elnienjo schreef:Ik bedoelde iemand die verbonden was aan Groningen, maar ik heb z'n naam niet onthouden (wel Duits en hij sprak ook met Duits accent)
Alexander Friedrich?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Ik vind het zo lastig dat de ene geleerde echt zoiets anders zegt dan de ander. Het is zo onzeker allemaal nog. Wie moet je geloven?
Popstra schreef:Nou in Amerika gaan paarden shows vanaf mei gewoon weer van start. Ik ben er verbaasd over, ze zijn daar nog lang niet waar wij nu zijn.
Nouja, het is een groot land en een ver van onze bed show natuurlijk maar ik denk dat het best nog een dingetje gaat worden kwa regels per land.
Cer schreef:sureido schreef:Ik vind het zo lastig dat de ene geleerde echt zoiets anders zegt dan de ander. Het is zo onzeker allemaal nog. Wie moet je geloven?
Nou, de meeste mensen geloven degene die het best aansluit bij wat ze zelf vinden
Heb vanochtend weer mn Facebook tijdlijn opgeschoond.. echt werkelijk wat een onzin komt er voorbij van mensen van wie ik het nooit gedacht had
Ze spreken elkaar ook tegen..
"wij worden van onze vrijheid beroofd!!" welke vrijheid? je mag in principe nog overal heen (en dan die cartoon van die legbatterijkippen..)
"Corona is een hoax!" en "het is een plan om ouderen te vermoorden en huizen vrij te maken voor asielzoekers!" - ehm maar als het een hoax is gaat er toch niemand dood aan? Dus hoe dan?
"Bill Gates wil werelddominantie dmv corona" - als ik zo eens lees wat zijn Foundation tot nu toe allemaal heeft gedaan, had hij dat allang kunnen hebben...![]()
_Penotti schreef:
elnienjo schreef:tienus63 schreef:Gommers zit bij Op1.
Hij zegt net dat de r-waarde in Nederland toch weer ligt stijgt.
Het nam af, maar zit volgens hem nu toch weer net onder de de 1.
Tevens zegt hij over de rijen bij Ikea, we moeten toch een keer weer de straat op.
Hij is pessimistisch over de ontwikkeling van een veilig vaccin, hij verwacht dat het nog een jaar of drie kan duren.
Hij benadrukt dat de Nederlander bij de minste klachten thuis moet blijven.
Die duitse medicus/viroloog(?) die nederlands sprak bij fabels&feiten was positiever over het vaccin. Die verwacht dat een bruikbaar vaccin begin volgend jaar al ingezet kan gaan worden.