Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Maar weet je zeker dat je opgelicht bent? Want dan kan je aangifte doen. Heb ik paar jaar geleden ook gedaan. Is helaas niks uit gekomen maar als niemand het doet wordt het nooit beter natuurlijk.
SweetVanille schreef:IHN schreef:Bij 3 aangiftes wordt de bankrek van de persoon opgeheven.
Waar heb je dat weg?
Kan helemaal niet.
Ineke2 schreef:Een bankrekening kan echt niet zomaar worden opgeheven. Misschien bedoel je dat het word geblokkeerd om te gebruiken via MP?
Dalena wat vervelend zeg![]()
Om wat ging het als ik vragen mag?
Heb je behalve naam en rekeningnummer meer gegevens of niet?
_Penotti schreef:SweetVanille schreef:Bij 3 aangiftes wordt de bankrek van de persoon opgeheven.
Kan ik me ook niet voorstellen.
Als je dan iemand een oor aan wilt naaien doe je met 3 man een aangifte en is de bankrekening geblokkeerd.
bigone schreef:Voor de gewone burger die voor een bedrag tot ongeveer 100 euro is opgelicht word zeer weinig gedaan. Zelf meegemaakt , enkele keren heb ik door onorthodoxe maatregelen mijn gekochte of geld terug gehad maar de keer dat het niet lukte aangifte gedaan. Overduidelijk bewijs aangeleverd maar helaas. Ze seponeren gewoon na een half jaar omdat er tegen die persoon, ondanks het bewijs, maar één aangifte kwam.
geerte schreef:Net weer wat stom. Ik heb een bod geaccepteerd. Hierna vraagt de persoon naar een mankement die duidelijk in de advertentie staat. Koper geeft zelf toe dat een een klein mankement is en probeert wat van de prijs af te halen vanwege het mankement. Ben ik nu raar dat ik dat niet correct vind.
Alja schreef:Vind het zo moeilijk om aardig te blijven als iemand naar de minimale prijs vraagt als de prijs in de advertentie staat en het bieden uit