Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tassie

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 20:56

Gaaf zeg!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 20:56

Ho ho ho niet zo snel! Hoe was jouw ervaring!???

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:02

Ja goed. Niet helemaal wat ik had verwacht maar ben verliefd op de jurk dat is het belangrijkste. Moet tot februari wachten op het eindresultaat. Beetje jammer haha. Maar ben er van overtuigd dat die helemaal wordt zoals ik wil.

Has helaas daar geen ahhh of huilmoment maar als ik nu foto's terug kijken ben ik er wel erg blij mee.

Foto's zijn eventueel via PB verkrijgbaar ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:04

Hmm ben wel benieuwd wat je precies verwachte en wat er precies tegenviel?

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:08

Ja lastig uit te leggen haha. Ik kijk veel say yes to the dress dat je gewoon voelt dat dat de jurk is. Dat iedereen gaat janken ofzo :P of ik zelf. Vind de jurk prachtig maar dat ahhhh moment heb ik nu pas ipv met passen

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:11

Maar misschien had ik wel geen realitisch beeld van hoe dat gaat haha :p

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:14

Maar je hebt het moment wel gehad en dat is het belangrijkste! En bij sommige mensen schijnt het helemaal nooit te komen. Bij die programma's zie je weleens dames die er al 100 hebben gepast. Ik zou gek worden denk ik :=

Ik had het moment wel, direct toen ik de jurk al in de armen van de verkoopster zag, en toen had ik hem nog nieteens aan :P Toen ik hem aan had waren de zakdoekjes helemaal niet meer aan te slepen :') Maar het zal bij iedereen verschillend zijn! Ik was van tevoren ook heel bang dat ik het moment niet zou krijgen en voor eeuwig zou moeten zoeken :')

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:25

Misschien komt het idd nog als die "af" is

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:28

Tassie ben wel heel erg benieuwd naar jou jurk ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:28

Bij mij heeft er ook niemand gejankt hoor :+ wat een overdreven gedoe vind ik dat. Een jurk is mooi of niet mooi, maar erom gaan janken... nee, dat past echt niet bij mij :D en bij mn familie die mee was ook niet.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:31

Overdreven? Neuh. Bij mij gebeurde het gewoon. En ik ging niet hysterisch over de grond heen hoor :D Gewoon wat tranen. Bij mams ook, maar ik ben de enige dochter -en vermoedelijk de enige van de kids- die trouwt, dus dan is het helemaal niet vreemd om daar emotioneel over te worden.
Gelukkig is de ene persoon de ander niet :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:34

Ik denk dat ze in Amerika sowieso een stuk melodramatischer zijn dan hier.. Bij STTD doen ze ook net alsof elke vrouw vanaf jongsaf aan toeleeft naar het moment dat ze kan trouwen, want dat is het belangrijkste wat er in haar leven is. :=

Maar ik weet zeker dat mijn pa wel een traantje zou laten ergens gedurende het proces :')
Laatst bijgewerkt door Sammie op 21-11-15 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:34

Cayenne schreef:
Overdreven? Neuh. Bij mij gebeurde het gewoon. En ik ging niet hysterisch over de grond heen hoor :D Gewoon wat tranen. Bij mams ook, maar ik ben de enige dochter -en vermoedelijk de enige van de kids- die trouwt, dus dan is het helemaal niet vreemd om daar emotioneel over te worden.
Gelukkig is de ene persoon de ander niet :D

Nou ja, het kan natuurlijk wel. Maar je moet niet erg teleurgesteld zijn als het niet gebeurd, sommige mensen zijn er gewoon het type niet voor.
Een jurk is voor mij toch maar een jurk. Hoewel ik hem heeeeel erg mooi vind en geen ander had willen hebben.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 22:03

Blijkbaar ben ik niet het type om te huilen haha. Ben er wel nu wel van overtuigd dat het "de" jurk is

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 22:13

Ik geloof dat ik er ook te nuchter voor ben. Heb ook geen traantje gelaten, pas op de dag zelf toen mijn man me voor het eerst zag.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 22:21

Ben benieuwd naar je jurk tassie!

Ik denk dat ik zelf niet direct zou gaan huilen, moeders daarentegen... ;-)

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 22:25

Ik heb ook geen traan gelaten, misschien als ik het eindresultaat zie 13 december als ik de jurk ophaal. Maar had wel een smile op mijn gezicht toen ik deze jurk aanhad.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 22:32

Bij mij zat er ook wel een verhaal achter. Ik had nooit gedacht dat ik ooit nog aan een relatie zou beginnen of überhaupt in zo'n maatje trouwjurk zou passen. En verrek, daar stond ik dan :+

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 23:23

Dat kan ik me voorstellen Cayenne, dan zit er een hoop emotie achter!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 13:05

tassie schreef:
Ja goed. Niet helemaal wat ik had verwacht maar ben verliefd op de jurk dat is het belangrijkste. Moet tot februari wachten op het eindresultaat. Beetje jammer haha. Maar ben er van overtuigd dat die helemaal wordt zoals ik wil.

Has helaas daar geen ahhh of huilmoment maar als ik nu foto's terug kijken ben ik er wel erg blij mee.

Foto's zijn eventueel via PB verkrijgbaar ;)

Ik ben wel heel erg benieuwd! :o

Ik moest wel huilen hihi en de mensen die ik mee had zaten ook te snikken. Maar wij zijn allemaal super emotioneel. Na twee kinderen is het jankhormoon nooit meer verdwenen.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 14:17

Ik denk dat ik wel een traantje zou laten. Ook omdat m'n jeugd niet altijd makkelijk is geweest en ik altijd heb gedacht dat ik geen relatie zou krijgen /zou trouwen door m'n lichamelijke beperking.

Nienketje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:07

Bij mij begon mn moeder te praten met een brok in haar keel. En als zij begint dan ga ik ook. Waren gewoon een paar tranen, was een speciaal moment. Zelfs de verkoopster stond met brok in haar keel toen ik mijn droomjurk aan had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:06

Heeft niet per se met de bruiloft zelf te maken, maar wat vinden jullie ervan als de bruidegom van tevoren de vader van de bruid om haar hand vraagt? :P Ik vind dat persoonlijk nogal ouderwets maar hoorde vandaag van m'n zwager dat hij dat een paar weken geleden dus wel heeft gedaan (hij gaat over 3 weken zijn vriendin ten huwelijk vragen) en iedereen leek dat heel normaal te vinden dus misschien ben ik wel heel gek :+ Misschien is het in Engeland ook wel normaler dan in Europa, het is hier bijvoorbeeld ook heel ongebruikelijk om niet de naam van je man aan te nemen.

Mijn vriend en ik hebben hier nu al discussies over terwijl we de komende 3/4 jaar echt nog niet gaan trouwen :') Hij wil per se dat ik zijn achternaam aanneem :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:11

Hmm... Grappig, maar wel erg ouderwets :') Gaat hier trouwens niet gebeuren, want dan weet ik het direct _O- Dan is VL nl. gelijk een heel weekend weg vanwege de afstand _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:21

Ja ik gok ook zomaar dat mijn vriend het niet echt ziet zitten om daarvoor naar Nederland af te reizen :') En volgens mij zou m'n vader hem vierkant uitlachen, zeker omdat ik altijd heb geroepen dat ik dat zo'n seksistische traditie vind :')

Ach, zij (zwager en zijn vriendin) zijn ook ontzettend traditioneel dus kan me er in hun situatie nog wel iets bij voorstellen :P