Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 07:09

Er gaat een wekker met trilfunctie af bij de buren, al een minuut of 10.
Ga je bed uit en zet dat pokkeding uit! Die trillingen gaan hier ook het huis door, ik sliep zo lekker

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 07:35

Loeky01 schreef:
Dat ik er nu pas achter kom hoe veel fijner een pittenzak is vs een kruik. Ik wil nu een nog grotere voor mijn hele rug :')

Ooooh vertel? :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 09:20

Dat het vet hard aan het mot regenen is. Buienradar laat zien dat het droog moet zijn en zelfs de motregen radar zegt dat het droog is.

Hopelijk rond 11 uur wel over...

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 09:39

Zebrastreep schreef:
Dat het vet hard aan het mot regenen is. Buienradar laat zien dat het droog moet zijn en zelfs de motregen radar zegt dat het droog is.

Bij mij geeft buienradar voor Assen half 11 droog aan. Ook ik wacht tot het droog is :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 10:07

lenaa_tje schreef:
Zebrastreep schreef:

Bij mij geeft buienradar voor Assen half 11 droog aan. Ook ik wacht tot het droog is :')

Inmiddels al 11 uur :') nu moet ik richting Gasselte/gieten en daar is het wel droog. Alleen jammer dat ik net behoorlijk doorweekt ben alleen van iets uit de auto halen en er weer indoen. Vervolgens ga ik weer naar binnen regent het al een stuk minder :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 10:10

:') Vreselijk! Sterkte hopelijk houd je het straks wel droog.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 10:45

Dat één of andere *piep* heeft lopen klooien aan de motor van onze boot (we hebben haar net gekocht), alles naar de knoppen, poelie verkeerd om, water in de kleppen... Vriend en schoonpa zijn nu bijna 6 uur aan t sleutelen. Maar, het lijkt erop dat t gerepareerd kan worden.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:29

Captain schreef:
Loeky01 schreef:
Dat ik er nu pas achter kom hoe veel fijner een pittenzak is vs een kruik. Ik wil nu een nog grotere voor mijn hele rug :')

Ooooh vertel? :D

Super makkelijk op te warmen, vormt helemaal perfect naar je lichaam en ik vind de warmte die er af komt persoonlijk prettiger dan een kruik. Kan het echt aanraden!!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 13:30

Mezelf, dat ik gevoelsmatig nergens meer aan toe kom en ik gewoon in bed wil kruipen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 14:11

De vaatwasser die gehemeld is. Ruim 10 jaar oud en hij geeft steeds een f4 melding. Monteur is al eens geweest voor andere dingen dus investeer nu liever in een nieuwe. Maar ja kost weer een hoop geld..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 14:16

_San87_ schreef:
Dat één of andere *piep* heeft lopen klooien aan de motor van onze boot (we hebben haar net gekocht), alles naar de knoppen, poelie verkeerd om, water in de kleppen... Vriend en schoonpa zijn nu bijna 6 uur aan t sleutelen. Maar, het lijkt erop dat t gerepareerd kan worden.

Poging om te jatten misschien, maar blijf *piep*.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 14:20

Loeky01 schreef:

Haha had ik je ook wel kunnen vertellen. Ik slaap elke winter met een pittenkussen en als ik spierpijn heb is zoiets ook ideaal. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 15:55

Marcella schreef:
_San87_ schreef:

Poging om te jatten misschien, maar blijf *piep*.

Nee, monteur van de vorige eigenaar heeft er een potje van gemaakt. Maar het is gerepareerd :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 15:59

Ergenis is nog van gister, maar goeie vriend van me vond het heel erg nodig mij steeds te poken en op m'n reet te slaan. Ben benieuwd hoe ik morgen op kantoor zit

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 18:20

Ik heb al meer dan 10 jaar dagelijks hoofdpijnaanvallen, chronische hoofdpijn dus. Alleen de laatste paar weken zitten er dag tussen dat ik 's ochtends er al mee wakker word en het niet zakt, ook niet met de dingen die normaal wel werken. De laatste keer dat het zó erg was, was toen ik te veel aan het belasten was, maar als dat nu ook zo is zou ik niet meer weten wat ik nog kan veranderen... :( Ik haat mijn lijf

En dan heb ik me overeind gesleept om wat te eten te maken, want alle makkelijke kant en klare opwarm dingen heb ik deze week al opgemaakt, vanwege die hoofdpijn, smaakt het voor geen meter. Zelfs met een lading saus erover niet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 19:17

Aan die vieze mannen die voor de cafetaria zaten. Konden niet eens normaal praten en tegen wie beginnen ze te praten... juist.

Gelukkig is negeren ook een optie :')

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 20:12

Wurgneigingen aan mijn vriendin.. die heeft echt het verantwoordelijkheid van een kleuter.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 20:36

Mijn kerel :+

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 20:48

De school van dochter.
Nadat ze vrijdagochtend er voor niets om 8:20 was, omdat ze vergeten waren door te geven aan de leerlingen dat docent 14 dagen in quarantaine is..
Zie ik vandaag dat ze morgen 40 min rooster heeft.
Ze heeft mentor ge-appt in klassenapp. Die wist ook van niets. Die heeft contact gehad met de roostermaker en het klopt blijkbaar.

Communiceren is daar echt onmogelijk! Dat weet je als school toch vrijdag al? Stuur een mail, zet het op de site en verwittig je leerlingen en docenten bijtijds.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 20:53

Overspannen zijn en zo snel mogelijk willen reïntegreren omdat mijn contract bijna afloopt. Continue een conflict in mijn hoofd, gevoel zegt rustig aan doen maar mijn hoofd zegt doorzetten want zonder werk komen zitten als ik mij zo voel is ook bagger (zacht uitgedrukt) |o

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 20:54

Flowery schreef:
Overspannen zijn en zo snel mogelijk willen reïntegreren omdat mijn contract bijna afloopt. Continue een conflict in mijn hoofd, gevoel zegt rustig aan doen maar mijn hoofd zegt doorzetten want zonder werk komen zitten als ik mij zo voel is ook bagger (zacht uitgedrukt) |o

Hou vol. :(:)

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 21:00

Giolli schreef:
Flowery schreef:

Hou vol. :(:)

Ik doe mijn best :j hele situatie is gewoon ***** en onzeker. Bedrijf stopt er ook nog eens mee volgend jaar dus ik ben een makkelijke om er nu uitgegooid te worden.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 21:04

Daphx93 schreef:
Wurgneigingen aan mijn vriendin.. die heeft echt het verantwoordelijkheid van een kleuter.

:(:) kan je vast oefenen met kleutergedrag

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 21:36

Mensen die in een app groep die niet meer van toepassing is gaan melden dat ze de groep verlaten :? Why? Waarom zou je dat melden :=

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 21:37

Princess_ schreef:
Mensen die in een app groep die niet meer van toepassing is gaan melden dat ze de groep verlaten :? Why? Waarom zou je dat melden :=

Oh ik mieter altijd zelf iedereen er uit als ik de groep zelf gemaakt heb. :=