleen, of met vrienden. Spelletjes die ik alleen kan doen heb ik nog niet zoveel, ik heb wel al twee versies van de escape room in het klein en een crimibox.

Ik rijd het paard van mijn vriendin bij. Rolex is een Franse Draver. Hij is helaas erg kieskeurig voor snoep en koek, maar hij vindt de Likit bars echt het einde.
Ik heb ook nog een kat, de bijna 7-jarige Heilige Birmaan Lily. Ze is al enorm verwend, maar daar kan altijd wat meer bij natuurlijk. Speeltjes moeten vooral niet te groot zijn, en als ze naar cat-nip ruiken is dat een dikke pré. Snoepjes lust ze bijna allemaal wel, maar het moet wel in de vorm van een brokje zijn :') Ik heb al eens van die gedroogde visjes geprobeerd te geven maar die eet ze niet.

Dit jaar heb ik een nieuwe lens gekocht om meer te gaan doen met vogelfotografie. Items, boeken etc daarover zijn dus zeker welkom. Ik heb al 2 boeken over vogels zelf, maar nog niets specifiek over vogelfotografie. Overigens zijn ook landschapsfotografie boeken altijd welkom, evenals boeken met gewoon hele mooie foto's.

Roze verafschuw ik :') Dus asjeblieft geen roze dingen in mijn pakket, ik zal daar niks mee doen :) . Etenswaren vind ik ook nooit fijn om te ontvangen omdat ik best kieskeurig ben en hetgeen wat ik lekker vind zelf al wel koop. Thee vind ik wel heel lekker, maar ik merk dat ik losse thee niet gebruik. Mijn favoriete smaken van Pickwick zijn Autumn Storm, Winter Glow, Turkish Apple en Warm Cinnamon. Daarnaast houd ik ook wel van lekkere groene thee, maar dan dus wel graag in zakjes en niet als losse thee. Dat blijft gewoon liggen en dat is zonde :) .
Kleding heb ik al genoeg. Sokken zijn wel altijd welkom. Warme sokken zijn heerlijk <3 mijn voetmaat is 39.

Mijn favoriete series zijn Supernatural, Friends, Chicago Fire & PD en This is Us. Mijn favoriete spellen zijn Horizon Zero Dawn (waar volgend jaar een nieuw deel van uit komt) en Destiny 2 (beide PS4). Merchandise, funko pops etc dat te maken heeft met deze series en spellen zijn altijd welkom.

Meer tops en flops zullen gaandeweg het topic nog wel voorbij komen en in voorgaande topics is er ook genoeg over mij te vinden gelukkig. Ik heb ook een verlanglijstje bij Bol.com die ik desgewenst kan delen :j
Voor Reddit heb ik afgelopen jaar een lijst gemaakt met de boeken die ik allemaal al heb, daar zal ik ook de spellen even bij gaan zetten: https://www.bol.com/nl/lijstjes/verlang ... 2ab4929379

Chicago fire!!!! Weer jaartje wachten!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 08:16

Moderatoropmerking:
Dit bericht voldoet niet aan de regels van Bokt
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 03-11-21 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 08:27

Mondkapje is hier welkom :j Mits we tegen die tijd nog steeds mondkapjes moeten dragen. Maar dan wel een kindermaatje, ik heb een klein hoofd :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 08:34

Stoer hoor Germie :roll:

Ik heb al genoeg vrolijke mondkapjes. En aangezien ik alleen soms in het tuincentrum kom. Is nog eentje erbij niet nodig. Tegen de tijd dat ik dan weer ga, is dat kapje allang vrolijk met de andere was meegedraaid :D

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 08:37

Echt waar Germie moet je echt nu in elk topic laten zien hoe je over corona denkt, in je bericht van het kippenhok is duidelijk te zien wat e er van vindt dus zal je lootje dat wel lezen :roll:

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 08:52

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Ik zeg dit maar 1 keer en ik hoop dat het voor iedereen duidelijk is, Secret Santa is niet bedoeld als opening voor een discussie over corona, de maatregelen en de overheid.

Dit is een leuk evenement die wij vrij willen houden van negatieve invloeden, en in dat kader wil ik jullie ook vragen om in normale fatsoenlijke bewoordingen aan te geven wat jullie tops en flops zijn.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 08:54

Don't feed the troll.

Ik heb vannacht gedroomd over mijn lootje. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 08:57

Inderdaad Jolien87.

Daarbij mag iedereen zijn mening hebben, maar wij vinden het niet nodig om bepaalde meningen hier te moeten lezen, want dat is niet waar Secret Santa om gaat :o

Ik heb vannacht hele andere dromen gehad :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 08:59

Ik had nog nergens benoemd dat het een flop was hoor, alleen mijn nette mening gegeven over iets. Maar nu dus ook iets als flop benoemd. Sorry als het verkeerd opgevat wordt. Laten we weer gezellig verder gaan. Ik ben zeker geen trol, ik ben juist heel gezellig :Y)

Ik heb ook al tops benoemd, eerder in het topic. En ik heb mogelijk ook al een hint voor mijn lootje. :D :D :D

Maar nog een uitbreiding aan tops:
Verder zie je soms gebruikte westernbitten voor een paar euro. Die zijn ook welkom, mits maat 13-13.5 cm. Een simpele sweet iron watertrens/snaffle heb ik al. Shanks mogen ook (voor fotosessies).
Dit kreeg ik als verlaat verjaardagskadootje en ik ben er erg blij mee. Dan heb je misschien een idee.
Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 09:09

Oh een leuk mondkapje is opsich nog wel welkom, zeker als we die weer langer op moeten. Maar dan wel graag een die niet aan je mond plakt, en waar m'n bril niet van beslaat :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 09:15

Fotografiespulletjes zijn hier ook welkom. :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 09:18

Ik krijg mijn mondkapjes gratis van werk, dus voor mij liever ook geen mondkapjes. Ik kom er inmiddels echt in om.

Ik ga deze week en begin volgende week nog even keihard voor mijn tentamens leren en daarna is het stalktijd. *\o/*

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 09:20

Ik heb mijn lootje ook gekregen gisteren *\o/*

Voor mijn SS, lieve SS mocht je nog vragen hebben of er niet uitkomen en je nog meer vragen over mij hebt dan hoor ik het graag via het beheer :j
Ik wil trouwens dit jaar voor een bonte boom gaan met allemaal gekke dingen erin dus daar zou ik ook blij mee zijn :D

Ik heb nu echt zin om te shoppen :D

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 09:54

Een mondkapje is welkom maar niet perse nodig, ik heb er al behoorlijk veel. Maar een leuk kleurtje of patroon is altijd goed.

Dit model draag ik graag: https://www.sissy-boy.com/heren/mondkap ... o-EALw_wcB

En misschien een rare maar alvast iets voor mijn Santa, Na het ontvangen van mijn pakket open ik pas na 24 uur, ik heb geen immuunsysteem en daarom laat ik pakketten eerst een dag in de schuur liggen. Wellicht onzin, maar het voelt veiliger. Dus alvast m’n excuses maar het duurt iets langer voor ik reageer.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 10:14

Jihaa lootje in m'n inbox!

Mondmaskers hoeven hier niet, ik heb er genoeg :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 10:17

Hoe kon je ook al weer alle berichten van een bepaald persoon zien in een topic?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-21 10:20

Bij de post staat geplaatst... als je daar op klikt krijg je alle berichten van die persoon in dat topic

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 10:24

Vragen jullie je ook altijd af of je wel een leuk lootje bent voor je Santa? _O- Oh ik kan me daar zo druk om maken :=

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 10:29

ynskek schreef:
Bij de post staat geplaatst... als je daar op klikt krijg je alle berichten van die persoon in dat topic

Jaaa, top. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 10:32

Cynn schreef:
Vragen jullie je ook altijd af of je wel een leuk lootje bent voor je Santa? _O- Oh ik kan me daar zo druk om maken :=
Same. :') Ik voel me echt een onwijze zeur, terwijl eigenlijk de enige échte flop is "clutter." Ik ben echt een ster in zooi verzamelen en het overal laten slingeren, dus neerzetdingen koop ik echt heel weloverwogen.

Mondkapjes heb ik al genoeg! :D

Chiren schreef:
Een mondkapje is welkom maar niet perse nodig, ik heb er al behoorlijk veel. Maar een leuk kleurtje of patroon is altijd goed.

Dit model draag ik graag: https://www.sissy-boy.com/heren/mondkap ... o-EALw_wcB

En misschien een rare maar alvast iets voor mijn Santa, Na het ontvangen van mijn pakket open ik pas na 24 uur, ik heb geen immuunsysteem en daarom laat ik pakketten eerst een dag in de schuur liggen. Wellicht onzin, maar het voelt veiliger. Dus alvast m’n excuses maar het duurt iets langer voor ik reageer.
Joh, daar hoef je toch helemaal je excuses niet voor aan te bieden? :(:) Heel begrijpelijk hoor! Better safe than sorry.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 10:42

Mondkapjes hoeven hier eigenlijk niet, draag altijd wegwerp omdat mn bril snel beslaag met een stoffen kapje.

Blij met mn lootje, let the stalkings begin :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 10:44

Mondkapjes is geen enorme must, ik heb er wel nog liggen, maar een leuke vrolijke is altijd welkom :)
Prima toch Chiren! :(:)

Roosch schreef:
Tancreda4 schreef:
Jeeeej lootje!!!

U riep?

<<)