Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 22:03

Argai schreef:
In de trand van scheten laten; als ik in het openbaar ben en ik voel een scheet drukken dan ga ik bij de dichtstbijzijnde jongen staan en laat ik hem zachtjes eruit komen. Daarna loop ik weer weg B-)

:') :') :')
Bedankt voor de slappe lach _/-\o_

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 23:50

Frankaas schreef:
Confession: Ik heb een onzettende haat aan kinderen, terwijl ik zelf ook nog maar 15 ben :').

Confession: Ik kan absoluut niet tegen die uitdrukking :o

Ik heb een hekel aan... Of Ik haat... maar niet door elkaar!

Brrr.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 23:51

Ik haat zo'n uitdrukking omdat ik mij dan gelijk weer 20 jaar ouder voel en de 'hippe' woorden ontgroeid ben :')

Het woord 'chillax' was al genoeg om weer een grijze haar te ontdekken haha
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 02-10-15 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

LSnuitje

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 23:52

confession; mijn avondeten gisteren bestond uit een hele citroencake :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 08:15

Frankaas schreef:
Confession: Ik heb een onzettende haat aan kinderen, terwijl ik zelf ook nog maar 15 ben :').

En je bent zelf nog een dwarse pubber.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 08:33

Britta31 schreef:
Frankaas schreef:

En je bent zelf nog een dwarse pubber.

Wat is dit nu weer voor opmerking? Het is haar confession. Het is helemaal niet vreemd dat iemand een hekel heeft aan kinderen

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 08:39

Weer dat veroordelen.. :roll:

Confession: ik heb net met een plak citroencake ontbeten in plaats van m'n boterhammen met pindakaas, ik ben een slecht mens!

Confession: ik ga kijken op een stalling voor m'n paard en vind het heeeul spannend, misschien ben ik ook bang om het feit dat ik een luchtzuiger heb en niet iedereen daarop zit te wachten vanwege de fabels :n

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 09:17

Confession... had al op stal horen te zijn maar ben nog niet aangekleed...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 10:50

Frankaas schreef:

Dit. Bij mij komt het vooral Door mijn broertje en zusje, van 9, die nog steeds gevoerd moeten worden tijdens het avondeten. Als je mijn broertje ook maar één keer per ongeluk aanraakt, begint hij te krijsen. Hij heeft de wc stuk gemaakt omdat hij na een hele dag op de playstation even op de tab moest. En m'n moeder is dan van 'O..niet meer doen hoor..'
Terwijl ik een klap voor mijn hoofd kreeg als ik met mijn ogen rolde, of *met een zweepje, niet heel hard hoor* een tik op mijn vinger kreeg als ik met mijn handen at. Echt afschuwelijk!!

En ja het zit me nogal hoog :+

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 11:15

Spoiler:
mijn relatie loopt niet goed en ik wil een soort break maar heb werkelijk waar geen idee hoe ik dat aan moet kaarten

Ik ben al een tijdje aan het "diëten" met resultaat en iedereen vind het super knap. Wat ze niet weten is dat ik soms onwijs toegeef aan eet buien. En dan in me eentje iets slechts eet :o

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 11:22

Frankaas schreef:

FINALLY _O_
Niemand op school begrijpt mij al ik zeg dat ik absoluut niet van kinderen houd
' je hebt dus ook geen kinderwens ' euh nee...

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 11:35

Confession, ik krijg de kriebels van die topics waar de ts vraagt " Tips en advies welkom, alsjeblieft geen haat" Ten eerste neem ik een topic al niet serieus dan en ten tweede komt dat op mij over als een bekentenis dat ts weet dat ze verkeerd bezig is en niet van plan is dat te veranderen.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 11:56

Frankaas schreef:

Haha, dat had ik ook! Volgens mij al toen ik 11 was of zo. Ik ben nu 49 en heel gelukkig kinderloos!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 12:04

poetser schreef:
Confession, ik krijg de kriebels van die topics waar de ts vraagt " Tips en advies welkom, alsjeblieft geen haat" Ten eerste neem ik een topic al niet serieus dan en ten tweede komt dat op mij over als een bekentenis dat ts weet dat ze verkeerd bezig is en niet van plan is dat te veranderen.

En met een dergelijke topic titel denk ik gelijk aan een hele onzekere (jonge) puber die weet dat ze fout zit, maar liever wil horen van iedereen hoe goed ze is :')
puberteit is ook een hele verwarrende fase :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 12:42

Ik had toen ik jonger was ook echt een gigantische hekel aan kinderen. Op m'n 8e ofzo riep ik al dat ik geen kinderen wou. Dat heeft doorgezet tot mijn 18e.. Nu kan ik stiekem niet wachten tot ik in de fase van mijn leven ben waarop ik kinderen kan krijgen :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 13:06

Als moeders iets in de koelkast heeft gezet waar ik absoluut niet aan mag komen, doe ik het toch :') Vaak zijn dat borrelhapjes ed voor als we bezoek verwachten.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 13:09

Zitosh schreef:
Als moeders iets in de koelkast heeft gezet waar ik absoluut niet aan mag komen, doe ik het toch :') Vaak zijn dat borrelhapjes ed voor als we bezoek verwachten.

En dan wel alles even netjes herschikken zodat het gat niet opvalt uiteraard O:)

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:18

Mijn moeder heeft een vriendin die bij ons alleen maar bronwater drinkt omdat ze het kraanwater bij ons zoooooooo smerig vind. Maar elke keer voor ze komt vullen we een spa fles met kraanwater en zetten we hem in de koelkast.

Elke keer dat ze hier is begint ze weer over hoe veel beter spa is dan ons kraanwater :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:28

Omg geweldig _O- _O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:34

Ik heb net voor het eerst sinds 2-3 maand weer gereden. Heb bijna een traantje gelaten O:)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:49

MayDayParade schreef:
Mijn moeder heeft een vriendin die bij ons alleen maar bronwater drinkt omdat ze het kraanwater bij ons zoooooooo smerig vind. Maar elke keer voor ze komt vullen we een spa fles met kraanwater en zetten we hem in de koelkast.

Elke keer dat ze hier is begint ze weer over hoe veel beter spa is dan ons kraanwater :')

Neeee, hahaha _/-\o_

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 15:12

Ik heb eindelijk een mail naar een therapeut durven sturen. Ik hoop dat ik volgende week op kennismakingsgesprek mag..

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 15:16

MayDayParade schreef:

Haha iedere idioot proeft dat toch? :')

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 16:17

Ik heb een hekel aan het taalgebruik van de gemiddelde bokker/Nederlander :o Jullie kunnen soms zulke rare/foute zinnen schrijven, dat ik echt denk van serieus?
Niet dat ik, of wij Belgen, zoveel beter schrijven, we maken gewoon andere fouten :D

Confession 2: ik heb bij het typen van dit bericht extra op mijn grammatica gelet :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 16:26

Damned schreef:
Ik heb een hekel aan het taalgebruik van de gemiddelde bokker/Nederlander :o Jullie kunnen soms zulke rare/foute zinnen schrijven, dat ik echt denk van serieus?
Niet dat ik, of wij Belgen, zoveel beter schrijven, we maken gewoon andere fouten :D

Confession 2: ik heb bij het typen van dit bericht extra op mijn grammatica gelet :')

Ik vind dat als Nederlander ook :') Ik vind echt dat Belgen netter schrijven. Nederlanders schrijven echt domme fouten en gewoon onzorgvuldig taalgebruik. Belgen lijken wel consciëntieuzer en punctueler dan Nederlanders.