lieveli schreef:Nee Oomens, we gaan je poo niet raten
Ik zeg vijf reeten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
watchthesky schreef:Oomens
Opzettelijk zou ik zoiets niet doen hoor lieveli, ik hou echt totaal niet van kinderen, maar ze expres fysiek iets aandoen vind ik niet nodig. Uiteindelijk is het kind ook maar het product van (de opvoeding of gebrek daaraan van) zijn of haar ouders.
De zestienjarige ik schrok gewoon behoorlijk en had het kind al laten vallen voor ik het wist.
Achterom schreef:Ik heb er jaren om lopen drammen bij mijn man, maar hij durfde het ook niet echt denk ik. Terwijl er genoeg mannen om ons heen zijn die het hebben laten doen en weinig last hadden.
Toen eenmaal bleek dat bij mij het broedhok er uit moest, wilde hij uit een gevoel van solidariteit alsnog een knipje laten zetten. Dat vond ik lief, maar niet nodig
Mars schreef:Ik heb ook zo t idee dat mochten mannen zwanger kunnen raken er een abortushoek in elke Kruitvat zou zitten
oomens schreef:Ibbel schreef:Mannengriep bestaat hèHet is aangetoond dat mannen echt zieker zijn van hetzelfde virus dan vrouwen.
Uiteraard bestaat dat. Jullie denken toch niet serieus dat mannen allemaal aanstellers zijn?
oomens schreef:Mars schreef:Ik heb ook zo t idee dat mochten mannen zwanger kunnen raken er een abortushoek in elke Kruitvat zou zitten
Nietes. Ik ken geen man die de weg kan vinden in de Kruidvat. Beter doen ze die abortushoeken dan op plaatsen waar mannen graag komen. Bij de frituur, of in een café ofzo, of voor het bierschap in de supermarkt, of in de voetbalkantine.
oomens schreef:Palmera schreef:Ach, ik ben ook niet afgehaakt bij 'algehele narcose met alle risico's en gevolgen van dien'
Dat is dan ook een stuk minder angstaanjagend. Voor een algehele narcose zetten ze de naald doorgaans niet in je balzak, toch?
oomens schreef:Mars schreef:Ik heb ook zo t idee dat mochten mannen zwanger kunnen raken er een abortushoek in elke Kruitvat zou zitten
Nietes. Ik ken geen man die de weg kan vinden in de Kruidvat. Beter doen ze die abortushoeken dan op plaatsen waar mannen graag komen. Bij de frituur, of in een café ofzo, of voor het bierschap in de supermarkt, of in de voetbalkantine.
Palmera schreef:Nee, maar ik had kunnen sterven op de operatietafel.