Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Dat het vet hard aan het mot regenen is. Buienradar laat zien dat het droog moet zijn en zelfs de motregen radar zegt dat het droog is.
Hopelijk rond 11 uur wel over...
Bij mij geeft buienradar voor Assen half 11 droog aan. Ook ik wacht tot het droog is
Captain schreef:Loeky01 schreef:Dat ik er nu pas achter kom hoe veel fijner een pittenzak is vs een kruik. Ik wil nu een nog grotere voor mijn hele rug
Ooooh vertel?
_San87_ schreef:Dat één of andere *piep* heeft lopen klooien aan de motor van onze boot (we hebben haar net gekocht), alles naar de knoppen, poelie verkeerd om, water in de kleppen... Vriend en schoonpa zijn nu bijna 6 uur aan t sleutelen. Maar, het lijkt erop dat t gerepareerd kan worden.
Marcella schreef:_San87_ schreef:Dat één of andere *piep* heeft lopen klooien aan de motor van onze boot (we hebben haar net gekocht), alles naar de knoppen, poelie verkeerd om, water in de kleppen... Vriend en schoonpa zijn nu bijna 6 uur aan t sleutelen. Maar, het lijkt erop dat t gerepareerd kan worden.
Poging om te jatten misschien, maar blijf *piep*.
Giolli schreef:Flowery schreef:Overspannen zijn en zo snel mogelijk willen reïntegreren omdat mijn contract bijna afloopt. Continue een conflict in mijn hoofd, gevoel zegt rustig aan doen maar mijn hoofd zegt doorzetten want zonder werk komen zitten als ik mij zo voel is ook bagger (zacht uitgedrukt)
Hou vol.