Ik denk wel dat ik de TC trui met Ceviche erop wegdoe of verstop want ik krijg steeds zin in ceviche ervan. Nondeju.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bayja schreef:Oooh dat luipaardbroekje met blouse staat echt heel mooi Lautje!
Wauw die poncho van Synne vind ik echt supergaaf!! Soms
Toch jammer dat ik geen meisje heb om aan te kledenalhoewel, ik word nu al arm van jongenskleding
Heftig van die leerling zeg, pittig.
Gave aankopen Britt!
Hier ook schandalig geshopt gisteren en vandaag. Alle kraamkadobonnen opgebruikt en ook het verkoopbudget van alles wat ik verkocht had gebruikt
Zal vanavond even foto maken.
MarcoBorsato schreef:Of een nieuw tabblad openen en het handmatig te doen.
Wij gaan chique de friemel ontbijten bij de HEMA in de CarlijnQ knit. Zo verzot op dat ding.
M_i_R schreef:Britt, wauw!!! Super leuk, die octo’s zijn tof. Ik zat er ook al op te azen. Eens verder zoeken.
MB waar ben jij op insta? Ik zoek elke keer naar de foto’s van Oot en kan niks vinden![]()
Ben benieuwd Bayja! Kom maar door!
En Synne ziet er weer beeldig uit, onwijs leuk gematcht! Vind de combi van kopen en maken ook leuk. Dat is mijn doel. Dure items die ik te prachtig vind, kopen en dan aanvullen met zelfgemaakte items om gemiddeld genomen de kosten wat lager te houden.
Keet schreef:Ja is zulke fijne stof. Alleen weinig winkels waar hij fysiek verkocht wordt. Ik ga ervoor naar Almere