mvdende schreef:MyWishMax schreef:Ik vind het wel erg snel klagen, mvdende. Het was bij de kruidvat maar 2 werkdagen ipv 1 en dat is heel normaal in deze tijd. Het ligt er ook maar aan hoe snel een winkel de bestelling verwerkt en mijn ervaring met de kruidvat is daar niet zo heel goed mee.
Als er tijdens het bestelproces staat: leverdatum "de volgende dag" dan ga ik er vanuit dat het dan ook komt die dag. Ik had het ook NU nodig. Daarom in eerste instantie ook naar een fysieke kruidvat gegaan om het daar te halen. Maar €10 duurder in de winkel dan online, dus in de winkel staande, online besteld. Geloof me, ik had het liever voor de online prijs in de winkel opgehaald.... kan het nu gaan terug brengen, want niet meer nodig......had 2 artikelen besteld, houd er dan wel 1, maar die 2e gaat mooi terug...
Ik snap niet waarom het nu zo vaak fout gaat met post nl..... geen corona, geen black friday, geen sinterklaas/ kerst en dat soort cadeautjes dagen. Gewoon een normale week en nog krijgen ze het tot 2 keer toe voor elkaar niet optijd te leveren.
Misschien moet je er gewoon van uit gaan dat je er minimaal 1 dag bij optelt, dus volgende dag=over 2 dagen. Helemaal omdat ik je met regelmaat klachten zie posten hier op bokt, dan ben je minder snel teleurgesteld.