Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 22:45

Ghostattack schreef:
Mkango schreef:
Ik zit gelukkig “maar” in Engeland, dus als er iets in een weekend valt, zou ik het wel tof vinden!

Zelfde aanbod hier, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ik reis ook gerust naar het buitenland voor concerten/festivals overigens :+

Ik voorzie een Boktmeeting (of een eigen topic). <<) Moet ook altijd wel lachen, toen ik vijftien was, zat ik echt in zo’n punk/goth/altofase, tegenwoordig heb ik een wat klassiekere kledingstijl en draag ik graag hoge hakken, en iedereen is altijd stomverbaasd als ik dan laat vallen dat ik van metal houd en die fase gehad heb. :') Er is één vriendin die ik ken van na die tijd, die het zich wel kon voorstellen.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 22:56

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 23:17

Bakje van de tv

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-20 23:17

fleurtjeuh schreef:
Het is pasta met tomatensaus, dus koken nu de pasta erbij en de saus is weer aan het opwarmen.
Maar ben wel serieus hangry nu...
+ Ik hou er echt biet van om voor jan met de korte achternaam te wachten terwijl ze dus schijnbaar aan het shoppen waren ofzo..
Vind het gewoon egoïstisch, doe op zn minst moeite om niet dikke anderhalf uur te laat te komen...
Ik heb gewoon gewerkt vandaag en morgen is weer een werkdag dus ik wil vroeg naar bed.. leuke avond zo..

Volgende keer lekker als ze er bijna zijn zeggen dat je ineens niet meer kan. Kijken hoe ze dan reageren.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 23:45

Dat mijn vriend zeer waarschijnlijk een burn-out of depressie heeft (volgens zijn huisarts is het t zelfe) -O- ;(

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 23:46

Ik zou een andere arts zoeken. Het zijn heel verschillende dingen. En ze vragen ook andere behandelingen.

Sterkte!

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 23:50

poes schreef:
Ik zou een andere arts zoeken. Het zijn heel verschillende dingen. En ze vragen ook andere behandelingen.

Sterkte!

Heb ik ook tegen mijn vriend gezegd (zeker omdat dit ook op de site van de ggz staat) gelukkig heeft hij maandag een gesprek bij het ggz, dus ik neem aan dat die arts wel het verschil gaat uitleggen
Zijn huisarts zei: “een burn out is een moderne term verzonnen en komt uit de filmindustrie, in de psychologie en wetenschap bestaat deze term niet”

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 23:53

U ok. Gelukkig ben ik zelf niet opgeleid in psychologie... O wacht :D

Ik vond deze het mooi samenvatten: de depressie kan wel opstaan maar wil niet, de burn out wil wel opstaan maar kan niet. Burn out is in eerste plaats een energiestoornis gerelateerd aan werk of verplichtingen zeg maar. Depressie is heel anders.

black_kelpie

Weer terug in het ziekenhuis ;(

poes

Oei beterschap Kelpie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 23:56

Beterschap!

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 23:59

poes schreef:

Ik vond deze het mooi samenvatten: de depressie kan wel opstaan maar wil niet, de burn out wil wel opstaan maar kan niet. Burn out is in eerste plaats een energiestoornis gerelateerd aan werk of verplichtingen zeg maar. Depressie is heel anders.

Dank je, de burn out herken ik inderdaad mijn vriend in (en hijzelf ook) dus ik ben erg benieuwd wat de Arbo arts en ggz arts maandag zegge

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 00:09

poes schreef:

NAv een zeer goede opmerking via pb: ik bedoel hier geenszins mee dat depressie een ‘keuze’ is. Depressie is een ziekte die zich fysiek en mentaal uit en het kan iedereen overkomen. Grote dank voor de opmerking!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 03:37

Mkango schreef:
Beterschap!

poes schreef:
Oei beterschap Kelpie!

Thanks dames. Gelukkig hebben ze een constructie bedacht waardoor ik wel weer naar huis kon, zij het met een aansluiting voor een infuus. Weer opgenomen worden is slecht voor mijn mentale gezondheid :=

Nu kan ik alsnog niet slapen, maar hey...

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 04:51

Beterschap BK!!

Ik ergerde mij vanmorgen vooral aan de idioot die kennelijk nogal op zijn p*k getrapt was dat ik invoegde vanaf de invoegstrook (ik dacht dat die dingen daarvoor waren, maar blijkbaar niet). Meneer vond het nodig mij via de vluchtstrook in te halen, zijn auto voor de mijne te smijten en in de ankers te gaan.... juist BOEM!! Ik kon echt niet meer remmen.
Gelukkig ging het allemaal niet zo hard en heb ik een dikke bull-bar voorop (ik vond hem ook nogal dapper in zijn Suzuki Jimny, maar dat terzijde) dus ik heb geen schade. Alleen een beetje zwarte verf eraan wat er eerst niet zat. :+

Maar wat een opgewonden standje was dat zeg! Scheldend en tierend die auto uit komen, ik ben mooi blijven zitten met de deuren op slot en mijn raam op een kier. Heb door de kier met hem gesproken en hij wilde mijn rijbewijs nummer, dus dat heeft hij over geschreven, net als mijn voornamen (achternaam is hij vergeten :') ) en mijn kenteken. Ik heb zijn gegevens opgeschreven en toen scheurde hij er weer vandoor. Idioot!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 08:44

Barramundi schreef:
Beterschap BK!!

Ik ergerde mij vanmorgen vooral aan de idioot die kennelijk nogal op zijn p*k getrapt was dat ik invoegde vanaf de invoegstrook (ik dacht dat die dingen daarvoor waren, maar blijkbaar niet). Meneer vond het nodig mij via de vluchtstrook in te halen, zijn auto voor de mijne te smijten en in de ankers te gaan.... juist BOEM!! Ik kon echt niet meer remmen.
Gelukkig ging het allemaal niet zo hard en heb ik een dikke bull-bar voorop (ik vond hem ook nogal dapper in zijn Suzuki Jimny, maar dat terzijde) dus ik heb geen schade. Alleen een beetje zwarte verf eraan wat er eerst niet zat. :+

Maar wat een opgewonden standje was dat zeg! Scheldend en tierend die auto uit komen, ik ben mooi blijven zitten met de deuren op slot en mijn raam op een kier. Heb door de kier met hem gesproken en hij wilde mijn rijbewijs nummer, dus dat heeft hij over geschreven, net als mijn voornamen (achternaam is hij vergeten :') ) en mijn kenteken. Ik heb zijn gegevens opgeschreven en toen scheurde hij er weer vandoor. Idioot!

Zo dan.. Wat een gek op de weg.
Inhalen, afsnijden en remmen :roll: zonder denken aan alle gevaren die dat met zich mee kan brengen, ook voor zichzelf..
Ik hoop dat hij wel veel schade aan de achterkant heeft gemaakt, wat een pannenkoek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 08:48

Buikpijn… :roll:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 09:32

Dat ik mij echt niet lekker voel maar heb een college zometeen. En wil degene waarmee ik samenwerk absoluut niet teleurstellen. Maar ik werd gister in het college ook al niet lekker. Helemaal trillen en koud enzo.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 09:48

Barramundi schreef:
Beterschap BK!!

Deze actie serieus met een Jimny ? :wow: :')
Ik krijg hier een beeld bij. Zo'n heerlijk bakbeest met bull-bar en dan die Jimny … :=

Begrijp je ergernis volkomen, maar was een leuk begin van de dag voor mij. Thanks ! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 09:49

Barramundi schreef:
Beterschap BK!!

^)
Piep piep hoi!

DAT is nu echt het calimero-effect. Wat een sneu en levensgevaarlijk kereltje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 09:57

Dat m'n oortjes niet noise cancelling genoeg zijn en ik mega overprikkelt raak van irritante collega's die hun bek nooit kunnen dicht houden. Ben blij dat ik hier wegga. Ook omdat ik de hele dag vluchtplannen mag maken (zon 300 a 400 stuks in totaal)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 11:19

Aan mijn mental breakdown en aan mezef :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 11:29

Dat de verhuurder nog steeds niet de verklaring heeft opgestuurd en ik heb hem vandaag nodig. Anders kan ik dag zeggen tegen mijn droomhuis. Zo nog maar een keer bellen |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 11:31

Lau schreef:
Dat de verhuurder nog steeds niet de verklaring heeft opgestuurd en ik heb hem vandaag nodig. Anders kan ik dag zeggen tegen mijn droomhuis. Zo nog maar een keer bellen |o

-O- _-:(
Ik zou ook even een belletje plegen naar de andere kant, die het moet ontvangen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 11:32

Anoniem schreef:
Lau schreef:

-O- _-:(
Ik zou ook even een belletje plegen naar de andere kant, die het moet ontvangen.

Gister al gedaan mocht het niet lukken moet ik even bellen.