Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leffroi schreef:drawerlover schreef:Waarom wordt je met je puberteit al ongesteld terwijl je dan nog lang geen kind wil? Ik bedoel wat hebben we dan aan menstrueren als we toch niet zwanger willen worden? Kun je toch beter rond je 20e pas gaan menstrueren?
Pas maar op met je vraag, straks word er je verweten dat je 'geen enkel inzicht hebt in zowel natuur als meer specifiek evolutionaire processen![]()
drawerlover schreef:Ik ben wel op een grappige manier ongesteld geworden. Ik had met oud op nieuw enorme buikpijn en toen ging ik in de ochtend naar de wc en ja hoor ik was ongesteld. Dus ik kan makkelijk uitrekenen wanneer ik ongesteld ben. Nu ben ik een jaar en 8,5 maanden ongesteld
Tigress schreef:drawerlover schreef:Ik ben wel op een grappige manier ongesteld geworden. Ik had met oud op nieuw enorme buikpijn en toen ging ik in de ochtend naar de wc en ja hoor ik was ongesteld. Dus ik kan makkelijk uitrekenen wanneer ik ongesteld ben. Nu ben ik een jaar en 8,5 maanden ongesteld
Da's langVolgens mij mis ik het woordje ''sinds'' in deze zin
Qua ongesteld zijn zou ik het niet erg vinden als moeder natuur met de tijd mee zou gaan
Een sms of appje;
''Je bent niet zwanger, tot volgende maand!'' Zou voor mij meer dan voldoende zijn
Liselot schreef:Riddershow schreef:Dat ligt aan de dikte van de stuc, luchtvochtigheid, temperatuur, restvocht in rest van het huis ect.
JupHuis vol zetten met vochtvreters wil het proces nog wel wat versnellen. 4 weken vind ik ook wel erg lang hoor, meestal is het een week of 2
maralyn schreef:Suusie22 schreef:Status producten??
Ja... Een nieuwe TV...
Een luxere auto.
Iedereen moet een ipad...
Een telefoon met internet. (Ja sorry, ik heb het niet... want ik vind het niet nodig)
Nieuwe dit... nieuwe dat... Maar wel altijd zeuren over geld...