[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 01:14

lieveli schreef:
Nee Oomens, we gaan je poo niet raten :')

Ik zeg vijf reeten.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 01:30

DeMolenhoek schreef:
Als die 2 weken niet konden lopen gok ik dat ze de noten hebben meegekraakt ofzo... :')

Of mannengriep!

Ik ken maar 1 man met knipjes, nou ja... misschien meer maar deze heeft het verteld en die vond het meevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 01:42

Smallheal schreef:
Ik zou als manzijnde ook afhaken bij het stuk '2 injecties in je ballen' geloof ik :))

Daar haakte mijn vriend dus bij af.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 02:56

watchthesky schreef:
Oomens _O-

Opzettelijk zou ik zoiets niet doen hoor lieveli, ik hou echt totaal niet van kinderen, maar ze expres fysiek iets aandoen vind ik niet nodig. Uiteindelijk is het kind ook maar het product van (de opvoeding of gebrek daaraan van) zijn of haar ouders.
De zestienjarige ik schrok gewoon behoorlijk en had het kind al laten vallen voor ik het wist.

Ik denk dat als je als 16 jarige ineens iemand hebt die aan je borsten zit dit een heftigere schok is dan voor een volwassen vrouw ook eigenlijk := Tenminste dat zou ik hebben.

Ik denk niet dat mijn vriend een knip zou willen laten zetten. Vind ik erg laf overigens, inderdaad omdat je als vrouw vele jaren leed mag doorstaan omdat je toevallig geboren bent met broedhok, dat weekje last dat hij er dan van heeft wil ik hem heus wel kopjes thee komen brengen hoor, zo ben ik dan ook weer wel :+
Maar ik zag een tijdje terug een test dat Humberto Tan een apparaat op zijn buik kreeg dat hem ging laten voelen wat voor menstruatiepijn vrouwen ervaren. Hij was echt verbijsterd en geloofde gewoon niet dat het echt zo erg was omdat hij niet kon begrijpen dat vrouwen met zulke pijnen gewoon doorlopen slash geacht worden normaal deel te nemen aan de maatschappij. (Als in, hij geloofde het wel, maar snapte dus echt niet dat we niet met zijn allen meer erkenning hebben voor menstruatieleed.)

Dus ja, ik denk echt dat veel mannen het inderdaad gewoon niet snappen :oo

sanso

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 06:32

Ik kan menstruatiepijn ook niet echt uitleggen aan vriend. Ik kan het niet echt ergens mee vergelijken waar hij last van zou kunnen hebben. Hij weet wel dat het een hel is maar ik denk niet dat hij écht doorheeft hoe erg de krampen zijn.

Hij haakte inderdaad ook af bij de verdoving. De rest boeit hem niet maar die verdoving...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 08:50

Mijn man zou het denk ik wel doen als ik echt zou aandringen, maar dat doe ik niet. Het moet vanuit hem komen.

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 09:52

Mijn vriend is vorig jaar gesteriliseerd. Is absoluut geen mieperd maar heeft er wel even een paar dagen flink last van gehad.
Maar de ingreep An sich stelt weinig voor

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 10:14

Palmera schreef:
Ach, ik ben ook niet afgehaakt bij 'algehele narcose met alle risico's en gevolgen van dien' ;)

Dat is dan ook een stuk minder angstaanjagend. Voor een algehele narcose zetten ze de naald doorgaans niet in je balzak, toch?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 12:17

Ik heb er jaren om lopen drammen bij mijn man, maar hij durfde het ook niet echt denk ik. Terwijl er genoeg mannen om ons heen zijn die het hebben laten doen en weinig last hadden.
Toen eenmaal bleek dat bij mij het broedhok er uit moest, wilde hij uit een gevoel van solidariteit alsnog een knipje laten zetten. Dat vond ik lief, maar niet nodig :+

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 12:39

Achterom schreef:
Ik heb er jaren om lopen drammen bij mijn man, maar hij durfde het ook niet echt denk ik. Terwijl er genoeg mannen om ons heen zijn die het hebben laten doen en weinig last hadden.
Toen eenmaal bleek dat bij mij het broedhok er uit moest, wilde hij uit een gevoel van solidariteit alsnog een knipje laten zetten. Dat vond ik lief, maar niet nodig :+

Mannen... _O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 12:46

sanso schreef:
Mannen... _O-

-O-
Jullie hebben makkelijk praten. Wacht maar tot jullie een keer mannengriep krijgen, dan piepen jullie wel anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 12:50

_O-

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 12:51

Mannengriep bestaat hè :j Het is aangetoond dat mannen echt zieker zijn van hetzelfde virus dan vrouwen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 12:56

Ibbel schreef:
Mannengriep bestaat hè :j Het is aangetoond dat mannen echt zieker zijn van hetzelfde virus dan vrouwen.

Uiteraard bestaat dat. Jullie denken toch niet serieus dat mannen allemaal aanstellers zijn? ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 12:58

Als t bij bij een kwestie was van een paar prikjes down under en een knipje had ik er al lang en breed voor gegaan :D Spiraal zetten elke 5 jaar lijkt me rotter.

Ik heb ook zo t idee dat mochten mannen zwanger kunnen raken er een abortushoek in elke Kruitvat zou zitten :=

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:01

Als mannen degenen waren die zwanger raakten was de wereld sowieso niet overbevolkt _O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:05

Mars schreef:
Ik heb ook zo t idee dat mochten mannen zwanger kunnen raken er een abortushoek in elke Kruitvat zou zitten :=

Nietes. Ik ken geen man die de weg kan vinden in de Kruidvat. Beter doen ze die abortushoeken dan op plaatsen waar mannen graag komen. Bij de frituur, of in een café ofzo, of voor het bierschap in de supermarkt, of in de voetbalkantine.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:22

oomens schreef:
Ibbel schreef:

Uiteraard bestaat dat. Jullie denken toch niet serieus dat mannen allemaal aanstellers zijn? ;)

Nou, mijn man speelt wel altijd een beetje voor stervende zwaan, hoor :=
Bij een verkoudheid is hij al een bijna stervende :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:23

Ibbel schreef:

Is ondertussen al achterhaald :D

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:24

Hier ook ja. Inclusief zielig stemmetje alsof hij zijn werk aan de lijn heeft om extra ziek te klinken als hij afbelt :') Een verkoudheid is dan inderdaad een bijna dood ervaring.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:26

oomens schreef:
Mars schreef:

Nietes. Ik ken geen man die de weg kan vinden in de Kruidvat. Beter doen ze die abortushoeken dan op plaatsen waar mannen graag komen. Bij de frituur, of in een café ofzo, of voor het bierschap in de supermarkt, of in de voetbalkantine.

Ja daar heb jij weer een punt, gemak dient de mens enzo :D

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:27

oomens schreef:
Palmera schreef:
Ach, ik ben ook niet afgehaakt bij 'algehele narcose met alle risico's en gevolgen van dien' ;)

Dat is dan ook een stuk minder angstaanjagend. Voor een algehele narcose zetten ze de naald doorgaans niet in je balzak, toch?

Nee, maar ik had kunnen sterven op de operatietafel. :+
oomens schreef:
Mars schreef:

:')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:44

Overigens heb ik nog nooit algehele narcose gehad maar lijkt me veeel enger Iets met controlfreak etc

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:45

Even wat anders.

Waarom moeten kinderen altijd zo gillen? :x
Van mezelf weet ik dat ik echt nooit gilde. Ja soms roepen maar dat was meer omdat mijn shet niet meer dan 2 dagen na elkaar gereden wou worden en dus dag 3 zich niet liet pakken. _O- (al snap ik nu ik wat ouder ben best goed waarom die shetjes niet altijd zin hebben.)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:45

Palmera schreef:
Nee, maar ik had kunnen sterven op de operatietafel. :+

Merk je daar iets van?
Echt, het idee dat men iets in je balzak steekt is behoorlijk angstaanjagend, en misschien nog wel angstaanjagender dan een heel kleine kans om te sterven zonder dat je daar zelf bij bent. Helemaal als je, om weer terug on topic te komen, toch geen kinderen achterlaat die van je afhankelijk zijn.

*edit: {:)-:( {:)-:( gillende luchtalarmpjes in de trein -:(-
Laatst bijgewerkt door oomens op 06-01-19 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt