Jodie_ schreef:Waar ik hem in godsnaam aan ga doen weet ik nog niet, maar elke keer als ik m'n kast open doe word ik er een beetje blij van.
Dit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jodie_ schreef:Oh prachtig als je zo lang bent! Niet dat ik heel klein ben maar ik ben zo'n saaie gemiddelde lengte met m'n 1.68te lang om 'petite' te zijn en te kort voor zo'n modellenlengte haha. Vind het echt super mooi als ik een lange vrouw zie lopen en zeker als ze nog hakken aan heeft. Heb bijna nooit dat ik dat lomp of overdreven vind terwijl ik het idee heb dat lange vrouwen zich vaak wel zo voelen. Tenzij je natuurlijk een hele lompe persoon erbij bent haha.
Ja ik zou echt willen dat dat hier wat meer de standaard was, konden we ons lekker elke dag opdoffen en in mooie kleren hijsen! Al moet ik zeggen dat ik het ook wel heerlijk vind dat ik in m'n joggingbroek naar de supermarkt kan zonder dat ik raar aangekeken word hoor. Het heeft ook weer z'n voordelen
Liesje1611 schreef:Jodie_ schreef:Haha thanks! Ik vind het altijd zo zonde, heb een kast vol super kleren en een hele collectie prachtige hakken, maar heb ik toch vaak het gevoel dat het overdreven/overdressed is. Uiteindelijk trek je dan toch vaak maar weer wat simpels aan, terwijl het eigenlijk zo jammer is! Misschien is dat ook wel weer het typisch Nederlandse 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'. In sommige landen lopen de vrouwen elke dag in de prachtigste jurken en hoge hakken en hier word je toch al wat sneller raar aangekeken heb ik het idee.
Moet je natuurlijk schijt aan hebben, maar das soms toch makkelijker gezegd dan gedaan
Voor de liefhebber trouwens, dit is het jurkje: http://www.hm.com/nl/product/88291?article=88291-B
Ik herken dit zooo goed inderdaaden áls ik dan een keer mn best doe en mn heels aantrek (ben van mezelf al 1.75, dus daarna opzich wel vrij lang ja) reageert/kijkt iedereen ook een beetje in de trant van wow, waar ga je heen, waarom ben je zo netjes gekleed? Waardoor ik me dan weer awkward voel
Zo zonde. Als ik in Spanje loop en zie hoe de gemiddelde vrouw er daar bijloopt, tjee daar kunnen we nog wat van leren.
SAKKIA schreef:![]()
Zie weer heel veel leuke dingen voor bij komen![]()
Kan iemand mij vertellen hoe die highwaist skinny's van de H&M vallen? Die van een tientje? Sta namelijk op het punt om te bestellen, maar ik twijfel over de maat en bij alle maten is een maatje groter uitgeverkochtLopen ze erg uit bijvoorbeeld?