Ik heb vanavond ook mog een stuk the walking dead gekeken. Ben maar overnieuw begonnen met alle seizoenen want ben compleet vergeten waar ik gebleven ben Ik ga nu maar een poging tot slapen doen! Ik hoop dat het na 3.5 uur proberen toch wel lukt
Smallheal
Geplaatst: 30-06-15 03:32
Ik heb nachtdienst helaas. ZOu zo graag willen slapen Maar dat wordt morgen/straks pas rond een uur of 11
Marcella
Geplaatst: 30-06-15 04:57
Goedemorgen en ook weer aanwezig na een week vakantie.
SMGL
Geplaatst: 30-06-15 21:42
Ik begin vroeg met posten deze 'nacht' . Even een vraagje, heeft iemand van jullie ervaring met een dazenval? Werkt deze daadwerkelijk?
Pdf hier ook geen slaap..... Klaar wakker hoofd vol met van alles.... Moet aantal dingen regelen..... Word ipv over 2 weken nu ineens as maandag geopereerd.....
Sterkte met je operatie, waar voor operatie? (Als ik vragen mag) Heb door dit weer ook echt geen trek in eten, overdag al klein beetje gehad (buiten mijn normale porties) en nu krijg ik niets door me keel heen.. Alleen wat drinken, maar dat staat me flink tegen wat ik normaal niet heb
Hackie
Geplaatst: 01-07-15 04:56
Hier nog een nachtbraker, of eigenlijk speel ik vals, want ik woon op Bonaire en het is pas vijf voor elf .