2 vesten en een shirt (goud glitter, voor kerst

Ik vond dat sleetje zo schattig

Die paddenstoel is een bloempot, komt van het voorjaar bij de voordeur staan bij m'n andere maffe schilpadpot.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandarijn schreef:Ik heb vandaag dit gescoord bij de kringloop hier in het dorp.
2 vesten en een shirt (goud glitter, voor kerst), die wit met roze is oversized en megazacht.
[ Afbeelding ]
Ik vond dat sleetje zo schattigstaat nu thuis op een kastje met de kabouter erop.
Die paddenstoel is een bloempot, komt van het voorjaar bij de voordeur staan bij m'n andere maffe schilpadpot.
[ Afbeelding ]
Vjestagirl schreef:Ik heb voor mezelf besloten dat 2025 een no spend jaar moet worden. Ik mag nog wel defecte dingen vervangen, ik mag cadeautjes kopen, en ik mag planten kopen, maar voor de rest geen spullen meer. Dus ik ga heel hard meegenieten met jullie aankopen, maar proberen er zelf geen meer te doen!
JeaDH schreef:Vjestagirl schreef:Ik heb voor mezelf besloten dat 2025 een no spend jaar moet worden. Ik mag nog wel defecte dingen vervangen, ik mag cadeautjes kopen, en ik mag planten kopen, maar voor de rest geen spullen meer. Dus ik ga heel hard meegenieten met jullie aankopen, maar proberen er zelf geen meer te doen!
Goed voornemen! Zou ik ook moeten doen, maar ik ga dat niet volhouden. Ik begin met een maand.