Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie25501 schreef:Ik vraag mij af hoe de begindatum van een oorlog bepaald wordt?
khirshanta schreef:Dat valt heel erg mee, voor een keertje, zeker bij lagere doseringen (vrij verkrijgbaar bij drogist).
Wanneer je het vaker inneemt, moet je bij elke nsaid een maagbeschermer innemen.
c_alsemgeest schreef:khirshanta schreef:Dat valt heel erg mee, voor een keertje, zeker bij lagere doseringen (vrij verkrijgbaar bij drogist).
Wanneer je het vaker inneemt, moet je bij elke nsaid een maagbeschermer innemen.
Onderschat ibuprofen niet...
Dat het vrij verkrijgbaar is geworden heeft imo meer te maken met vrijgegeven patenten dan dat het een extreem veilig middel is. Onveilig is het ook niet maar het is een middel die flinke bijwerkingen kan hebben als je er gevoelig voor bent of iets mankeerd. Het is niet te vergelijken met een vitaminepilletjeen ik zou het sowieso niet te vaak op de lege maag innemen.
SavannahNx schreef:Google gaf me niet echt antwoord alleen de werking en waarvoor het was. Of ik heb het in de verkeerde context getypt dat zou kunnen
Trui schreef:Mensen zeggen dat er 1 ware is hier op de aardbol.
Maar watnou als het 'lot' wil dat jullie elkaar in dit geval op een feest ontmoeten maar dat jij toch besluit niet te gaan en je hem misloopt? Ben je hem dan kwijt en blijf je dan altijd alleen?
Maar watnou als het 'lot' wil dat jullie elkaar in dit geval op een feest ontmoeten maar dat jij toch besluit niet te gaan en je hem misloopt? Ben je hem dan kwijt en blijf je dan altijd alleen?
iiSunshine schreef:kan ik mozzarella van 18/8 nog eten? en ja, 2 maand geleden kwam ik ook met die vraag, maar die was al 3 weken over datum en hebben we toen weggegooid. nu twijfel ik, maken die 3 dagen echt zoveel uit?
iiSunshine schreef:kan ik mozzarella van 18/8 nog eten? en ja, 2 maand geleden kwam ik ook met die vraag, maar die was al 3 weken over datum en hebben we toen weggegooid. nu twijfel ik, maken die 3 dagen echt zoveel uit?
Macs schreef:iiSunshine schreef:kan ik mozzarella van 18/8 nog eten? en ja, 2 maand geleden kwam ik ook met die vraag, maar die was al 3 weken over datum en hebben we toen weggegooid. nu twijfel ik, maken die 3 dagen echt zoveel uit?
Haha vergeet jij zo vaak je mozzerella? Die is hier geen dag veilig
Ik zou het gewoon eten