Het was echt hartstikke druk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Penotti schreef:_Penotti schreef:Verdorie. Nu lekt de thermosstaatknop van de verwarming.
Mijn man moet nu naar de Gamma om een nieuwe te halen.
Hoop maar dat het daar nu niet zo'n gekkenhuis is als dat het van de week geweest zou zijn.
Mijn man is dus net naar de Gamma geweest.
Afgeladen vol, niet normaal zei hij.
Echt zo heeft het toch geen nut die maatregelen.
Natuurlijk zijn wij ook blij dat we een nieuwe thermostaatknop konden kopen. En dus niet alles gesloten is.
Maar ik denk dat de meeste mensen bij de Gamma niet echt iets kapot hebben maar gewoon lekker klussen omdat ze thuis zijn.
Dan krijgen we vast ook wel dat alles gesloten gaat worden en is er dan wat kapot heb je een probleem.
_Penotti schreef:Granoek schreef:Kun je bij gamma niet online bestellen?
Hier is alles gesloten en ik heb nog niet het idee gehad dat ik ergens een levensbedreigend tekort van had dus het is best te doen
Geen idee, zou best kunnen.
Maar als mensen nu eens met verstand gaan winkelen gaat er niets gesloten worden. Nu kun je daar ook op wachten.
En dan kun hoef je geen dagen te wachten met een lekkende knop en dus de verwarming maar uit.
Maar zo ver denken mensen dus niet.
sureido schreef:Saul schreef:Hier in de straat is inmiddels de grens naar België echt gesloten.
En neem aan voor beide kanten nu.
[ [url=m/PtDQwD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker als je in Nederland werkt.
mirim schreef:_Penotti schreef:een idee, zou best kunnen.
Maar als mensen nu eens met verstand gaan winkelen gaat er niets gesloten worden. Nu kun je daar ook op wachten.
En dan kun hoef je geen dagen te wachten met een lekkende knop en dus de verwarming maar uit.
Maar zo ver denken mensen dus niet.
Ik ben het met je eens dat men met verstand te werk moet gaan.
Maar mensen willen en moeten misschien hoognodig hun huis verbouwen of opknappen. En zij hebben daar nu tijd voor. Dan kun je niet verwachten dat die mensen bij zichzelf denken : laat ik maar thuisblijven, want als straks alles op slot gaat kunnen we zelfs geen kapotte kraan meer vervangen ?
Iedereen heeft zijn prioriteiten.
Neonlight schreef:Volgens mij gaan veel van mijn collega's daar de grens over.![]()
Overigens hebben die allemaal een verklaring van de werkgever, alleen als ik die barricade zie zullen hun veel tijd kwijt zijn om erdoor te komen.
Oscar schreef:De ellende is dat iedereen zichzelf Heel Belangrijk vindt en ook het klusje dat gedaan moet worden. Niet banketstaaf bedoeld, maar je bent daar zelf ook een voorbeeld van. Jouw klus kan geen dag wachten, maar anderen vinden dat ook (terwijl jij waarschijnlijk vindt dat het vaak niet zo belangrijk is) en zo ontstaan de rijen. Ontzettend jammer, maar in dit geval geloof ik ook niet meer zo in de zelfregulering.
Shadow0 schreef:mirim schreef:Dan kun je niet verwachten dat die mensen bij zichzelf denken : laat ik maar thuisblijven, want als straks alles op slot gaat kunnen we zelfs geen kapotte kraan meer vervangen ?
Ik zou echt niet weten waarom je dat niet van mensen kunt verwachten. Zo werkt het, dit is de situatie.
Warboel schreef:Mijn oma woont in een verpleeghuis. Ze is niet dement, maar wel een beetje in de war soms. Ze vindt het echt verschrikkelijk dat ze nu geen bezoek mag ontvangen want de dagen duren zo verschrikkelijk lang voor haar...
dus m’n oom had een idee:
[ [url=m/3NmjE1.jpg]Afbeelding[/url] ]
PSvanLot schreef:mirim schreef:
Ik ben het met je eens dat men met verstand te werk moet gaan.
Maar mensen willen en moeten misschien hoognodig hun huis verbouwen of opknappen. En zij hebben daar nu tijd voor. Dan kun je niet verwachten dat die mensen bij zichzelf denken : laat ik maar thuisblijven, want als straks alles op slot gaat kunnen we zelfs geen kapotte kraan meer vervangen ?
Iedereen heeft zijn prioriteiten.
Mensen willen ook dingen in huis hebben, zoals ik, als we echt nog meer beperkingen gaan krijgen.
Ik heb afgelopen week bij sluitingstijd ook verf, behang etc gehaald uit voorzorg.
Wat ik verwacht? Dat de bouwmarkten dicht gaan voor bezoekers en dat enkel bedrijven er nog kunnen kopen met een bedrijfspas etc.
PSvanLot schreef:Mensen willen ook dingen in huis hebben, zoals ik, als we echt nog meer beperkingen gaan krijgen.
Ik heb afgelopen week bij sluitingstijd ook verf, behang etc gehaald uit voorzorg.
Wat ik verwacht? Dat de bouwmarkten dicht gaan voor bezoekers en dat enkel bedrijven er nog kunnen kopen met een bedrijfspas etc.