Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:39

Jodie_ schreef:
Waar ik hem in godsnaam aan ga doen weet ik nog niet, maar elke keer als ik m'n kast open doe word ik er een beetje blij van. :')

Dit :') Zooo herkenbaar! Ik heb bijna eenzelfde jurkje maar dan in het zwart, en heb precies hetzelfde. Hij staat je prachtig!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:40

Oh prachtig als je zo lang bent! Niet dat ik heel klein ben maar ik ben zo'n saaie gemiddelde lengte met m'n 1.68 :') te lang om 'petite' te zijn en te kort voor zo'n modellenlengte haha. Vind het echt super mooi als ik een lange vrouw zie lopen en zeker als ze nog hakken aan heeft. Heb bijna nooit dat ik dat lomp of overdreven vind terwijl ik het idee heb dat lange vrouwen zich vaak wel zo voelen. Tenzij je natuurlijk een hele lompe persoon erbij bent haha.

Ja ik zou echt willen dat dat hier wat meer de standaard was, konden we ons lekker elke dag opdoffen en in mooie kleren hijsen! Al moet ik zeggen dat ik het ook wel heerlijk vind dat ik in m'n joggingbroek naar de supermarkt kan zonder dat ik raar aangekeken word hoor. Het heeft ook weer z'n voordelen :D

Amado7

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:47

Een vraagje! Is dit topic ook bedoeld voor vragen over zwemshort? :D

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 18:12

Jodie_ schreef:
Oh prachtig als je zo lang bent! Niet dat ik heel klein ben maar ik ben zo'n saaie gemiddelde lengte met m'n 1.68 :') te lang om 'petite' te zijn en te kort voor zo'n modellenlengte haha. Vind het echt super mooi als ik een lange vrouw zie lopen en zeker als ze nog hakken aan heeft. Heb bijna nooit dat ik dat lomp of overdreven vind terwijl ik het idee heb dat lange vrouwen zich vaak wel zo voelen. Tenzij je natuurlijk een hele lompe persoon erbij bent haha.

Ja ik zou echt willen dat dat hier wat meer de standaard was, konden we ons lekker elke dag opdoffen en in mooie kleren hijsen! Al moet ik zeggen dat ik het ook wel heerlijk vind dat ik in m'n joggingbroek naar de supermarkt kan zonder dat ik raar aangekeken word hoor. Het heeft ook weer z'n voordelen :D

Ik voel me ook altijd fantastisch als ik zo de deur uitga, hoge hakken, mooie jeans en topje of jurkje.. Tot ik de meningen van anderen over me heen krijg _O- Dan is het snel uit met de pret.
En geen kritiek ofzo hoor, maar gewoon dingen als 'wow wat ben je lang nu haha' tot 'oh wat zie je er netjes uit, ga je ergens heen?' Waardoor ik me dan gewoon weer super overdressed voel. Idioot eigenlijk. :') Ik ben ook iemand die 3 dagen in dezelfde joggingbroek kan wonen en vervolgens de deur uit kan gaan beschreven als hierboven. Misschien daarom ook altijd de verraste opmerkingen. :')

Outfitje van toen ik zaterdag moest werken :+ Werf mensen voor het goede doel langs de deuren, dus comfy clothes is dan wel zo fijn.
Niet heel bijzonder, mn favoriete vest van de forever 21 die mn moeder met geweld moet uittrekken als ie begint te stinken omdat ie zo lekker zit en mn Nikes die ik ook aanbid. <3

Afbeelding

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 18:21

Liesje1611 schreef:
Jodie_ schreef:
Haha thanks! Ik vind het altijd zo zonde, heb een kast vol super kleren en een hele collectie prachtige hakken, maar heb ik toch vaak het gevoel dat het overdreven/overdressed is. Uiteindelijk trek je dan toch vaak maar weer wat simpels aan, terwijl het eigenlijk zo jammer is! Misschien is dat ook wel weer het typisch Nederlandse 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'. In sommige landen lopen de vrouwen elke dag in de prachtigste jurken en hoge hakken en hier word je toch al wat sneller raar aangekeken heb ik het idee.

Moet je natuurlijk schijt aan hebben, maar das soms toch makkelijker gezegd dan gedaan :D

Voor de liefhebber trouwens, dit is het jurkje: http://www.hm.com/nl/product/88291?article=88291-B

Ik herken dit zooo goed inderdaad :') en áls ik dan een keer mn best doe en mn heels aantrek (ben van mezelf al 1.75, dus daarna opzich wel vrij lang ja) reageert/kijkt iedereen ook een beetje in de trant van wow, waar ga je heen, waarom ben je zo netjes gekleed? Waardoor ik me dan weer awkward voel :')

Zo zonde. Als ik in Spanje loop en zie hoe de gemiddelde vrouw er daar bijloopt, tjee daar kunnen we nog wat van leren. :j

Toen ik daar aankwam was ik continue underdressed, toen ik weer terug naar Nederland ging was ik continue overdressed. Ik was sneller gewend aan mooie kleding aan doen dan dat ik wende aan de 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' attitude van Nederland :+.

Alhoewel in Spanje echt niet elke vrouw er zo bij loopt, opvallend veel lijkt juist mega achter te lopen in de mode, hangt er ook wel vanaf waar je rondloopt natuurlijk. Vooral met uitgaan is iedereen mega dressed up.

Sydney is wat dat betreft wel echt een stad waar je heel erg je best moet doen op je looks wil je niet uit de toon vallen. Daar heb ik echt mijn ogen uit gekeken. En het winkelen daar is echt insane. <3 <3 Als in de toekomst een citytrip naar Sydney mogelijk zou worden zou ik het iedereen aanraden haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 18:26

Mooie meid ben je Lies!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 18:29

Dat vest vind ik echt vreselijk :o de kleur doet niks voor je & het model ook niet... Ziet er wel comfy uit, maar ik zou m voor de zondag middag bewaren :o

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:13

SAKKIA schreef:
:wave:

Zie weer heel veel leuke dingen voor bij komen :j

Kan iemand mij vertellen hoe die highwaist skinny's van de H&M vallen? Die van een tientje? Sta namelijk op het punt om te bestellen, maar ik twijfel over de maat en bij alle maten is een maatje groter uitgeverkocht :+ Lopen ze erg uit bijvoorbeeld?

Ik quote mezelf nog maar even! Is er niemand die mij hierover iets kan vertellen?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:43

Dit halve topic staa er vol over. Misschien het topic eens doorzoeken? Heb ze zelf niet, dus geen idee.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:53

Lief Rebecca :o

Ik heb geen idee Sakkia, sorry.

Vind je m echt zo lelijk Doubtless? Lol, ik heb m net nog eens aangedaan (misschien modeblind en heb je gelijk, is t een snoeilelijk vod) maar ik vind m nogsteeds leuk, sorry. :D

Ik heb laatst zo'n highwaist zwart shortje gekocht. Zonder zakken, geen spijkerstof, net iets chiquer als jullie snappen wat ik bedoel.. Met een ritsje op mn heup, wel strak model. Hoe zouden jullie deze combineren?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:09

Ik wil me graag melden! Lees vaak mee maar nog niet geregeerd al vind ik dat hier leuke tips en outfits voorbij komen. Maar een goede reden heb ik dan ook om me te melden. Ik zit namelijk met het volgende. Ik heb vorige maand een zwarte en een grijze rok gekocht tot net over de knie (bij de Primarkt) Ik heb alleen geen idee hoe ik ze moet combineren met wat voor top en welke schoenen. Heb witte (hoge) Allstars en licht grijze lage Allstars en ook nog donker grijze simpele lage schoentjes bij de Primarkt vandaan. Dat is een beetje mijn keuze van schoenen op het moment die er onder zouden kunnen (afgezien van slippers maar dat vind ik niet echt 'netjes'. Dus help! Wie heeft tips :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:09

Haha ja sorry, echt niet mijn ding!

Ik heb ook zulke shorts geloof ik, combineer ze graag met een simpel shirtje, ketting & Allstars of sandalen!

xWildrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:11

Ik ben een stille meelezer en heb nu toch wel een vraagje haha.

Volgende week heeft een goede vriendin haar eindexamen gala en vroeg ze of ik mee kwam kijken. Op haar school moet dit best wel groots zijn. Uiteraard helemaal in gala. Ik wil wel netjes gekleed gaan, maar niet te omdat ik 'buitenstaander' ben. Nu heb ik een leuk blouse achtig jurkje wat beige is met donkere (zwarte) bloemen en dergelijk erop. Daaronder wil ik mijn open bruine/beige hakken aan doen. Alleen nu het probleem, de panty.. Ik houd niet van panty's, maar goed niks is ook zo wat. Ik zit er dus mee dat mijn hakken open zijn. Nu heb ik weleens van zomerpanty's gehoord. Is dat wat? Zoja heeft iemand aanraders waar deze te kopen? Het liefst beetje budget.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:15

Nou heb ik van Fred van Leers gehoord dat panty's echt niet meer kunnen in deze tijd dus waarom niet gewoon zonder?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:25

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:28

:n Ik heb broekmaat 40 en met shirtjes 36. Koop altijd 38 maar dan is het boven te groot en onder precies goed omdat ze dus wat poepluier-achtige vallen. -O-

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:30

Ik ben ook uit proportie voor die dingen. In de korte versies heb ik een te lang bovenlichaam (bedenk dan maar Wat er gebeurd) en de lange versie heb ik dat ook maar heb ik dan weer te lange benen waardoor ze vaak te kort zijn. Een maat groter zit dan weer als een vuilniszak om me heen. Jammer!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:32

Ik heb nog nooit een jumpsuit gezien die je billen mooi uit laat komen eerlijk gezegd..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:33

Ik heb een zwarte die dat wel doet. :j Maar nu zit iets al snel strak om mijn billen. :o
Maar heb er verder geen die ik graag aan heb. :n

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:35

Ik bedoel ook eigenlijk meer de voorkant :o De hoop op een mooie achterkant had ik al opgegeven...

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:37

Ik had er een aan van de f21 maar mm armen iets hoger dan laten hangen en dan zag je alles weer zeg maar.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:37

Ik heb een fijne van H&M(http://www.hm.com/nl/product/91364?article=91364-B), maar de rest zit me inderdaad ook voor geen meter. Het is niet alleen je billen die niet mooi uitkomen, ook zit vaak de taille niet optimaal voor mij. En dan heb ik het nog niet eens over dat ding snel uitkrijgen als je nodig naar de wc moet :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:38

Ik ben aaaaaaltijd te lang voor die dingen :=

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:42

Die heb ik idd ook Jezzi, met bloemetjes dan!
Jumpsuits staan me sowieso slecht, veel te korte benen :=
Maar ach, is gewoon lekker voor reizen en weer eens wat ander dan een rokje of short.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:43

Emmaa_ schreef:
Ik ben aaaaaaltijd te lang voor die dingen :=

:j -O-

Over snel uittrekken heb ik nog niet eens nagedacht! Maar inderdaad. Niet heel snel :')