Argai schreef:In de trand van scheten laten; als ik in het openbaar ben en ik voel een scheet drukken dan ga ik bij de dichtstbijzijnde jongen staan en laat ik hem zachtjes eruit komen. Daarna loop ik weer weg
Bedankt voor de slappe lach
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Frankaas schreef:Confession: Ik heb een onzettende haat aan kinderen, terwijl ik zelf ook nog maar 15 ben.
poetser schreef:Confession, ik krijg de kriebels van die topics waar de ts vraagt " Tips en advies welkom, alsjeblieft geen haat" Ten eerste neem ik een topic al niet serieus dan en ten tweede komt dat op mij over als een bekentenis dat ts weet dat ze verkeerd bezig is en niet van plan is dat te veranderen.

MayDayParade schreef:Mijn moeder heeft een vriendin die bij ons alleen maar bronwater drinkt omdat ze het kraanwater bij ons zoooooooo smerig vind. Maar elke keer voor ze komt vullen we een spa fles met kraanwater en zetten we hem in de koelkast.
Elke keer dat ze hier is begint ze weer over hoe veel beter spa is dan ons kraanwater
MayDayParade schreef:Mijn moeder heeft een vriendin die bij ons alleen maar bronwater drinkt omdat ze het kraanwater bij ons zoooooooo smerig vind. Maar elke keer voor ze komt vullen we een spa fles met kraanwater en zetten we hem in de koelkast.
Elke keer dat ze hier is begint ze weer over hoe veel beter spa is dan ons kraanwater
Jullie kunnen soms zulke rare/foute zinnen schrijven, dat ik echt denk van serieus?
Damned schreef:Ik heb een hekel aan het taalgebruik van de gemiddelde bokker/NederlanderJullie kunnen soms zulke rare/foute zinnen schrijven, dat ik echt denk van serieus?
Niet dat ik, of wij Belgen, zoveel beter schrijven, we maken gewoon andere fouten
Confession 2: ik heb bij het typen van dit bericht extra op mijn grammatica gelet
Ik vind echt dat Belgen netter schrijven. Nederlanders schrijven echt domme fouten en gewoon onzorgvuldig taalgebruik. Belgen lijken wel consciëntieuzer en punctueler dan Nederlanders.