Wij hebben nu nog de kleertjes in de lades van de commode liggen. Op zich gaat dat kwa ruimte prima, maar ik merk wel dat ik snel het bovenste van de stapel pak. Het wordt tijd voor een hangkast!
simongek
Geplaatst: 23-09-17 21:37
In de comode heb ik nog zijn ondergoed en sokken.
Lade met luiers. Hopelijk binnenkort verleden tijd
En 1 lade met puzzels en boekjes etc.
Zijn kledingkast heeft links een hang gedeelte en rest diverse planken. Lekker veel ruimte maar ook wel nodig en die combi van hang en leg vind ik wel handig.
Ik heb zo'n grote commode dat zijn kleren er allemaal in passen, tenminste; de maat die hij draagt. Heb 4 grote lades - bovenste met luiers, doekjes, zalfjes en dat soort spul - tweede met rompers, t-shirts, longsleeves en truien - derde met korte broeken, lange broeken en hydrofielen - vierde met slaapzakken en beddengoed
Vandaag regenlaarzen voor meneer gekocht, hij is er intens blij mee hahaha
simongek
Geplaatst: 23-09-17 22:44
Mooie laarzen. Welke maat heeft hij. Lijken zo groot
Liselot
Geplaatst: 23-09-17 22:44
Maat 25, ze zijn ietsje ruim hoor. Maar anders moet ik over een maandje weer nieuwe halen omdat hij eruit is Zijn schoenen van Bunnies zijn 24 en die kunnen nog net. Meneer leeft op grote voet
Ze zijn inderdaad wat hoger dan bergstein, wel even soepel. Wat vooral beter paste was dat ze smaller gesneden zijn, die van bertstein vallen hem uit en deze niet
Gister Giesswein sloffen voor gups gekocht. Wat een fijne kwaliteit zeg. Wilde eerst die van Bergstein maar kan ze niet in een winkel in de buurt vinden. Maar Giesswein is een goed alternatief
Liselot, die laarzen zijn zó leuk inderdaad! Over grote voet gesproken... zoontje van m'n beste vriendin is 2,5 en heeft maat 27. Mijn zoon is 7 en heeft net maat 32
Store of daydreams Laren al geprobeerd Lautje? Volgens mij zag ik m daar. Die teckeltjas hadden ze daar ook, die is echt zó leuk! Helaas mijn meisje echt nog te klein daarvoor
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-17 11:20
Die heb ik al in blauwe variant, maar wil ik evt ook nog in deze kleur ja.... Maar het is een andere. Die ik wil heeft alleen de hoofden er op staan.